Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik ET ENGINETEAM do Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik NTY Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) NTY
Silnik KNECHT Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) KNECHT
Silnik FEBI BILSTEIN Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) FEBI BILSTEIN
Silnik PURFLUX Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) PURFLUX
Silnik TOPRAN Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) TOPRAN
Silnik CORTECO Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) CORTECO
Silnik MEYLE Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) MEYLE
Silnik MAHLE Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) MAHLE
Silnik FEBEST Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) FEBEST
Silnik HENGST FILTER Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) HENGST FILTER
Silnik HART Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) HART
Silnik INA Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) INA
Silnik VICTOR REINZ Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) VICTOR REINZ
Silnik OEM Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) OEM
Silnik SWAG Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) SWAG
Silnik EUROREPAR Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) EUROREPAR
Silnik SASIC Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) SASIC
Silnik BLUE PRINT Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) BLUE PRINT
Silnik CALORSTAT BY VERNET Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) CALORSTAT BY VERNET
Silnik MAXGEAR Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) MAXGEAR
Silnik SCT - MANNOL Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) SCT - MANNOL
Silnik SKF Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) SKF
Silnik GATES Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) GATES
Silnik VAICO Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) VAICO
Silnik CONTINENTAL CTAM Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) CONTINENTAL CTAM
Silnik ELRING Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) ELRING
Silnik HELLA Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) HELLA
Silnik KAMOKA Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) KAMOKA
Silnik KOLBENSCHMIDT Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) KOLBENSCHMIDT
Silnik PAYEN Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) PAYEN
Silnik VEMO Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) VEMO
Silnik AE Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) AE
Silnik AJUSA Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) AJUSA
Silnik AMC FILTER Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) AMC FILTER
Silnik AMC Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) AMC
Silnik AUTLOG Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) AUTLOG
Silnik BORG & BECK Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) BORG & BECK
Silnik BREMI Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) BREMI
Silnik BUGATTI Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) BUGATTI
Silnik COMLINE Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) COMLINE
Silnik COOPERSFIAAM Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) COOPERSFIAAM
Silnik DYS Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) DYS
Silnik ELWIS ROYAL Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) ELWIS ROYAL
Silnik ERA Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) ERA
Silnik ESEN SKV Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) ESEN SKV
Silnik ET ENGINETEAM Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) ET ENGINETEAM
Silnik FAI AUTOPARTS Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) FAI AUTOPARTS
Silnik FAST Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) FAST
Silnik FRECCIA Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) FRECCIA
Silnik GK Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) GK
Silnik GLASER Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) GLASER
Silnik GLYCO Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) GOETZE
Silnik GRAF Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) GRAF
Silnik HEPU Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HOFFER Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) HOFFER
Silnik IPARTS Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) IPARTS
Silnik IPD Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) IPD
Silnik IPSA Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) IPSA
Silnik JP GROUP Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) JP GROUP
Silnik JPN Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) JPN
Silnik KAVO PARTS Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) KAVO PARTS
Silnik KAWE Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) KAWE
Silnik KING Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) KING
Silnik KWP Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) KWP
Silnik LUCAS Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) MAGNETI MARELLI
Silnik MAPCO Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MEAT & DORIA Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) MEAT & DORIA
Silnik METELLI Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) METELLI
Silnik METZGER Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) METZGER
Silnik MOTORAD Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) MOTORAD
Silnik NE Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) NE
Silnik NPS Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) NPS
Silnik NRF Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) NRF
Silnik NÜRAL Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) NÜRAL
Silnik OPTIMAL Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) OPTIMAL
Silnik PIERBURG Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) PIERBURG
Silnik QFIX Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) QFIX
Silnik QUINTON HAZELL Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) QUINTON HAZELL
Silnik SEIM Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) SEIM
Silnik SIDAT Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) SIDAT
Silnik SOG Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) SOG
Silnik STONE-JAPAN Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) STONE-JAPAN
Silnik TRICLO Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) TRICLO
Silnik TRISCAN Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik VAN WEZEL Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) VAN WEZEL
Producent:ET ENGINETEAM

13 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ET ENGINETEAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
RS0040
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ET ENGINETEAM
Kod:
RS0040
Jednostka:
sztuka
Wykonanie łańcucha: Simplex
Ilość ogniw łańcucha: 138
Opcja wyposażenia: Without VVT
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 772,00 zł
429,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ET ENGINETEAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
RS0050
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ET ENGINETEAM
Kod:
RS0050
Jednostka:
sztuka
Opcja wyposażenia: with VVT hub 2x
Wykonanie łańcucha: Simplex
Ilość ogniw łańcucha: 138
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2031,00 zł
1231,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ET ENGINETEAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
VI0110
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ET ENGINETEAM
Kod:
VI0110
Jednostka:
sztuka
Długość [mm]: 103,8
Średnica trzonka zaworu [mm]: 6
Średnica zaworu [mm]: 31,2
Kąt pochylenia przylgni zaworu [stopień]: 45
Materiał: Stal chromowo-krzemowa
Lokalizacja w aucie: Strona doprowadzająca
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 67,00 zł
24,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
ET ENGINETEAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
VE0105
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ET ENGINETEAM
Kod:
VE0105
Jednostka:
sztuka
Długość [mm]: 104,4
Średnica trzonka zaworu [mm]: 6
Średnica zaworu [mm]: 24,5
Kąt pochylenia przylgni zaworu [stopień]: 45
Materiał: Stal chromowo-manganowo-niklowa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Trzonek zaworu chromowany
Lokalizacja w aucie: Strona wylotowa
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 84,00 zł
35,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
ET ENGINETEAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
R1003900
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ET ENGINETEAM
Kod:
R1003900
Jednostka:
sztuka
Średnica cylindra [mm]: 78,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 231,00 zł
118,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
ET ENGINETEAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SU0017VR1
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ET ENGINETEAM
Kod:
SU0017VR1
Jednostka:
sztuka
Sekcja: Część dolna
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z uszczelką miski olejowej
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Ze śrubą spustową oleju
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 673,00 zł
364,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
ET ENGINETEAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SU0017
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ET ENGINETEAM
Kod:
SU0017
Jednostka:
sztuka
Sekcja: Część dolna
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez uszczelki miski olejowej
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Ze śrubą spustową oleju
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 919,00 zł
525,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
ET ENGINETEAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
VS0011
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ET ENGINETEAM
Kod:
VS0011
Jednostka:
sztuka
Liczba zaworów: 16
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1379,00 zł
811,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
ET ENGINETEAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
VS0011VR1
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ET ENGINETEAM
Kod:
VS0011VR1
Jednostka:
sztuka
Liczba zaworów: 16
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Opcja wyposażenia: with plier
Długość [mm]: 250
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1489,00 zł
876,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
ET ENGINETEAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
VT0004
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ET ENGINETEAM
Kod:
VT0004
Jednostka:
sztuka
Wysokość [mm]: 36,5
Ilość zębów: 40
Lokalizacja w aucie: Strona doprowadzająca
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze śrubą
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1573,00 zł
925,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
ET ENGINETEAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
VT0005
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ET ENGINETEAM
Kod:
VT0005
Jednostka:
sztuka
Wysokość [mm]: 36,8
Ilość zębów: 40
Lokalizacja w aucie: Strona wylotowa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze śrubą
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1573,00 zł
925,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
ET ENGINETEAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
VS0011VR2
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ET ENGINETEAM
Kod:
VS0011VR2
Liczba zaworów: 16
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z narzędziami montażowymi
Do 100 dni na zwrot
ET ENGINETEAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
RS0040VR2
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ET ENGINETEAM
Kod:
RS0040VR2
Wykonanie łańcucha: Simplex
Wykonanie łańcucha: Łańcuch zamknięty
Ilość ogniw łańcucha: 138
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelką głowicy cylindra
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze