Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik CHAMPION do Citroën DS Break 21 Kombi 106KM, 78kW, benzyna (1972.09 - 1975.07)

Silnik GATES Citroën DS Break 21 Kombi 106KM, 78kW, benzyna (1972.09 - 1975.07) GATES
Silnik PURFLUX Citroën DS Break 21 Kombi 106KM, 78kW, benzyna (1972.09 - 1975.07) PURFLUX
Silnik BOSCH Citroën DS Break 21 Kombi 106KM, 78kW, benzyna (1972.09 - 1975.07) BOSCH
Silnik CHAMPION Citroën DS Break 21 Kombi 106KM, 78kW, benzyna (1972.09 - 1975.07) CHAMPION
Silnik FEBI BILSTEIN Citroën DS Break 21 Kombi 106KM, 78kW, benzyna (1972.09 - 1975.07) FEBI BILSTEIN
Silnik FLENNOR Citroën DS Break 21 Kombi 106KM, 78kW, benzyna (1972.09 - 1975.07) FLENNOR
Silnik GLYCO Citroën DS Break 21 Kombi 106KM, 78kW, benzyna (1972.09 - 1975.07) GLYCO
Silnik HART Citroën DS Break 21 Kombi 106KM, 78kW, benzyna (1972.09 - 1975.07) HART
Silnik HC-CARGO Citroën DS Break 21 Kombi 106KM, 78kW, benzyna (1972.09 - 1975.07) HC-CARGO
Silnik HOFFER Citroën DS Break 21 Kombi 106KM, 78kW, benzyna (1972.09 - 1975.07) HOFFER
Silnik INA Citroën DS Break 21 Kombi 106KM, 78kW, benzyna (1972.09 - 1975.07) INA
Silnik JP GROUP Citroën DS Break 21 Kombi 106KM, 78kW, benzyna (1972.09 - 1975.07) JP GROUP
Silnik KNECHT Citroën DS Break 21 Kombi 106KM, 78kW, benzyna (1972.09 - 1975.07) KNECHT
Silnik LIQUI MOLY Citroën DS Break 21 Kombi 106KM, 78kW, benzyna (1972.09 - 1975.07) LIQUI MOLY
Silnik MAHLE Citroën DS Break 21 Kombi 106KM, 78kW, benzyna (1972.09 - 1975.07) MAHLE
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Citroën DS Break 21 Kombi 106KM, 78kW, benzyna (1972.09 - 1975.07) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MEAT & DORIA Citroën DS Break 21 Kombi 106KM, 78kW, benzyna (1972.09 - 1975.07) MEAT & DORIA
Silnik MISFAT Citroën DS Break 21 Kombi 106KM, 78kW, benzyna (1972.09 - 1975.07) MISFAT
Silnik NPS Citroën DS Break 21 Kombi 106KM, 78kW, benzyna (1972.09 - 1975.07) NPS
Silnik QUINTON HAZELL Citroën DS Break 21 Kombi 106KM, 78kW, benzyna (1972.09 - 1975.07) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Citroën DS Break 21 Kombi 106KM, 78kW, benzyna (1972.09 - 1975.07) RUVILLE
Silnik SWAG Citroën DS Break 21 Kombi 106KM, 78kW, benzyna (1972.09 - 1975.07) SWAG
Silnik TRISCAN Citroën DS Break 21 Kombi 106KM, 78kW, benzyna (1972.09 - 1975.07) TRISCAN
Silnik UFI Citroën DS Break 21 Kombi 106KM, 78kW, benzyna (1972.09 - 1975.07) UFI
Silnik VALEO Citroën DS Break 21 Kombi 106KM, 78kW, benzyna (1972.09 - 1975.07) VALEO
Silnik VEYANCE Citroën DS Break 21 Kombi 106KM, 78kW, benzyna (1972.09 - 1975.07) VEYANCE
Producent:CHAMPION

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CHAMPION
5.0 (13 ocen)
Kod produktu:
W200/606
niedostępny
5.0 (13 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CHAMPION
Kod:
W200/606
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  189,5
Średnica wewnętrzna [mm]:  63
Średnica zewnętrzna [mm]:  110
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długożć opakowania [cm]:  11,6
Szerokość opakowania [cm]:  11,8
Wysokość opakowania [cm]:  21,8
Do 100 dni na zwrot
12,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
CHAMPION
5.0 (13 ocen)
Kod produktu:
CAF100200R
niedostępny
5.0 (13 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CHAMPION
Kod:
CAF100200R
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  177,8
Średnica wewnętrzna [mm]:  76,2
Średnica zewnętrzna [mm]:  111,2
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długożć opakowania [cm]:  12
Szerokość opakowania [cm]:  12
Wysokość opakowania [cm]:  19,6
Do 100 dni na zwrot
33,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze