Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik KAMOKA do Fiat DUCATO Autobus (250_) E-Ducato (250DPE) Autobus 122KM, 90kW, elektryczny (2021.02 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik PURFLUX Fiat DUCATO Autobus (250_) E-Ducato (250DPE) Autobus 122KM, 90kW, elektryczny (2021.02 - obecnie) PURFLUX
Silnik ABAKUS Fiat DUCATO Autobus (250_) E-Ducato (250DPE) Autobus 122KM, 90kW, elektryczny (2021.02 - obecnie) ABAKUS
Silnik AKRON-MALÒ Fiat DUCATO Autobus (250_) E-Ducato (250DPE) Autobus 122KM, 90kW, elektryczny (2021.02 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik BIRTH Fiat DUCATO Autobus (250_) E-Ducato (250DPE) Autobus 122KM, 90kW, elektryczny (2021.02 - obecnie) BIRTH
Silnik CHAMPION Fiat DUCATO Autobus (250_) E-Ducato (250DPE) Autobus 122KM, 90kW, elektryczny (2021.02 - obecnie) CHAMPION
Silnik COOPERSFIAAM Fiat DUCATO Autobus (250_) E-Ducato (250DPE) Autobus 122KM, 90kW, elektryczny (2021.02 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik FEBI BILSTEIN Fiat DUCATO Autobus (250_) E-Ducato (250DPE) Autobus 122KM, 90kW, elektryczny (2021.02 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik FRAM Fiat DUCATO Autobus (250_) E-Ducato (250DPE) Autobus 122KM, 90kW, elektryczny (2021.02 - obecnie) FRAM
Silnik GATES Fiat DUCATO Autobus (250_) E-Ducato (250DPE) Autobus 122KM, 90kW, elektryczny (2021.02 - obecnie) GATES
Silnik HART Fiat DUCATO Autobus (250_) E-Ducato (250DPE) Autobus 122KM, 90kW, elektryczny (2021.02 - obecnie) HART
Silnik KAMOKA Fiat DUCATO Autobus (250_) E-Ducato (250DPE) Autobus 122KM, 90kW, elektryczny (2021.02 - obecnie) KAMOKA
Silnik MAHLE Fiat DUCATO Autobus (250_) E-Ducato (250DPE) Autobus 122KM, 90kW, elektryczny (2021.02 - obecnie) MAHLE
Silnik METZGER Fiat DUCATO Autobus (250_) E-Ducato (250DPE) Autobus 122KM, 90kW, elektryczny (2021.02 - obecnie) METZGER
Silnik NTY Fiat DUCATO Autobus (250_) E-Ducato (250DPE) Autobus 122KM, 90kW, elektryczny (2021.02 - obecnie) NTY
Silnik OPTIMAL Fiat DUCATO Autobus (250_) E-Ducato (250DPE) Autobus 122KM, 90kW, elektryczny (2021.02 - obecnie) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Fiat DUCATO Autobus (250_) E-Ducato (250DPE) Autobus 122KM, 90kW, elektryczny (2021.02 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik SWAG Fiat DUCATO Autobus (250_) E-Ducato (250DPE) Autobus 122KM, 90kW, elektryczny (2021.02 - obecnie) SWAG
Producent:KAMOKA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAMOKA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
890837
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAMOKA
Kod:
890837
Dla numeru OE: 1806 91
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze