Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik ELRING do Infiniti Q50 3.5 sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2013.04 - obecnie)

Silnik BOSCH Infiniti Q50 3.5 sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2013.04 - obecnie) BOSCH
Silnik HENGST FILTER Infiniti Q50 3.5 sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2013.04 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik EUROREPAR Infiniti Q50 3.5 sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2013.04 - obecnie) EUROREPAR
Silnik NIPPARTS Infiniti Q50 3.5 sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2013.04 - obecnie) NIPPARTS
Silnik ACKOJA Infiniti Q50 3.5 sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2013.04 - obecnie) ACKOJA
Silnik AUTLOG Infiniti Q50 3.5 sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2013.04 - obecnie) AUTLOG
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Infiniti Q50 3.5 sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2013.04 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik BIRTH Infiniti Q50 3.5 sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2013.04 - obecnie) BIRTH
Silnik CASTROL Infiniti Q50 3.5 sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2013.04 - obecnie) CASTROL
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Infiniti Q50 3.5 sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2013.04 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DT SPARE PARTS Infiniti Q50 3.5 sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2013.04 - obecnie) DT SPARE PARTS
Silnik ELRING Infiniti Q50 3.5 sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2013.04 - obecnie) ELRING
Silnik EUROL Infiniti Q50 3.5 sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2013.04 - obecnie) EUROL
Silnik FEBI BILSTEIN Infiniti Q50 3.5 sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2013.04 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik GOETZE Infiniti Q50 3.5 sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2013.04 - obecnie) GOETZE
Silnik KAVO PARTS Infiniti Q50 3.5 sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2013.04 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KAWE Infiniti Q50 3.5 sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2013.04 - obecnie) KAWE
Silnik KNECHT Infiniti Q50 3.5 sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2013.04 - obecnie) KNECHT
Silnik LIQUI MOLY Infiniti Q50 3.5 sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2013.04 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik MAXGEAR Infiniti Q50 3.5 sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2013.04 - obecnie) MAXGEAR
Silnik NGK Infiniti Q50 3.5 sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2013.04 - obecnie) NGK
Silnik NTY Infiniti Q50 3.5 sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2013.04 - obecnie) NTY
Silnik OPTIMAL Infiniti Q50 3.5 sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2013.04 - obecnie) OPTIMAL
Silnik RAVENOL Infiniti Q50 3.5 sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2013.04 - obecnie) RAVENOL
Silnik SCT - MANNOL Infiniti Q50 3.5 sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2013.04 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik VAICO Infiniti Q50 3.5 sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2013.04 - obecnie) VAICO
Silnik VEMA Infiniti Q50 3.5 sedan 306KM, 225kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2013.04 - obecnie) VEMA
Producent:ELRING

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ELRING
5.0 (13 ocen)
Kod produktu:
036.161
niedostępny
5.0 (13 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
036.161
Jednostka:
szt
Cecha chemiczna:  Trwały elastycznie
Rodzaj połączenia:  Tubka
Pojemność [ml]:  70
Zakres temperatury do [°C]:  180
Kolor:  Szary
Materiał:  Silikon
Zakres temperatury od [°C]:  -40
Dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu:  036.161 Dirko
Do 100 dni na zwrot
32,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
ELRING
4.0 (2 ocen)
Kod produktu:
524.660
niedostępny
4.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
524.660
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
32,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
ELRING
4.8 (4 ocen)
Kod produktu:
701.530
niedostępny
4.8 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
701.530
Jednostka:
szt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniem trzonków zaworów
Do 100 dni na zwrot
1166,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze