Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik PURFLUX do Citroën DS Break 20 Kombi 99KM, 73kW, benzyna (1972.09 - 1975.07)

Silnik BOSCH Citroën DS Break 20 Kombi 99KM, 73kW, benzyna (1972.09 - 1975.07) BOSCH
Silnik CORTECO Citroën DS Break 20 Kombi 99KM, 73kW, benzyna (1972.09 - 1975.07) CORTECO
Silnik GATES Citroën DS Break 20 Kombi 99KM, 73kW, benzyna (1972.09 - 1975.07) GATES
Silnik PURFLUX Citroën DS Break 20 Kombi 99KM, 73kW, benzyna (1972.09 - 1975.07) PURFLUX
Silnik AKRON-MALÒ Citroën DS Break 20 Kombi 99KM, 73kW, benzyna (1972.09 - 1975.07) AKRON-MALÒ
Silnik BGA Citroën DS Break 20 Kombi 99KM, 73kW, benzyna (1972.09 - 1975.07) BGA
Silnik CHAMPION Citroën DS Break 20 Kombi 99KM, 73kW, benzyna (1972.09 - 1975.07) CHAMPION
Silnik DT SPARE PARTS Citroën DS Break 20 Kombi 99KM, 73kW, benzyna (1972.09 - 1975.07) DT SPARE PARTS
Silnik ELRING Citroën DS Break 20 Kombi 99KM, 73kW, benzyna (1972.09 - 1975.07) ELRING
Silnik FEBI BILSTEIN Citroën DS Break 20 Kombi 99KM, 73kW, benzyna (1972.09 - 1975.07) FEBI BILSTEIN
Silnik FLENNOR Citroën DS Break 20 Kombi 99KM, 73kW, benzyna (1972.09 - 1975.07) FLENNOR
Silnik HART Citroën DS Break 20 Kombi 99KM, 73kW, benzyna (1972.09 - 1975.07) HART
Silnik HC-CARGO Citroën DS Break 20 Kombi 99KM, 73kW, benzyna (1972.09 - 1975.07) HC-CARGO
Silnik INA Citroën DS Break 20 Kombi 99KM, 73kW, benzyna (1972.09 - 1975.07) INA
Silnik JP GROUP Citroën DS Break 20 Kombi 99KM, 73kW, benzyna (1972.09 - 1975.07) JP GROUP
Silnik KNECHT Citroën DS Break 20 Kombi 99KM, 73kW, benzyna (1972.09 - 1975.07) KNECHT
Silnik LIQUI MOLY Citroën DS Break 20 Kombi 99KM, 73kW, benzyna (1972.09 - 1975.07) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Citroën DS Break 20 Kombi 99KM, 73kW, benzyna (1972.09 - 1975.07) LUCAS
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Citroën DS Break 20 Kombi 99KM, 73kW, benzyna (1972.09 - 1975.07) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik METELLI Citroën DS Break 20 Kombi 99KM, 73kW, benzyna (1972.09 - 1975.07) METELLI
Silnik MISFAT Citroën DS Break 20 Kombi 99KM, 73kW, benzyna (1972.09 - 1975.07) MISFAT
Silnik NPS Citroën DS Break 20 Kombi 99KM, 73kW, benzyna (1972.09 - 1975.07) NPS
Silnik OEM Citroën DS Break 20 Kombi 99KM, 73kW, benzyna (1972.09 - 1975.07) OEM
Silnik RUVILLE Citroën DS Break 20 Kombi 99KM, 73kW, benzyna (1972.09 - 1975.07) RUVILLE
Silnik SWAG Citroën DS Break 20 Kombi 99KM, 73kW, benzyna (1972.09 - 1975.07) SWAG
Silnik TRISCAN Citroën DS Break 20 Kombi 99KM, 73kW, benzyna (1972.09 - 1975.07) TRISCAN
Silnik UFI Citroën DS Break 20 Kombi 99KM, 73kW, benzyna (1972.09 - 1975.07) UFI
Silnik VALEO Citroën DS Break 20 Kombi 99KM, 73kW, benzyna (1972.09 - 1975.07) VALEO
Silnik VEYANCE Citroën DS Break 20 Kombi 99KM, 73kW, benzyna (1972.09 - 1975.07) VEYANCE
Producent:PURFLUX

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
PURFLUX
5.0 (15 ocen)
Kod produktu:
L108
niedostępny
5.0 (15 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PURFLUX
Kod:
L108
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Średnica zewnętrzna [mm]:  81
Średnica wewnętrzna [mm]:  27
Wysokość [mm]:  64
Do 100 dni na zwrot
25,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze