Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik METELLI do Mazda MPV I (LV) 3.0 4WD nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 152KM, 112kW, benzyna (1988.09 - 1991.12)

Silnik KAMOKA Mazda MPV I (LV) 3.0 4WD nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 152KM, 112kW, benzyna (1988.09 - 1991.12) KAMOKA
Silnik BLUE PRINT Mazda MPV I (LV) 3.0 4WD nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 152KM, 112kW, benzyna (1988.09 - 1991.12) BLUE PRINT
Silnik FEBI BILSTEIN Mazda MPV I (LV) 3.0 4WD nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 152KM, 112kW, benzyna (1988.09 - 1991.12) FEBI BILSTEIN
Silnik FEBEST Mazda MPV I (LV) 3.0 4WD nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 152KM, 112kW, benzyna (1988.09 - 1991.12) FEBEST
Silnik ABAKUS Mazda MPV I (LV) 3.0 4WD nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 152KM, 112kW, benzyna (1988.09 - 1991.12) ABAKUS
Silnik AE Mazda MPV I (LV) 3.0 4WD nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 152KM, 112kW, benzyna (1988.09 - 1991.12) AE
Silnik AJUSA Mazda MPV I (LV) 3.0 4WD nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 152KM, 112kW, benzyna (1988.09 - 1991.12) AJUSA
Silnik AMC FILTER Mazda MPV I (LV) 3.0 4WD nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 152KM, 112kW, benzyna (1988.09 - 1991.12) AMC FILTER
Silnik COMLINE Mazda MPV I (LV) 3.0 4WD nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 152KM, 112kW, benzyna (1988.09 - 1991.12) COMLINE
Silnik CORTECO Mazda MPV I (LV) 3.0 4WD nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 152KM, 112kW, benzyna (1988.09 - 1991.12) CORTECO
Silnik ERISTIC Mazda MPV I (LV) 3.0 4WD nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 152KM, 112kW, benzyna (1988.09 - 1991.12) ERISTIC
Silnik FAI AUTOPARTS Mazda MPV I (LV) 3.0 4WD nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 152KM, 112kW, benzyna (1988.09 - 1991.12) FAI AUTOPARTS
Silnik GATES Mazda MPV I (LV) 3.0 4WD nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 152KM, 112kW, benzyna (1988.09 - 1991.12) GATES
Silnik GSP Mazda MPV I (LV) 3.0 4WD nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 152KM, 112kW, benzyna (1988.09 - 1991.12) GSP
Silnik HART Mazda MPV I (LV) 3.0 4WD nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 152KM, 112kW, benzyna (1988.09 - 1991.12) HART
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Mazda MPV I (LV) 3.0 4WD nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 152KM, 112kW, benzyna (1988.09 - 1991.12) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HITACHI Mazda MPV I (LV) 3.0 4WD nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 152KM, 112kW, benzyna (1988.09 - 1991.12) HITACHI
Silnik INA Mazda MPV I (LV) 3.0 4WD nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 152KM, 112kW, benzyna (1988.09 - 1991.12) INA
Silnik IPD Mazda MPV I (LV) 3.0 4WD nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 152KM, 112kW, benzyna (1988.09 - 1991.12) IPD
Silnik KAVO PARTS Mazda MPV I (LV) 3.0 4WD nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 152KM, 112kW, benzyna (1988.09 - 1991.12) KAVO PARTS
Silnik KING Mazda MPV I (LV) 3.0 4WD nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 152KM, 112kW, benzyna (1988.09 - 1991.12) KING
Silnik KOLBENSCHMIDT Mazda MPV I (LV) 3.0 4WD nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 152KM, 112kW, benzyna (1988.09 - 1991.12) KOLBENSCHMIDT
Silnik MAXGEAR Mazda MPV I (LV) 3.0 4WD nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 152KM, 112kW, benzyna (1988.09 - 1991.12) MAXGEAR
Silnik METELLI Mazda MPV I (LV) 3.0 4WD nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 152KM, 112kW, benzyna (1988.09 - 1991.12) METELLI
Silnik MUSASHI Mazda MPV I (LV) 3.0 4WD nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 152KM, 112kW, benzyna (1988.09 - 1991.12) MUSASHI
Silnik NPS Mazda MPV I (LV) 3.0 4WD nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 152KM, 112kW, benzyna (1988.09 - 1991.12) NPS
Silnik OEM Mazda MPV I (LV) 3.0 4WD nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 152KM, 112kW, benzyna (1988.09 - 1991.12) OEM
Silnik PAYEN Mazda MPV I (LV) 3.0 4WD nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 152KM, 112kW, benzyna (1988.09 - 1991.12) PAYEN
Silnik SWAG Mazda MPV I (LV) 3.0 4WD nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 152KM, 112kW, benzyna (1988.09 - 1991.12) SWAG
Silnik TRISCAN Mazda MPV I (LV) 3.0 4WD nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 152KM, 112kW, benzyna (1988.09 - 1991.12) TRISCAN
Producent:METELLI

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
METELLI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
01-2757
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METELLI
Kod:
01-2757
Jednostka:
szt
Materiał:  Żeliwo szare
Długość [mm]:  60
Średnica wewnętrzna [mm]:  8,08
Średnica zewnętrzna [mm]:  14,04
Materiał:  Żeliwo
Do 100 dni na zwrot
23,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
METELLI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
01-2756
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METELLI
Kod:
01-2756
Jednostka:
szt
Średnica zewnętrzna [mm]:  12,05
Średnica wewnętrzna [mm]:  7,02
Materiał:  Żeliwo szare
Długość [mm]:  60
Materiał:  Żeliwo
Do 100 dni na zwrot
25,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze