Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik HOFFER do Mercedes-benz VITO / MIXTO Skrzynia (W639) E-CELL (639.601, 639.603, 639.605) Skrzynia 82KM, 60kW, elektryczny (2012.03 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik FEBI BILSTEIN Mercedes-benz VITO / MIXTO Skrzynia (W639) E-CELL (639.601, 639.603, 639.605) Skrzynia 82KM, 60kW, elektryczny (2012.03 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik EPS Mercedes-benz VITO / MIXTO Skrzynia (W639) E-CELL (639.601, 639.603, 639.605) Skrzynia 82KM, 60kW, elektryczny (2012.03 - obecnie) EPS
Silnik ERA Mercedes-benz VITO / MIXTO Skrzynia (W639) E-CELL (639.601, 639.603, 639.605) Skrzynia 82KM, 60kW, elektryczny (2012.03 - obecnie) ERA
Silnik VAICO Mercedes-benz VITO / MIXTO Skrzynia (W639) E-CELL (639.601, 639.603, 639.605) Skrzynia 82KM, 60kW, elektryczny (2012.03 - obecnie) VAICO
Silnik BORG & BECK Mercedes-benz VITO / MIXTO Skrzynia (W639) E-CELL (639.601, 639.603, 639.605) Skrzynia 82KM, 60kW, elektryczny (2012.03 - obecnie) BORG & BECK
Silnik CHAMPION Mercedes-benz VITO / MIXTO Skrzynia (W639) E-CELL (639.601, 639.603, 639.605) Skrzynia 82KM, 60kW, elektryczny (2012.03 - obecnie) CHAMPION
Silnik COOPERSFIAAM Mercedes-benz VITO / MIXTO Skrzynia (W639) E-CELL (639.601, 639.603, 639.605) Skrzynia 82KM, 60kW, elektryczny (2012.03 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DT SPARE PARTS Mercedes-benz VITO / MIXTO Skrzynia (W639) E-CELL (639.601, 639.603, 639.605) Skrzynia 82KM, 60kW, elektryczny (2012.03 - obecnie) DT SPARE PARTS
Silnik FACET Mercedes-benz VITO / MIXTO Skrzynia (W639) E-CELL (639.601, 639.603, 639.605) Skrzynia 82KM, 60kW, elektryczny (2012.03 - obecnie) FACET
Silnik FAST Mercedes-benz VITO / MIXTO Skrzynia (W639) E-CELL (639.601, 639.603, 639.605) Skrzynia 82KM, 60kW, elektryczny (2012.03 - obecnie) FAST
Silnik FRAM Mercedes-benz VITO / MIXTO Skrzynia (W639) E-CELL (639.601, 639.603, 639.605) Skrzynia 82KM, 60kW, elektryczny (2012.03 - obecnie) FRAM
Silnik HC-CARGO Mercedes-benz VITO / MIXTO Skrzynia (W639) E-CELL (639.601, 639.603, 639.605) Skrzynia 82KM, 60kW, elektryczny (2012.03 - obecnie) HC-CARGO
Silnik HELLA Mercedes-benz VITO / MIXTO Skrzynia (W639) E-CELL (639.601, 639.603, 639.605) Skrzynia 82KM, 60kW, elektryczny (2012.03 - obecnie) HELLA
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz VITO / MIXTO Skrzynia (W639) E-CELL (639.601, 639.603, 639.605) Skrzynia 82KM, 60kW, elektryczny (2012.03 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HOFFER Mercedes-benz VITO / MIXTO Skrzynia (W639) E-CELL (639.601, 639.603, 639.605) Skrzynia 82KM, 60kW, elektryczny (2012.03 - obecnie) HOFFER
Silnik KW Mercedes-benz VITO / MIXTO Skrzynia (W639) E-CELL (639.601, 639.603, 639.605) Skrzynia 82KM, 60kW, elektryczny (2012.03 - obecnie) KW
Silnik MAHLE Mercedes-benz VITO / MIXTO Skrzynia (W639) E-CELL (639.601, 639.603, 639.605) Skrzynia 82KM, 60kW, elektryczny (2012.03 - obecnie) MAHLE
Silnik MEAT & DORIA Mercedes-benz VITO / MIXTO Skrzynia (W639) E-CELL (639.601, 639.603, 639.605) Skrzynia 82KM, 60kW, elektryczny (2012.03 - obecnie) MEAT & DORIA
Silnik METALCAUCHO Mercedes-benz VITO / MIXTO Skrzynia (W639) E-CELL (639.601, 639.603, 639.605) Skrzynia 82KM, 60kW, elektryczny (2012.03 - obecnie) METALCAUCHO
Silnik MISFAT Mercedes-benz VITO / MIXTO Skrzynia (W639) E-CELL (639.601, 639.603, 639.605) Skrzynia 82KM, 60kW, elektryczny (2012.03 - obecnie) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Mercedes-benz VITO / MIXTO Skrzynia (W639) E-CELL (639.601, 639.603, 639.605) Skrzynia 82KM, 60kW, elektryczny (2012.03 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NPS Mercedes-benz VITO / MIXTO Skrzynia (W639) E-CELL (639.601, 639.603, 639.605) Skrzynia 82KM, 60kW, elektryczny (2012.03 - obecnie) NPS
Silnik PURFLUX Mercedes-benz VITO / MIXTO Skrzynia (W639) E-CELL (639.601, 639.603, 639.605) Skrzynia 82KM, 60kW, elektryczny (2012.03 - obecnie) PURFLUX
Silnik SIDAT Mercedes-benz VITO / MIXTO Skrzynia (W639) E-CELL (639.601, 639.603, 639.605) Skrzynia 82KM, 60kW, elektryczny (2012.03 - obecnie) SIDAT
Silnik SKF Mercedes-benz VITO / MIXTO Skrzynia (W639) E-CELL (639.601, 639.603, 639.605) Skrzynia 82KM, 60kW, elektryczny (2012.03 - obecnie) SKF
Silnik SWAG Mercedes-benz VITO / MIXTO Skrzynia (W639) E-CELL (639.601, 639.603, 639.605) Skrzynia 82KM, 60kW, elektryczny (2012.03 - obecnie) SWAG
Silnik TEDGUM Mercedes-benz VITO / MIXTO Skrzynia (W639) E-CELL (639.601, 639.603, 639.605) Skrzynia 82KM, 60kW, elektryczny (2012.03 - obecnie) TEDGUM
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz VITO / MIXTO Skrzynia (W639) E-CELL (639.601, 639.603, 639.605) Skrzynia 82KM, 60kW, elektryczny (2012.03 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik VEMO Mercedes-benz VITO / MIXTO Skrzynia (W639) E-CELL (639.601, 639.603, 639.605) Skrzynia 82KM, 60kW, elektryczny (2012.03 - obecnie) VEMO
Producent:HOFFER

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HOFFER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
25482
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HOFFER
Kod:
25482
Zakres temperatury do [°C]: 140
Zakres temperatury od [°C]: -25
Przekrój poprzeczny przewodu od [mm²]: 1,5
Ilość biegunów: 4
Materiał izolacji przewodu: Silikon
Przekrój poprzeczny przewodu do [mm²]: 2,5
Długość kabli: 175
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze