Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik HART do Citroën CX II Break 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1985.08 - 1992.12)

Silnik FILTRON Citroën CX II Break 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) FILTRON
Silnik KAMOKA Citroën CX II Break 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) KAMOKA
Silnik KNECHT Citroën CX II Break 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) KNECHT
Silnik MEYLE Citroën CX II Break 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) MEYLE
Silnik BOSCH Citroën CX II Break 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) BOSCH
Silnik EUROREPAR Citroën CX II Break 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) EUROREPAR
Silnik MAHLE Citroën CX II Break 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) MAHLE
Silnik PURFLUX Citroën CX II Break 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) PURFLUX
Silnik VAICO Citroën CX II Break 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) VAICO
Silnik PZL FILTERS Citroën CX II Break 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) PZL FILTERS
Silnik MAGNETI MARELLI Citroën CX II Break 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) MAGNETI MARELLI
Silnik METALCAUCHO Citroën CX II Break 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) METALCAUCHO
Silnik CHAMPION Citroën CX II Break 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) CHAMPION
Silnik CONTINENTAL CTAM Citroën CX II Break 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) CONTINENTAL CTAM
Silnik CORTECO Citroën CX II Break 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) CORTECO
Silnik MANN-FILTER Citroën CX II Break 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) MANN-FILTER
Silnik PURRO Citroën CX II Break 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) PURRO
Silnik DENCKERMANN Citroën CX II Break 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) DENCKERMANN
Silnik GATES Citroën CX II Break 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) GATES
Silnik HART Citroën CX II Break 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) HART
Silnik MAXGEAR Citroën CX II Break 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) MAXGEAR
Silnik NIPPARTS Citroën CX II Break 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) NIPPARTS
Silnik VALEO Citroën CX II Break 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) VALEO
Silnik ALCO FILTER Citroën CX II Break 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) ALCO FILTER
Silnik ERA Citroën CX II Break 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) ERA
Silnik ESEN SKV Citroën CX II Break 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) ESEN SKV
Silnik HENGST FILTER Citroën CX II Break 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) HENGST FILTER
Silnik JP GROUP Citroën CX II Break 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) JP GROUP
Silnik KOLBENSCHMIDT Citroën CX II Break 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) KOLBENSCHMIDT
Silnik NRF Citroën CX II Break 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) NRF
Silnik OEM Citroën CX II Break 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) OEM
Silnik SCT - MANNOL Citroën CX II Break 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) SCT - MANNOL
Silnik VEMO Citroën CX II Break 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) VEMO
Silnik AIRTEX Citroën CX II Break 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) AIRTEX
Silnik AKRON-MALÒ Citroën CX II Break 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) AKRON-MALÒ
Silnik AUTOMEGA Citroën CX II Break 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) AUTOMEGA
Silnik BGA Citroën CX II Break 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) BGA
Silnik BORG & BECK Citroën CX II Break 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) BORG & BECK
Silnik BREMI Citroën CX II Break 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) BREMI
Silnik CASTROL Citroën CX II Break 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) CASTROL
Silnik CLEAN FILTERS Citroën CX II Break 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) CLEAN FILTERS
Silnik COFLE Citroën CX II Break 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) COFLE
Silnik COMLINE Citroën CX II Break 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Citroën CX II Break 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Citroën CX II Break 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) COOPERSFIAAM
Silnik DAYCO Citroën CX II Break 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) DAYCO
Silnik DELPHI Citroën CX II Break 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) DELPHI
Silnik DR!VE+ Citroën CX II Break 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) DR!VE+
Silnik DT SPARE PARTS Citroën CX II Break 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) DT SPARE PARTS
Silnik ENERGY Citroën CX II Break 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) ENERGY
Silnik EUROL Citroën CX II Break 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) EUROL
Silnik FAE Citroën CX II Break 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) FAE
Silnik FLENNOR Citroën CX II Break 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) FLENNOR
Silnik GLASER Citroën CX II Break 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) GLASER
Silnik GLYCO Citroën CX II Break 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) GLYCO
Silnik GOETZE Citroën CX II Break 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) GOETZE
Silnik HC-CARGO Citroën CX II Break 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) HC-CARGO
Silnik HELLA Citroën CX II Break 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) HELLA
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Citroën CX II Break 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HOFFER Citroën CX II Break 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Citroën CX II Break 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) HUTCHINSON
Silnik INA Citroën CX II Break 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) INA
Silnik IPARTS Citroën CX II Break 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) IPARTS
Silnik IPSA Citroën CX II Break 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) IPSA
Silnik JOHNS Citroën CX II Break 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) JOHNS
Silnik JPN Citroën CX II Break 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) JPN
Silnik KAWE Citroën CX II Break 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) KAWE
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Citroën CX II Break 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik LIQUI MOLY Citroën CX II Break 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Citroën CX II Break 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) LUCAS
Silnik MAPCO Citroën CX II Break 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Citroën CX II Break 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MEAT & DORIA Citroën CX II Break 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) MEAT & DORIA
Silnik METELLI Citroën CX II Break 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) METELLI
Silnik METZGER Citroën CX II Break 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) METZGER
Silnik MISFAT Citroën CX II Break 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) MISFAT
Silnik MOTUL Citroën CX II Break 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) MOTUL
Silnik MULLER FILTER Citroën CX II Break 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) MULLER FILTER
Silnik NPS Citroën CX II Break 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) NPS
Silnik OPTIBELT Citroën CX II Break 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) OPTIBELT
Silnik OPTIMA Citroën CX II Break 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) OPTIMA
Silnik OPTIMAL Citroën CX II Break 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) OPTIMAL
Silnik PAYEN Citroën CX II Break 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) PAYEN
Silnik PIERBURG Citroën CX II Break 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) PIERBURG
Silnik QUINTON HAZELL Citroën CX II Break 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Citroën CX II Break 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) RAVENOL
Silnik ROULUNDS RUBBER Citroën CX II Break 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) ROULUNDS RUBBER
Silnik RUVILLE Citroën CX II Break 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) RUVILLE
Silnik SEIM Citroën CX II Break 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) SEIM
Silnik SIDAT Citroën CX II Break 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) SIDAT
Silnik SNR Citroën CX II Break 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) SNR
Silnik SOFIMA Citroën CX II Break 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) SOFIMA
Silnik TRICLO Citroën CX II Break 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) TRICLO
Silnik TRISCAN Citroën CX II Break 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Citroën CX II Break 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Citroën CX II Break 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Citroën CX II Break 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) UFI
Silnik VALVOLINE Citroën CX II Break 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) VALVOLINE
Silnik VEYANCE Citroën CX II Break 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) VEYANCE
Silnik VICTOR REINZ Citroën CX II Break 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) VICTOR REINZ
Silnik WIX FILTERS Citroën CX II Break 25 TRI Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1985.08 - 1992.12) WIX FILTERS
Producent:HART

10 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
305 623
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
305 623
Jednostka:
szt
Szerokość [mm]:  10
Długość [mm]:  700
Do 100 dni na zwrot
17,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
334 026
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
334 026
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  666
Szerokość [mm]:  10
Do 100 dni na zwrot
18,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
509 271
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
509 271
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
25,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
338 054
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
338 054
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  700
Szerokość [mm]:  10
Do 100 dni na zwrot
12,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
334 186
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
334 186
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  625
Szerokość [mm]:  10
Do 100 dni na zwrot
15,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
338 049
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
338 049
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  838
Szerokość [mm]:  10
Do 100 dni na zwrot
16,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
HART
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
347 405
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
347 405
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Średnica zewnętrzna [mm]:  62
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  28
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  49
Wysokość [mm]:  90
Do 100 dni na zwrot
17,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
511 461
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
511 461
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
32,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
518 802
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
518 802
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
40,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
305 396
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
305 396
Jednostka:
szt
Napięcie [V]:  12
Cisnienie [bar]:  4
Tryb pracy:  Elektryczny
Do 100 dni na zwrot
168,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze