Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "4"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MAXGEAR do Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik VICTOR REINZ Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik AJUSA Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) AJUSA
Silnik FEBI BILSTEIN Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik BOSCH Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) BOSCH
Silnik FILTRON Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) FILTRON
Silnik SWAG Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) SWAG
Silnik MANN-FILTER Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik HART Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) HART
Silnik KNECHT Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) KNECHT
Silnik CHAMPION Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) CHAMPION
Silnik INA Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) INA
Silnik UFI Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) UFI
Silnik BLUE PRINT Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik FACET Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) FACET
Silnik GATES Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) GATES
Silnik JAPKO Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) JAPKO
Silnik KAMOKA Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) KAMOKA
Silnik MAHLE Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) MAHLE
Silnik MAXGEAR Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) MAXGEAR
Silnik OEM Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) OEM
Silnik ABAKUS Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) ABAKUS
Silnik AKRON-MALÒ Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik ASHIKA Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) ASHIKA
Silnik BORG & BECK Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BUGATTI Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) BUGATTI
Silnik CALORSTAT BY VERNET Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) CASTROL
Silnik COMLINE Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL CTAM Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik CONTINENTAL Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik DAYCO Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) DAYCO
Silnik DELPHI Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) DELPHI
Silnik DR!VE+ Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) DR!VE+
Silnik ELRING Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) ELRING
Silnik ENERGY Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) ENERGY
Silnik EPS Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) EPS
Silnik EUROL Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) EUROL
Silnik FAST Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) FAST
Silnik GLASER Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) GLASER
Silnik HELLA Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) HELLA
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik IPARTS Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) IPARTS
Silnik JAPANPARTS Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JP GROUP Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) JP GROUP
Silnik KAVO PARTS Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KW Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) KW
Silnik LUCAS Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) LUCAS
Silnik METZGER Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) METZGER
Silnik MEYLE Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) MEYLE
Silnik MOTUL Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) MOTUL
Silnik NISSENS Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) NISSENS
Silnik NTY Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) NTY
Silnik OPTIMAL Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PIERBURG Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURRO Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) RAVENOL
Silnik RUVILLE Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) RUVILLE
Silnik SASIC Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) SASIC
Silnik SKF Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) SKF
Silnik SNR Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) SNR
Silnik SOFIMA Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) SOFIMA
Silnik TRISCAN Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) TRISCAN
Silnik VALEO Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) VALEO
Silnik VALVOLINE Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMA Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) VEMA
Producent:MAXGEAR

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
17-0126
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
17-0126
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Hydrauliczny
Wysokość [mm]: 33,40
Średnica [mm]: 12,00
Ciężar [kg]: 0,02
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 64,00 zł
23,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
4.6 (11 ocen)
Kod produktu:
26-2075
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.6 (11 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
26-2075
Jednostka:
sztuka
Rodzaj filtra: Filtr przykręcany
Wysokość [mm]: 95
Wymiar gwintu: M 20 X 1.5
Średnica zewnętrzna [mm]: 76
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z zaworem zwrotnym
Średnica zewnętrzna 2 [mm]: 72
Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 66
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 73,00 zł
26,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
30-0323
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
30-0323
Jednostka:
sztuka
Dla numeru producenta: F-602952.XX
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Wymagane narzędzie specjalne do montażu
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 150,00 zł
73,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
54-0837
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
54-0837
Jednostka:
sztuka
Średnica zewnętrzna [mm]: 65,00
Szerokość [mm]: 26,00
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 202,00 zł
103,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Silnik

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze