Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "6"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik OEM do Citroën DS kabriolet 19 kabriolet 83KM, 61kW, benzyna (1956.08 - 1965.12)

Silnik FEBI BILSTEIN Citroën DS kabriolet 19 kabriolet 83KM, 61kW, benzyna (1956.08 - 1965.12) FEBI BILSTEIN
Silnik SWAG Citroën DS kabriolet 19 kabriolet 83KM, 61kW, benzyna (1956.08 - 1965.12) SWAG
Silnik CORTECO Citroën DS kabriolet 19 kabriolet 83KM, 61kW, benzyna (1956.08 - 1965.12) CORTECO
Silnik GATES Citroën DS kabriolet 19 kabriolet 83KM, 61kW, benzyna (1956.08 - 1965.12) GATES
Silnik PURFLUX Citroën DS kabriolet 19 kabriolet 83KM, 61kW, benzyna (1956.08 - 1965.12) PURFLUX
Silnik AKRON-MALÒ Citroën DS kabriolet 19 kabriolet 83KM, 61kW, benzyna (1956.08 - 1965.12) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Citroën DS kabriolet 19 kabriolet 83KM, 61kW, benzyna (1956.08 - 1965.12) ALCO FILTER
Silnik BGA Citroën DS kabriolet 19 kabriolet 83KM, 61kW, benzyna (1956.08 - 1965.12) BGA
Silnik CHAMPION Citroën DS kabriolet 19 kabriolet 83KM, 61kW, benzyna (1956.08 - 1965.12) CHAMPION
Silnik DT SPARE PARTS Citroën DS kabriolet 19 kabriolet 83KM, 61kW, benzyna (1956.08 - 1965.12) DT SPARE PARTS
Silnik ELRING Citroën DS kabriolet 19 kabriolet 83KM, 61kW, benzyna (1956.08 - 1965.12) ELRING
Silnik EUROREPAR Citroën DS kabriolet 19 kabriolet 83KM, 61kW, benzyna (1956.08 - 1965.12) EUROREPAR
Silnik FAE Citroën DS kabriolet 19 kabriolet 83KM, 61kW, benzyna (1956.08 - 1965.12) FAE
Silnik FLENNOR Citroën DS kabriolet 19 kabriolet 83KM, 61kW, benzyna (1956.08 - 1965.12) FLENNOR
Silnik HART Citroën DS kabriolet 19 kabriolet 83KM, 61kW, benzyna (1956.08 - 1965.12) HART
Silnik HC-CARGO Citroën DS kabriolet 19 kabriolet 83KM, 61kW, benzyna (1956.08 - 1965.12) HC-CARGO
Silnik INA Citroën DS kabriolet 19 kabriolet 83KM, 61kW, benzyna (1956.08 - 1965.12) INA
Silnik JP GROUP Citroën DS kabriolet 19 kabriolet 83KM, 61kW, benzyna (1956.08 - 1965.12) JP GROUP
Silnik KNECHT Citroën DS kabriolet 19 kabriolet 83KM, 61kW, benzyna (1956.08 - 1965.12) KNECHT
Silnik LIQUI MOLY Citroën DS kabriolet 19 kabriolet 83KM, 61kW, benzyna (1956.08 - 1965.12) LIQUI MOLY
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Citroën DS kabriolet 19 kabriolet 83KM, 61kW, benzyna (1956.08 - 1965.12) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MISFAT Citroën DS kabriolet 19 kabriolet 83KM, 61kW, benzyna (1956.08 - 1965.12) MISFAT
Silnik NPS Citroën DS kabriolet 19 kabriolet 83KM, 61kW, benzyna (1956.08 - 1965.12) NPS
Silnik OEM Citroën DS kabriolet 19 kabriolet 83KM, 61kW, benzyna (1956.08 - 1965.12) OEM
Silnik QUINTON HAZELL Citroën DS kabriolet 19 kabriolet 83KM, 61kW, benzyna (1956.08 - 1965.12) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Citroën DS kabriolet 19 kabriolet 83KM, 61kW, benzyna (1956.08 - 1965.12) RUVILLE
Silnik TRISCAN Citroën DS kabriolet 19 kabriolet 83KM, 61kW, benzyna (1956.08 - 1965.12) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Citroën DS kabriolet 19 kabriolet 83KM, 61kW, benzyna (1956.08 - 1965.12) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik UFI Citroën DS kabriolet 19 kabriolet 83KM, 61kW, benzyna (1956.08 - 1965.12) UFI
Silnik VALEO Citroën DS kabriolet 19 kabriolet 83KM, 61kW, benzyna (1956.08 - 1965.12) VALEO
Silnik VEYANCE Citroën DS kabriolet 19 kabriolet 83KM, 61kW, benzyna (1956.08 - 1965.12) VEYANCE
Producent:OEM

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
OEM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
96350161
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OEM
Kod:
96350161
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Od strony czołowej
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  30
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  42
Wysokość 1 [mm]:  7
Materiał:  ACM (poliakryl-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa:  Z uszczelką wargową przeciwpyłową
Rodzaj gwintu:  Gwint prawoskrętny
Dla numeru OE:  40004240
Do 100 dni na zwrot
9,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
OEM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
40004240
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OEM
Kod:
40004240
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Od strony czołowej
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  30
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  42
Wysokość 1 [mm]:  7
Materiał:  ACM (poliakryl-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa:  Z uszczelką wargową przeciwpyłową
Rodzaj gwintu:  Gwint prawoskrętny
Dla numeru OE:  40004240
Do 100 dni na zwrot
16,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze