Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik FAI AUTOPARTS do Maserati QUATTROPORTE V 4.2 sedan 405KM, 298kW, benzyna (2004.09 - 2012.12)

Silnik NTY Maserati QUATTROPORTE V 4.2 sedan 405KM, 298kW, benzyna (2004.09 - 2012.12) NTY
Silnik BOSCH Maserati QUATTROPORTE V 4.2 sedan 405KM, 298kW, benzyna (2004.09 - 2012.12) BOSCH
Silnik KAMOKA Maserati QUATTROPORTE V 4.2 sedan 405KM, 298kW, benzyna (2004.09 - 2012.12) KAMOKA
Silnik ESEN SKV Maserati QUATTROPORTE V 4.2 sedan 405KM, 298kW, benzyna (2004.09 - 2012.12) ESEN SKV
Silnik CALORSTAT BY VERNET Maserati QUATTROPORTE V 4.2 sedan 405KM, 298kW, benzyna (2004.09 - 2012.12) CALORSTAT BY VERNET
Silnik HART Maserati QUATTROPORTE V 4.2 sedan 405KM, 298kW, benzyna (2004.09 - 2012.12) HART
Silnik CASTROL Maserati QUATTROPORTE V 4.2 sedan 405KM, 298kW, benzyna (2004.09 - 2012.12) CASTROL
Silnik FAI AUTOPARTS Maserati QUATTROPORTE V 4.2 sedan 405KM, 298kW, benzyna (2004.09 - 2012.12) FAI AUTOPARTS
Silnik FAST Maserati QUATTROPORTE V 4.2 sedan 405KM, 298kW, benzyna (2004.09 - 2012.12) FAST
Silnik HOFFER Maserati QUATTROPORTE V 4.2 sedan 405KM, 298kW, benzyna (2004.09 - 2012.12) HOFFER
Silnik LIQUI MOLY Maserati QUATTROPORTE V 4.2 sedan 405KM, 298kW, benzyna (2004.09 - 2012.12) LIQUI MOLY
Silnik MAXGEAR Maserati QUATTROPORTE V 4.2 sedan 405KM, 298kW, benzyna (2004.09 - 2012.12) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Maserati QUATTROPORTE V 4.2 sedan 405KM, 298kW, benzyna (2004.09 - 2012.12) MEAT & DORIA
Silnik METALCAUCHO Maserati QUATTROPORTE V 4.2 sedan 405KM, 298kW, benzyna (2004.09 - 2012.12) METALCAUCHO
Silnik NRF Maserati QUATTROPORTE V 4.2 sedan 405KM, 298kW, benzyna (2004.09 - 2012.12) NRF
Silnik PAYEN Maserati QUATTROPORTE V 4.2 sedan 405KM, 298kW, benzyna (2004.09 - 2012.12) PAYEN
Silnik PIERBURG Maserati QUATTROPORTE V 4.2 sedan 405KM, 298kW, benzyna (2004.09 - 2012.12) PIERBURG
Silnik RAVENOL Maserati QUATTROPORTE V 4.2 sedan 405KM, 298kW, benzyna (2004.09 - 2012.12) RAVENOL
Silnik SIDAT Maserati QUATTROPORTE V 4.2 sedan 405KM, 298kW, benzyna (2004.09 - 2012.12) SIDAT
Silnik VALVOLINE Maserati QUATTROPORTE V 4.2 sedan 405KM, 298kW, benzyna (2004.09 - 2012.12) VALVOLINE
Producent:FAI AUTOPARTS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FAI AUTOPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
TPAN002
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAI AUTOPARTS
Kod:
TPAN002
Jednostka:
szt
Opcja wyposażenia:  Automatic Trans
Opcja wyposażenia:  For 6HP26/28
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze sworzniem
Do 100 dni na zwrot
297,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze