Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "6"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik FEBI BILSTEIN do Ford Usa EXPLORER (U251) 4.6 SUV 296KM, 218kW, benzyna (2006.05 - 2010.12)

Silnik ELRING Ford Usa EXPLORER (U251) 4.6 SUV 296KM, 218kW, benzyna (2006.05 - 2010.12) ELRING
Silnik BOSCH Ford Usa EXPLORER (U251) 4.6 SUV 296KM, 218kW, benzyna (2006.05 - 2010.12) BOSCH
Silnik KAMOKA Ford Usa EXPLORER (U251) 4.6 SUV 296KM, 218kW, benzyna (2006.05 - 2010.12) KAMOKA
Silnik FA1 Ford Usa EXPLORER (U251) 4.6 SUV 296KM, 218kW, benzyna (2006.05 - 2010.12) FA1
Silnik AJUSA Ford Usa EXPLORER (U251) 4.6 SUV 296KM, 218kW, benzyna (2006.05 - 2010.12) AJUSA
Silnik K&N FILTERS Ford Usa EXPLORER (U251) 4.6 SUV 296KM, 218kW, benzyna (2006.05 - 2010.12) K&N FILTERS
Silnik ERA Ford Usa EXPLORER (U251) 4.6 SUV 296KM, 218kW, benzyna (2006.05 - 2010.12) ERA
Silnik GATES Ford Usa EXPLORER (U251) 4.6 SUV 296KM, 218kW, benzyna (2006.05 - 2010.12) GATES
Silnik MAXGEAR Ford Usa EXPLORER (U251) 4.6 SUV 296KM, 218kW, benzyna (2006.05 - 2010.12) MAXGEAR
Silnik MOTUL Ford Usa EXPLORER (U251) 4.6 SUV 296KM, 218kW, benzyna (2006.05 - 2010.12) MOTUL
Silnik BTA Ford Usa EXPLORER (U251) 4.6 SUV 296KM, 218kW, benzyna (2006.05 - 2010.12) BTA
Silnik CASTROL Ford Usa EXPLORER (U251) 4.6 SUV 296KM, 218kW, benzyna (2006.05 - 2010.12) CASTROL
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Ford Usa EXPLORER (U251) 4.6 SUV 296KM, 218kW, benzyna (2006.05 - 2010.12) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik EUROL Ford Usa EXPLORER (U251) 4.6 SUV 296KM, 218kW, benzyna (2006.05 - 2010.12) EUROL
Silnik EUROREPAR Ford Usa EXPLORER (U251) 4.6 SUV 296KM, 218kW, benzyna (2006.05 - 2010.12) EUROREPAR
Silnik FEBI BILSTEIN Ford Usa EXPLORER (U251) 4.6 SUV 296KM, 218kW, benzyna (2006.05 - 2010.12) FEBI BILSTEIN
Silnik INA Ford Usa EXPLORER (U251) 4.6 SUV 296KM, 218kW, benzyna (2006.05 - 2010.12) INA
Silnik LIQUI MOLY Ford Usa EXPLORER (U251) 4.6 SUV 296KM, 218kW, benzyna (2006.05 - 2010.12) LIQUI MOLY
Silnik NPS Ford Usa EXPLORER (U251) 4.6 SUV 296KM, 218kW, benzyna (2006.05 - 2010.12) NPS
Silnik NTY Ford Usa EXPLORER (U251) 4.6 SUV 296KM, 218kW, benzyna (2006.05 - 2010.12) NTY
Silnik OEM Ford Usa EXPLORER (U251) 4.6 SUV 296KM, 218kW, benzyna (2006.05 - 2010.12) OEM
Silnik OPTIMAL Ford Usa EXPLORER (U251) 4.6 SUV 296KM, 218kW, benzyna (2006.05 - 2010.12) OPTIMAL
Silnik PIERBURG Ford Usa EXPLORER (U251) 4.6 SUV 296KM, 218kW, benzyna (2006.05 - 2010.12) PIERBURG
Silnik RAVENOL Ford Usa EXPLORER (U251) 4.6 SUV 296KM, 218kW, benzyna (2006.05 - 2010.12) RAVENOL
Silnik TRISCAN Ford Usa EXPLORER (U251) 4.6 SUV 296KM, 218kW, benzyna (2006.05 - 2010.12) TRISCAN
Silnik VAICO Ford Usa EXPLORER (U251) 4.6 SUV 296KM, 218kW, benzyna (2006.05 - 2010.12) VAICO
Silnik VALVOLINE Ford Usa EXPLORER (U251) 4.6 SUV 296KM, 218kW, benzyna (2006.05 - 2010.12) VALVOLINE
Producent:FEBI BILSTEIN

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBI BILSTEIN
5.0 (5 ocen)
Kod produktu:
193415
niedostępny
5.0 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
193415
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ciężar [kg]:  0,149
Dla numeru OE:  1L3Z-6L266-AA
Do 100 dni na zwrot
FEBI BILSTEIN
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
193435
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
193435
Ciężar [kg]:  0,121
Materiał:  Tworzywo sztuczne
Materiał wykładziny ciernej:  Tworzywo sztuczne
Dla numeru OE:  4R3Z-6B274-BA
Do 100 dni na zwrot
FEBI BILSTEIN
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
193436
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
193436
Materiał wykładziny ciernej:  Tworzywo sztuczne
Materiał:  Tworzywo sztuczne
Ciężar [kg]:  0,097
Dla numeru OE:  4R3Z-6M256-CC
Do 100 dni na zwrot
FEBI BILSTEIN
5.0 (5 ocen)
Kod produktu:
193414
niedostępny
5.0 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
193414
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ciężar [kg]:  0,149
Dla numeru OE:  XL1Z-6L266-AA
Do 100 dni na zwrot
FEBI BILSTEIN
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
193420
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
193420
Ciężar [kg]:  0,341
Do 100 dni na zwrot
FEBI BILSTEIN
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
193439
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
193439
Materiał wykładziny ciernej:  Tworzywo sztuczne
Materiał:  Tworzywo sztuczne
Ciężar [kg]:  0,096
Dla numeru OE:  1L2Z-6L253-AA
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze