Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik DENCKERMANN do Citroën SM 2.9 Automatique coupe 182KM, 134kW, benzyna (1973.09 - 1974.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik KNECHT Citroën SM 2.9 Automatique coupe 182KM, 134kW, benzyna (1973.09 - 1974.12) KNECHT
Silnik PURFLUX Citroën SM 2.9 Automatique coupe 182KM, 134kW, benzyna (1973.09 - 1974.12) PURFLUX
Silnik SCT - MANNOL Citroën SM 2.9 Automatique coupe 182KM, 134kW, benzyna (1973.09 - 1974.12) SCT - MANNOL
Silnik MAHLE Citroën SM 2.9 Automatique coupe 182KM, 134kW, benzyna (1973.09 - 1974.12) MAHLE
Silnik MANN-FILTER Citroën SM 2.9 Automatique coupe 182KM, 134kW, benzyna (1973.09 - 1974.12) MANN-FILTER
Silnik COMLINE Citroën SM 2.9 Automatique coupe 182KM, 134kW, benzyna (1973.09 - 1974.12) COMLINE
Silnik CHAMPION Citroën SM 2.9 Automatique coupe 182KM, 134kW, benzyna (1973.09 - 1974.12) CHAMPION
Silnik FILTRON Citroën SM 2.9 Automatique coupe 182KM, 134kW, benzyna (1973.09 - 1974.12) FILTRON
Silnik PZL FILTERS Citroën SM 2.9 Automatique coupe 182KM, 134kW, benzyna (1973.09 - 1974.12) PZL FILTERS
Silnik AKRON-MALÒ Citroën SM 2.9 Automatique coupe 182KM, 134kW, benzyna (1973.09 - 1974.12) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Citroën SM 2.9 Automatique coupe 182KM, 134kW, benzyna (1973.09 - 1974.12) ALCO FILTER
Silnik BORG & BECK Citroën SM 2.9 Automatique coupe 182KM, 134kW, benzyna (1973.09 - 1974.12) BORG & BECK
Silnik CLEAN FILTERS Citroën SM 2.9 Automatique coupe 182KM, 134kW, benzyna (1973.09 - 1974.12) CLEAN FILTERS
Silnik CONTINENTAL Citroën SM 2.9 Automatique coupe 182KM, 134kW, benzyna (1973.09 - 1974.12) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Citroën SM 2.9 Automatique coupe 182KM, 134kW, benzyna (1973.09 - 1974.12) COOPERSFIAAM
Silnik DENCKERMANN Citroën SM 2.9 Automatique coupe 182KM, 134kW, benzyna (1973.09 - 1974.12) DENCKERMANN
Silnik DR!VE+ Citroën SM 2.9 Automatique coupe 182KM, 134kW, benzyna (1973.09 - 1974.12) DR!VE+
Silnik ERA Citroën SM 2.9 Automatique coupe 182KM, 134kW, benzyna (1973.09 - 1974.12) ERA
Silnik EUROREPAR Citroën SM 2.9 Automatique coupe 182KM, 134kW, benzyna (1973.09 - 1974.12) EUROREPAR
Silnik GATES Citroën SM 2.9 Automatique coupe 182KM, 134kW, benzyna (1973.09 - 1974.12) GATES
Silnik HC-CARGO Citroën SM 2.9 Automatique coupe 182KM, 134kW, benzyna (1973.09 - 1974.12) HC-CARGO
Silnik HENGST FILTER Citroën SM 2.9 Automatique coupe 182KM, 134kW, benzyna (1973.09 - 1974.12) HENGST FILTER
Silnik HOFFER Citroën SM 2.9 Automatique coupe 182KM, 134kW, benzyna (1973.09 - 1974.12) HOFFER
Silnik IPARTS Citroën SM 2.9 Automatique coupe 182KM, 134kW, benzyna (1973.09 - 1974.12) IPARTS
Silnik KOLBENSCHMIDT Citroën SM 2.9 Automatique coupe 182KM, 134kW, benzyna (1973.09 - 1974.12) KOLBENSCHMIDT
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Citroën SM 2.9 Automatique coupe 182KM, 134kW, benzyna (1973.09 - 1974.12) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik MAGNETI MARELLI Citroën SM 2.9 Automatique coupe 182KM, 134kW, benzyna (1973.09 - 1974.12) MAGNETI MARELLI
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Citroën SM 2.9 Automatique coupe 182KM, 134kW, benzyna (1973.09 - 1974.12) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Citroën SM 2.9 Automatique coupe 182KM, 134kW, benzyna (1973.09 - 1974.12) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Citroën SM 2.9 Automatique coupe 182KM, 134kW, benzyna (1973.09 - 1974.12) MEAT & DORIA
Silnik MISFAT Citroën SM 2.9 Automatique coupe 182KM, 134kW, benzyna (1973.09 - 1974.12) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Citroën SM 2.9 Automatique coupe 182KM, 134kW, benzyna (1973.09 - 1974.12) MULLER FILTER
Silnik OPTIMAL Citroën SM 2.9 Automatique coupe 182KM, 134kW, benzyna (1973.09 - 1974.12) OPTIMAL
Silnik QUINTON HAZELL Citroën SM 2.9 Automatique coupe 182KM, 134kW, benzyna (1973.09 - 1974.12) QUINTON HAZELL
Silnik SOFIMA Citroën SM 2.9 Automatique coupe 182KM, 134kW, benzyna (1973.09 - 1974.12) SOFIMA
Silnik UFI Citroën SM 2.9 Automatique coupe 182KM, 134kW, benzyna (1973.09 - 1974.12) UFI
Silnik VAICO Citroën SM 2.9 Automatique coupe 182KM, 134kW, benzyna (1973.09 - 1974.12) VAICO
Silnik VALEO Citroën SM 2.9 Automatique coupe 182KM, 134kW, benzyna (1973.09 - 1974.12) VALEO
Silnik WIX FILTERS Citroën SM 2.9 Automatique coupe 182KM, 134kW, benzyna (1973.09 - 1974.12) WIX FILTERS
Producent:DENCKERMANN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DENCKERMANN
4.0 (7 ocen)
Kod produktu:
A210005
dostępny
4.0 (7 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DENCKERMANN
Kod:
A210005
Jednostka:
sztuka
Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 75
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 71
Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 62
Wymiar gwintu: 3/4"-16 UNF
Wysokość [mm]: 123
Rodzaj filtra: Filtr przykręcany
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 53,00 zł
19,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze