Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "4"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik ACKOJA do Honda INTEGRA coupe (DC2, DC4) 1.8 (DC2) coupe 146KM, 107kW, benzyna (1993.07 - 2001.11)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik BOSCH Honda INTEGRA coupe (DC2, DC4) 1.8 (DC2) coupe 146KM, 107kW, benzyna (1993.07 - 2001.11) BOSCH
Silnik FEBI BILSTEIN Honda INTEGRA coupe (DC2, DC4) 1.8 (DC2) coupe 146KM, 107kW, benzyna (1993.07 - 2001.11) FEBI BILSTEIN
Silnik ELRING Honda INTEGRA coupe (DC2, DC4) 1.8 (DC2) coupe 146KM, 107kW, benzyna (1993.07 - 2001.11) ELRING
Silnik SWAG Honda INTEGRA coupe (DC2, DC4) 1.8 (DC2) coupe 146KM, 107kW, benzyna (1993.07 - 2001.11) SWAG
Silnik FA1 Honda INTEGRA coupe (DC2, DC4) 1.8 (DC2) coupe 146KM, 107kW, benzyna (1993.07 - 2001.11) FA1
Silnik ACKOJA Honda INTEGRA coupe (DC2, DC4) 1.8 (DC2) coupe 146KM, 107kW, benzyna (1993.07 - 2001.11) ACKOJA
Silnik AJUSA Honda INTEGRA coupe (DC2, DC4) 1.8 (DC2) coupe 146KM, 107kW, benzyna (1993.07 - 2001.11) AJUSA
Silnik BLUE PRINT Honda INTEGRA coupe (DC2, DC4) 1.8 (DC2) coupe 146KM, 107kW, benzyna (1993.07 - 2001.11) BLUE PRINT
Silnik CORTECO Honda INTEGRA coupe (DC2, DC4) 1.8 (DC2) coupe 146KM, 107kW, benzyna (1993.07 - 2001.11) CORTECO
Silnik ERA Honda INTEGRA coupe (DC2, DC4) 1.8 (DC2) coupe 146KM, 107kW, benzyna (1993.07 - 2001.11) ERA
Silnik MAXGEAR Honda INTEGRA coupe (DC2, DC4) 1.8 (DC2) coupe 146KM, 107kW, benzyna (1993.07 - 2001.11) MAXGEAR
Silnik PAYEN Honda INTEGRA coupe (DC2, DC4) 1.8 (DC2) coupe 146KM, 107kW, benzyna (1993.07 - 2001.11) PAYEN
Silnik AMC FILTER Honda INTEGRA coupe (DC2, DC4) 1.8 (DC2) coupe 146KM, 107kW, benzyna (1993.07 - 2001.11) AMC FILTER
Silnik AUTLOG Honda INTEGRA coupe (DC2, DC4) 1.8 (DC2) coupe 146KM, 107kW, benzyna (1993.07 - 2001.11) AUTLOG
Silnik BGA Honda INTEGRA coupe (DC2, DC4) 1.8 (DC2) coupe 146KM, 107kW, benzyna (1993.07 - 2001.11) BGA
Silnik DOLZ Honda INTEGRA coupe (DC2, DC4) 1.8 (DC2) coupe 146KM, 107kW, benzyna (1993.07 - 2001.11) DOLZ
Silnik ELWIS ROYAL Honda INTEGRA coupe (DC2, DC4) 1.8 (DC2) coupe 146KM, 107kW, benzyna (1993.07 - 2001.11) ELWIS ROYAL
Silnik EUROREPAR Honda INTEGRA coupe (DC2, DC4) 1.8 (DC2) coupe 146KM, 107kW, benzyna (1993.07 - 2001.11) EUROREPAR
Silnik GOETZE Honda INTEGRA coupe (DC2, DC4) 1.8 (DC2) coupe 146KM, 107kW, benzyna (1993.07 - 2001.11) GOETZE
Silnik HART Honda INTEGRA coupe (DC2, DC4) 1.8 (DC2) coupe 146KM, 107kW, benzyna (1993.07 - 2001.11) HART
Silnik HOFFER Honda INTEGRA coupe (DC2, DC4) 1.8 (DC2) coupe 146KM, 107kW, benzyna (1993.07 - 2001.11) HOFFER
Silnik INA Honda INTEGRA coupe (DC2, DC4) 1.8 (DC2) coupe 146KM, 107kW, benzyna (1993.07 - 2001.11) INA
Silnik IPD Honda INTEGRA coupe (DC2, DC4) 1.8 (DC2) coupe 146KM, 107kW, benzyna (1993.07 - 2001.11) IPD
Silnik KAMOKA Honda INTEGRA coupe (DC2, DC4) 1.8 (DC2) coupe 146KM, 107kW, benzyna (1993.07 - 2001.11) KAMOKA
Silnik KS TOOLS Honda INTEGRA coupe (DC2, DC4) 1.8 (DC2) coupe 146KM, 107kW, benzyna (1993.07 - 2001.11) KS TOOLS
Silnik LUCAS Honda INTEGRA coupe (DC2, DC4) 1.8 (DC2) coupe 146KM, 107kW, benzyna (1993.07 - 2001.11) LUCAS
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Honda INTEGRA coupe (DC2, DC4) 1.8 (DC2) coupe 146KM, 107kW, benzyna (1993.07 - 2001.11) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MEAT & DORIA Honda INTEGRA coupe (DC2, DC4) 1.8 (DC2) coupe 146KM, 107kW, benzyna (1993.07 - 2001.11) MEAT & DORIA
Silnik MOBILETRON Honda INTEGRA coupe (DC2, DC4) 1.8 (DC2) coupe 146KM, 107kW, benzyna (1993.07 - 2001.11) MOBILETRON
Silnik NIPPARTS Honda INTEGRA coupe (DC2, DC4) 1.8 (DC2) coupe 146KM, 107kW, benzyna (1993.07 - 2001.11) NIPPARTS
Silnik NPS Honda INTEGRA coupe (DC2, DC4) 1.8 (DC2) coupe 146KM, 107kW, benzyna (1993.07 - 2001.11) NPS
Silnik NTY Honda INTEGRA coupe (DC2, DC4) 1.8 (DC2) coupe 146KM, 107kW, benzyna (1993.07 - 2001.11) NTY
Silnik OEM Honda INTEGRA coupe (DC2, DC4) 1.8 (DC2) coupe 146KM, 107kW, benzyna (1993.07 - 2001.11) OEM
Silnik OPTIBELT Honda INTEGRA coupe (DC2, DC4) 1.8 (DC2) coupe 146KM, 107kW, benzyna (1993.07 - 2001.11) OPTIBELT
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Honda INTEGRA coupe (DC2, DC4) 1.8 (DC2) coupe 146KM, 107kW, benzyna (1993.07 - 2001.11) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik SIDAT Honda INTEGRA coupe (DC2, DC4) 1.8 (DC2) coupe 146KM, 107kW, benzyna (1993.07 - 2001.11) SIDAT
Silnik SKF Honda INTEGRA coupe (DC2, DC4) 1.8 (DC2) coupe 146KM, 107kW, benzyna (1993.07 - 2001.11) SKF
Silnik TRISCAN Honda INTEGRA coupe (DC2, DC4) 1.8 (DC2) coupe 146KM, 107kW, benzyna (1993.07 - 2001.11) TRISCAN
Silnik VAICO Honda INTEGRA coupe (DC2, DC4) 1.8 (DC2) coupe 146KM, 107kW, benzyna (1993.07 - 2001.11) VAICO
Silnik VEMO Honda INTEGRA coupe (DC2, DC4) 1.8 (DC2) coupe 146KM, 107kW, benzyna (1993.07 - 2001.11) VEMO
Producent:ACKOJA

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ACKOJA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
A53-0068
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ACKOJA
Kod:
A53-0068
Jednostka:
sztuka
Średnica wewnętrzna [mm]: 14
Grubość [mm]: 2
Materiał: Aluminium
Średnica zewnętrzna [mm]: 22
Wysokość opakowania [cm]: 0,2
Głębokość opakowania [cm]: 2,2
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 10,00 zł
3,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
ACKOJA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
A53-2804
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ACKOJA
Kod:
A53-2804
Jednostka:
sztuka
Grubość [mm]: 2
Średnica wewnętrzna [mm]: 14
Średnica zewnętrzna [mm]: 22
Wysokość opakowania [cm]: 0,22
Głębokość opakowania [cm]: 1,9
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 16,00 zł
5,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
ACKOJA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
A32-0018
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ACKOJA
Kod:
A32-0018
Jednostka:
sztuka
Średnica [mm]: 84
Wysokość [mm]: 75
Ciężar [kg]: 0,294
Wymiar gwintu: M 20 X 1,5
Średnica zewnętrzna [mm]: 80
Rodzaj filtra: Filtr przykręcany
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z zaworem zwrotnym
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 57
Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 65
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]: 1
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 126,00 zł
61,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Odnowienie pokrywy zaworów silnika - czyszczenie, malowanie

Jak własnoręcznie odnowić pokrywę zaworów silnika w sportowym klasyku?

Upiększanie i odnawianie samochodu kojarzy nam się przede wszystkim z tuningiem optycznym nadwozia lub wnętrza kabiny. Jednak coraz częściej odnawiamy również te elementy konstrukcji, które widoczne są dopiero po podniesieniu maski auta. Najlepszym przykładem jest tu pokrywa zaworów silnika, która zwłaszcza w klasycznych już, usportowionych modelach, zasługuje na utrzymywanie jej w jak najlepszym stanie.

czytaj więcej >
Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze