Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik OYODO do Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07)

Silnik FEBI BILSTEIN Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) FEBI BILSTEIN
Silnik SWAG Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) SWAG
Silnik ASHIKA Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) ASHIKA
Silnik DENCKERMANN Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) DENCKERMANN
Silnik FILTRON Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) FILTRON
Silnik MANN-FILTER Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) MANN-FILTER
Silnik ACKOJA Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) ACKOJA
Silnik BLUE PRINT Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) BLUE PRINT
Silnik CORTECO Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) CORTECO
Silnik KAMOKA Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) KAMOKA
Silnik KNECHT Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) KNECHT
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik OPTIMA Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) OPTIMA
Silnik AJUSA Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) ALCO FILTER
Silnik AMC FILTER Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) AMC FILTER
Silnik BGA Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) BGA
Silnik BORG & BECK Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) BORG & BECK
Silnik CALORSTAT BY VERNET Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CHAMPION Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTERS Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) CLEAN FILTERS
Silnik COMLINE Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) COMLINE
Silnik COOPERSFIAAM Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) COOPERSFIAAM
Silnik DOKUJI Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) DOKUJI
Silnik DR!VE+ Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) DR!VE+
Silnik ELRING Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) ELRING
Silnik ENERGY Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) ENERGY
Silnik ERISTIC Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) ERISTIC
Silnik EUROREPAR Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) EUROREPAR
Silnik FAE Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) FAE
Silnik GATES Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) GATES
Silnik GLYCO Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) GLYCO
Silnik GOETZE Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) GOETZE
Silnik HART Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) HART
Silnik HC-CARGO Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) HC-CARGO
Silnik HENGST FILTER Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) HENGST FILTER
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HOFFER Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) HOFFER
Silnik INA Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) INA
Silnik IPARTS Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) IPARTS
Silnik JAPANPARTS Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) JAPKO
Silnik JPN Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) JPN
Silnik KAVO PARTS Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) KAVO PARTS
Silnik KOLBENSCHMIDT Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) KOLBENSCHMIDT
Silnik LUCAS Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) MAHLE
Silnik MAPCO Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) MEAT & DORIA
Silnik METELLI Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) METELLI
Silnik MISFAT Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) MULLER FILTER
Silnik NIPPARTS Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) NIPPARTS
Silnik NPS Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) NPS
Silnik OPTIMAL Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) OPTIMAL
Silnik OYODO Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) OYODO
Silnik PAYEN Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) PAYEN
Silnik PURFLUX Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) PURFLUX
Silnik PZL FILTERS Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) PZL FILTERS
Silnik QUINTON HAZELL Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) RUVILLE
Silnik SCT - MANNOL Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) SCT - MANNOL
Silnik SNR Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) SNR
Silnik SOFIMA Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) SOFIMA
Silnik TRISCAN Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) TRISCAN
Silnik UFI Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) UFI
Silnik VALEO Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) VALEO
Silnik VEMO Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) VEMO
Silnik VEYANCE Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) VEYANCE
Silnik VIC Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) VIC
Silnik WIX FILTERS Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) WIX FILTERS
Producent:OYODO

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
OYODO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
40E4002-OYO
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OYODO
Kod:
40E4002-OYO
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  1/8x28 BSP
Cisnienie załączania [bar]:  0,30
Do 100 dni na zwrot
20,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
OYODO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
40E1002-OYO
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OYODO
Kod:
40E1002-OYO
Jednostka:
szt
Cisnienie [bar]:  0,2
Do 100 dni na zwrot
28,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze