Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik BORG & BECK do Nissan NV300 Skrzynia (X82) 2.0 dCi 150 Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Nissan NV300 Skrzynia (X82) 2.0 dCi 150 Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) ELRING
Silnik FEBI BILSTEIN Nissan NV300 Skrzynia (X82) 2.0 dCi 150 Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik AJUSA Nissan NV300 Skrzynia (X82) 2.0 dCi 150 Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) AJUSA
Silnik VALEO Nissan NV300 Skrzynia (X82) 2.0 dCi 150 Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) VALEO
Silnik FILTRON Nissan NV300 Skrzynia (X82) 2.0 dCi 150 Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) FILTRON
Silnik FA1 Nissan NV300 Skrzynia (X82) 2.0 dCi 150 Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) FA1
Silnik VAICO Nissan NV300 Skrzynia (X82) 2.0 dCi 150 Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) VAICO
Silnik MANN-FILTER Nissan NV300 Skrzynia (X82) 2.0 dCi 150 Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik FACET Nissan NV300 Skrzynia (X82) 2.0 dCi 150 Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) FACET
Silnik BLUE PRINT Nissan NV300 Skrzynia (X82) 2.0 dCi 150 Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik EPS Nissan NV300 Skrzynia (X82) 2.0 dCi 150 Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) EPS
Silnik HENGST FILTER Nissan NV300 Skrzynia (X82) 2.0 dCi 150 Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik INA Nissan NV300 Skrzynia (X82) 2.0 dCi 150 Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) INA
Silnik PAYEN Nissan NV300 Skrzynia (X82) 2.0 dCi 150 Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) PAYEN
Silnik PURFLUX Nissan NV300 Skrzynia (X82) 2.0 dCi 150 Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) PURFLUX
Silnik ACKOJA Nissan NV300 Skrzynia (X82) 2.0 dCi 150 Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) ACKOJA
Silnik AKRON-MALÒ Nissan NV300 Skrzynia (X82) 2.0 dCi 150 Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik AMC FILTER Nissan NV300 Skrzynia (X82) 2.0 dCi 150 Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) AMC FILTER
Silnik AUTOMEGA Nissan NV300 Skrzynia (X82) 2.0 dCi 150 Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) AUTOMEGA
Silnik BGA Nissan NV300 Skrzynia (X82) 2.0 dCi 150 Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) BGA
Silnik BORG & BECK Nissan NV300 Skrzynia (X82) 2.0 dCi 150 Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BOSCH Nissan NV300 Skrzynia (X82) 2.0 dCi 150 Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) BOSCH
Silnik CALORSTAT BY VERNET Nissan NV300 Skrzynia (X82) 2.0 dCi 150 Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Nissan NV300 Skrzynia (X82) 2.0 dCi 150 Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) CASTROL
Silnik CHAMPION Nissan NV300 Skrzynia (X82) 2.0 dCi 150 Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) CHAMPION
Silnik COMLINE Nissan NV300 Skrzynia (X82) 2.0 dCi 150 Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Nissan NV300 Skrzynia (X82) 2.0 dCi 150 Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Nissan NV300 Skrzynia (X82) 2.0 dCi 150 Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DELPHI Nissan NV300 Skrzynia (X82) 2.0 dCi 150 Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) DELPHI
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Nissan NV300 Skrzynia (X82) 2.0 dCi 150 Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik EUROL Nissan NV300 Skrzynia (X82) 2.0 dCi 150 Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Nissan NV300 Skrzynia (X82) 2.0 dCi 150 Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FAST Nissan NV300 Skrzynia (X82) 2.0 dCi 150 Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) FAST
Silnik FEBEST Nissan NV300 Skrzynia (X82) 2.0 dCi 150 Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) FEBEST
Silnik FRAM Nissan NV300 Skrzynia (X82) 2.0 dCi 150 Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) FRAM
Silnik GATES Nissan NV300 Skrzynia (X82) 2.0 dCi 150 Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) GATES
Silnik HART Nissan NV300 Skrzynia (X82) 2.0 dCi 150 Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) HART
Silnik HELLA Nissan NV300 Skrzynia (X82) 2.0 dCi 150 Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) HELLA
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Nissan NV300 Skrzynia (X82) 2.0 dCi 150 Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Nissan NV300 Skrzynia (X82) 2.0 dCi 150 Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HUTCHINSON Nissan NV300 Skrzynia (X82) 2.0 dCi 150 Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik IPD Nissan NV300 Skrzynia (X82) 2.0 dCi 150 Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) IPD
Silnik KAVO PARTS Nissan NV300 Skrzynia (X82) 2.0 dCi 150 Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KNECHT Nissan NV300 Skrzynia (X82) 2.0 dCi 150 Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) KNECHT
Silnik KW Nissan NV300 Skrzynia (X82) 2.0 dCi 150 Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) KW
Silnik LUCAS Nissan NV300 Skrzynia (X82) 2.0 dCi 150 Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) LUCAS
Silnik MAHLE Nissan NV300 Skrzynia (X82) 2.0 dCi 150 Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) MAHLE
Silnik MAXGEAR Nissan NV300 Skrzynia (X82) 2.0 dCi 150 Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) MAXGEAR
Silnik METZGER Nissan NV300 Skrzynia (X82) 2.0 dCi 150 Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) METZGER
Silnik MEYLE Nissan NV300 Skrzynia (X82) 2.0 dCi 150 Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) MEYLE
Silnik MISFAT Nissan NV300 Skrzynia (X82) 2.0 dCi 150 Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) MISFAT
Silnik NISSENS Nissan NV300 Skrzynia (X82) 2.0 dCi 150 Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) NISSENS
Silnik NRF Nissan NV300 Skrzynia (X82) 2.0 dCi 150 Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) NRF
Silnik OEM Nissan NV300 Skrzynia (X82) 2.0 dCi 150 Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) OEM
Silnik OPTIMAL Nissan NV300 Skrzynia (X82) 2.0 dCi 150 Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Nissan NV300 Skrzynia (X82) 2.0 dCi 150 Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PIERBURG Nissan NV300 Skrzynia (X82) 2.0 dCi 150 Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURRO Nissan NV300 Skrzynia (X82) 2.0 dCi 150 Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Nissan NV300 Skrzynia (X82) 2.0 dCi 150 Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Nissan NV300 Skrzynia (X82) 2.0 dCi 150 Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) RAVENOL
Silnik RUVILLE Nissan NV300 Skrzynia (X82) 2.0 dCi 150 Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) RUVILLE
Silnik SCT - MANNOL Nissan NV300 Skrzynia (X82) 2.0 dCi 150 Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SOFIMA Nissan NV300 Skrzynia (X82) 2.0 dCi 150 Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) SOFIMA
Silnik SWAG Nissan NV300 Skrzynia (X82) 2.0 dCi 150 Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) SWAG
Silnik TRISCAN Nissan NV300 Skrzynia (X82) 2.0 dCi 150 Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) TRISCAN
Silnik UFI Nissan NV300 Skrzynia (X82) 2.0 dCi 150 Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) UFI
Silnik VALVOLINE Nissan NV300 Skrzynia (X82) 2.0 dCi 150 Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) VALVOLINE
Silnik WIX FILTERS Nissan NV300 Skrzynia (X82) 2.0 dCi 150 Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.05 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:BORG & BECK

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BFA2411
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BFA2411
Długość [mm]: 258
Szerokość [mm]: 209
Wysokość [mm]: 73
Rodzaj filtra: Wkład filtra
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze