Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik ELRING do Citroën DS 19 sedan 80KM, 59kW, benzyna (1959.05 - 1966.04)

Silnik CONTINENTAL CTAM Citroën DS 19 sedan 80KM, 59kW, benzyna (1959.05 - 1966.04) CONTINENTAL CTAM
Silnik CORTECO Citroën DS 19 sedan 80KM, 59kW, benzyna (1959.05 - 1966.04) CORTECO
Silnik KAMOKA Citroën DS 19 sedan 80KM, 59kW, benzyna (1959.05 - 1966.04) KAMOKA
Silnik GATES Citroën DS 19 sedan 80KM, 59kW, benzyna (1959.05 - 1966.04) GATES
Silnik PURFLUX Citroën DS 19 sedan 80KM, 59kW, benzyna (1959.05 - 1966.04) PURFLUX
Silnik AKRON-MALÒ Citroën DS 19 sedan 80KM, 59kW, benzyna (1959.05 - 1966.04) AKRON-MALÒ
Silnik BGA Citroën DS 19 sedan 80KM, 59kW, benzyna (1959.05 - 1966.04) BGA
Silnik CHAMPION Citroën DS 19 sedan 80KM, 59kW, benzyna (1959.05 - 1966.04) CHAMPION
Silnik DT SPARE PARTS Citroën DS 19 sedan 80KM, 59kW, benzyna (1959.05 - 1966.04) DT SPARE PARTS
Silnik ELRING Citroën DS 19 sedan 80KM, 59kW, benzyna (1959.05 - 1966.04) ELRING
Silnik EUROL Citroën DS 19 sedan 80KM, 59kW, benzyna (1959.05 - 1966.04) EUROL
Silnik EUROREPAR Citroën DS 19 sedan 80KM, 59kW, benzyna (1959.05 - 1966.04) EUROREPAR
Silnik FAE Citroën DS 19 sedan 80KM, 59kW, benzyna (1959.05 - 1966.04) FAE
Silnik FLENNOR Citroën DS 19 sedan 80KM, 59kW, benzyna (1959.05 - 1966.04) FLENNOR
Silnik HART Citroën DS 19 sedan 80KM, 59kW, benzyna (1959.05 - 1966.04) HART
Silnik INA Citroën DS 19 sedan 80KM, 59kW, benzyna (1959.05 - 1966.04) INA
Silnik JP GROUP Citroën DS 19 sedan 80KM, 59kW, benzyna (1959.05 - 1966.04) JP GROUP
Silnik KNECHT Citroën DS 19 sedan 80KM, 59kW, benzyna (1959.05 - 1966.04) KNECHT
Silnik LIQUI MOLY Citroën DS 19 sedan 80KM, 59kW, benzyna (1959.05 - 1966.04) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Citroën DS 19 sedan 80KM, 59kW, benzyna (1959.05 - 1966.04) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Citroën DS 19 sedan 80KM, 59kW, benzyna (1959.05 - 1966.04) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE Citroën DS 19 sedan 80KM, 59kW, benzyna (1959.05 - 1966.04) MAHLE
Silnik MAPCO Citroën DS 19 sedan 80KM, 59kW, benzyna (1959.05 - 1966.04) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Citroën DS 19 sedan 80KM, 59kW, benzyna (1959.05 - 1966.04) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik METELLI Citroën DS 19 sedan 80KM, 59kW, benzyna (1959.05 - 1966.04) METELLI
Silnik MISFAT Citroën DS 19 sedan 80KM, 59kW, benzyna (1959.05 - 1966.04) MISFAT
Silnik NPS Citroën DS 19 sedan 80KM, 59kW, benzyna (1959.05 - 1966.04) NPS
Silnik OEM Citroën DS 19 sedan 80KM, 59kW, benzyna (1959.05 - 1966.04) OEM
Silnik OPTIBELT Citroën DS 19 sedan 80KM, 59kW, benzyna (1959.05 - 1966.04) OPTIBELT
Silnik QUINTON HAZELL Citroën DS 19 sedan 80KM, 59kW, benzyna (1959.05 - 1966.04) QUINTON HAZELL
Silnik ROULUNDS RUBBER Citroën DS 19 sedan 80KM, 59kW, benzyna (1959.05 - 1966.04) ROULUNDS RUBBER
Silnik RUVILLE Citroën DS 19 sedan 80KM, 59kW, benzyna (1959.05 - 1966.04) RUVILLE
Silnik SKF Citroën DS 19 sedan 80KM, 59kW, benzyna (1959.05 - 1966.04) SKF
Silnik TRISCAN Citroën DS 19 sedan 80KM, 59kW, benzyna (1959.05 - 1966.04) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Citroën DS 19 sedan 80KM, 59kW, benzyna (1959.05 - 1966.04) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik UFI Citroën DS 19 sedan 80KM, 59kW, benzyna (1959.05 - 1966.04) UFI
Silnik VEYANCE Citroën DS 19 sedan 80KM, 59kW, benzyna (1959.05 - 1966.04) VEYANCE
Producent:ELRING

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ELRING
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
096.091
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
096.091
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  48
Średnica zewnętrzna [mm]:  65
Wysokość [mm]:  10
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału:  AS
Materiał:  NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa:  Z uszczelką wargową przeciwpyłową
Do 100 dni na zwrot
22,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze