Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik VEMO do Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06)

Silnik VICTOR REINZ Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) VICTOR REINZ
Silnik BLUE PRINT Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) BLUE PRINT
Silnik KNECHT Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) KNECHT
Silnik BOSCH Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) BOSCH
Silnik HENGST FILTER Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) HENGST FILTER
Silnik MAHLE Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) MAHLE
Silnik AJUSA Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) AJUSA
Silnik FEBI BILSTEIN Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) FEBI BILSTEIN
Silnik ELRING Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) ELRING
Silnik FEBEST Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) FEBEST
Silnik IPARTS Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) IPARTS
Silnik GATES Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) GATES
Silnik ASHIKA Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) ASHIKA
Silnik BGA Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) BGA
Silnik DAYCO Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) DAYCO
Silnik K&N FILTERS Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) K&N FILTERS
Silnik KAVO PARTS Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) KAVO PARTS
Silnik SKF Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) SKF
Silnik VALEO Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) VALEO
Silnik ACKOJA Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) ACKOJA
Silnik AMC FILTER Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) AMC FILTER
Silnik BANDO Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) BANDO
Silnik BIRTH Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) BIRTH
Silnik BORG & BECK Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) BORG & BECK
Silnik BUGATTI Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) BUGATTI
Silnik CHAMPION Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) CHAMPION
Silnik COMLINE Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) COMLINE
Silnik CORTECO Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) CORTECO
Silnik DELPHI Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) DELPHI
Silnik DOKUJI Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) DOKUJI
Silnik DT SPARE PARTS Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) DT SPARE PARTS
Silnik ELWIS ROYAL Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) ELWIS ROYAL
Silnik EUROL Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) EUROL
Silnik EUROREPAR Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) EUROREPAR
Silnik FAI AUTOPARTS Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) FAI AUTOPARTS
Silnik GLASER Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) GLASER
Silnik GLYCO Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) GLYCO
Silnik GMB Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) GMB
Silnik GSP Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) GSP
Silnik HART Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) HART
Silnik HEPU Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) HEPU
Silnik INA Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) INA
Silnik IPD Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) IPD
Silnik JAPANPARTS Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) JAPKO
Silnik JP GROUP Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) JP GROUP
Silnik JPN Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) JPN
Silnik KAMOKA Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) KAMOKA
Silnik KOYO Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) KOYO
Silnik KWP Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) KWP
Silnik LUCAS Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) LUCAS
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) MAXGEAR
Silnik MOTORAD Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) MOTORAD
Silnik NIPPARTS Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) NIPPARTS
Silnik NPS Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) NPS
Silnik OEM Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) OEM
Silnik OPTIBELT Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) OPTIMAL
Silnik OYODO Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) OYODO
Silnik PAYEN Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) PAYEN
Silnik QUINTON HAZELL Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) QUINTON HAZELL
Silnik SCT - MANNOL Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) SCT - MANNOL
Silnik SNR Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) SNR
Silnik SOG Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) SOG
Silnik STONE-JAPAN Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) STONE-JAPAN
Silnik SWAG Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) SWAG
Silnik TRISCAN Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) TRISCAN
Silnik VAICO Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) VAICO
Silnik VEMA Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) VEMA
Silnik VEMO Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) VEMO
Producent:VEMO

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VEMO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
V70-72-0004
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VEMO
Kod:
V70-72-0004
Jednostka:
szt
Ilość biegunów:  1
Kolor obudowy:  Zielony
Ciężar [kg]:  0,03931
Szerokość opakowania [cm]:  5,8
Wysokość opakowania [cm]:  3,3
Głębokość opakowania [cm]:  3
Do 100 dni na zwrot
49,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VEMO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
V99-09-0002
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VEMO
Kod:
V99-09-0002
Jednostka:
szt
Napięcie [V]:  12
Średnica [mm]:  38,5
Cisnienie [bar]:  3,8
Ilość biegunów:  2
Długość wewnętrzna [mm]:  113,5
Wydatek [l/h]:  100
Pobór mocy [W]:  78
Średnica przyłącza przewodu ciśnieniowego [mm]:  8,8
Tryb pracy:  Elektryczny
Ciężar [kg]:  0,5
Szerokość opakowania [cm]:  6,2
Wysokość opakowania [cm]:  6,55
Głębokość opakowania [cm]:  19,55
Do 100 dni na zwrot
561,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze