Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik FAST do Peugeot J7 Autobus 1.8 Autobus 65KM, 48kW, benzyna (1970.07 - 1980.03)

Silnik ELRING Peugeot J7 Autobus 1.8 Autobus 65KM, 48kW, benzyna (1970.07 - 1980.03) ELRING
Silnik FA1 Peugeot J7 Autobus 1.8 Autobus 65KM, 48kW, benzyna (1970.07 - 1980.03) FA1
Silnik VICTOR REINZ Peugeot J7 Autobus 1.8 Autobus 65KM, 48kW, benzyna (1970.07 - 1980.03) VICTOR REINZ
Silnik CORTECO Peugeot J7 Autobus 1.8 Autobus 65KM, 48kW, benzyna (1970.07 - 1980.03) CORTECO
Silnik AJUSA Peugeot J7 Autobus 1.8 Autobus 65KM, 48kW, benzyna (1970.07 - 1980.03) AJUSA
Silnik GATES Peugeot J7 Autobus 1.8 Autobus 65KM, 48kW, benzyna (1970.07 - 1980.03) GATES
Silnik AE Peugeot J7 Autobus 1.8 Autobus 65KM, 48kW, benzyna (1970.07 - 1980.03) AE
Silnik AKRON-MALÒ Peugeot J7 Autobus 1.8 Autobus 65KM, 48kW, benzyna (1970.07 - 1980.03) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Peugeot J7 Autobus 1.8 Autobus 65KM, 48kW, benzyna (1970.07 - 1980.03) ALCO FILTER
Silnik BGA Peugeot J7 Autobus 1.8 Autobus 65KM, 48kW, benzyna (1970.07 - 1980.03) BGA
Silnik BOSCH Peugeot J7 Autobus 1.8 Autobus 65KM, 48kW, benzyna (1970.07 - 1980.03) BOSCH
Silnik CHAMPION Peugeot J7 Autobus 1.8 Autobus 65KM, 48kW, benzyna (1970.07 - 1980.03) CHAMPION
Silnik COMLINE Peugeot J7 Autobus 1.8 Autobus 65KM, 48kW, benzyna (1970.07 - 1980.03) COMLINE
Silnik COOPERSFIAAM Peugeot J7 Autobus 1.8 Autobus 65KM, 48kW, benzyna (1970.07 - 1980.03) COOPERSFIAAM
Silnik DENCKERMANN Peugeot J7 Autobus 1.8 Autobus 65KM, 48kW, benzyna (1970.07 - 1980.03) DENCKERMANN
Silnik DT SPARE PARTS Peugeot J7 Autobus 1.8 Autobus 65KM, 48kW, benzyna (1970.07 - 1980.03) DT SPARE PARTS
Silnik ELWIS ROYAL Peugeot J7 Autobus 1.8 Autobus 65KM, 48kW, benzyna (1970.07 - 1980.03) ELWIS ROYAL
Silnik FAE Peugeot J7 Autobus 1.8 Autobus 65KM, 48kW, benzyna (1970.07 - 1980.03) FAE
Silnik FAST Peugeot J7 Autobus 1.8 Autobus 65KM, 48kW, benzyna (1970.07 - 1980.03) FAST
Silnik FILTRON Peugeot J7 Autobus 1.8 Autobus 65KM, 48kW, benzyna (1970.07 - 1980.03) FILTRON
Silnik FLENNOR Peugeot J7 Autobus 1.8 Autobus 65KM, 48kW, benzyna (1970.07 - 1980.03) FLENNOR
Silnik FRAM Peugeot J7 Autobus 1.8 Autobus 65KM, 48kW, benzyna (1970.07 - 1980.03) FRAM
Silnik GLASER Peugeot J7 Autobus 1.8 Autobus 65KM, 48kW, benzyna (1970.07 - 1980.03) GLASER
Silnik GLYCO Peugeot J7 Autobus 1.8 Autobus 65KM, 48kW, benzyna (1970.07 - 1980.03) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Peugeot J7 Autobus 1.8 Autobus 65KM, 48kW, benzyna (1970.07 - 1980.03) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Peugeot J7 Autobus 1.8 Autobus 65KM, 48kW, benzyna (1970.07 - 1980.03) GOETZE
Silnik HART Peugeot J7 Autobus 1.8 Autobus 65KM, 48kW, benzyna (1970.07 - 1980.03) HART
Silnik HC-CARGO Peugeot J7 Autobus 1.8 Autobus 65KM, 48kW, benzyna (1970.07 - 1980.03) HC-CARGO
Silnik HUTCHINSON Peugeot J7 Autobus 1.8 Autobus 65KM, 48kW, benzyna (1970.07 - 1980.03) HUTCHINSON
Silnik JP GROUP Peugeot J7 Autobus 1.8 Autobus 65KM, 48kW, benzyna (1970.07 - 1980.03) JP GROUP
Silnik KING Peugeot J7 Autobus 1.8 Autobus 65KM, 48kW, benzyna (1970.07 - 1980.03) KING
Silnik KNECHT Peugeot J7 Autobus 1.8 Autobus 65KM, 48kW, benzyna (1970.07 - 1980.03) KNECHT
Silnik KOLBENSCHMIDT Peugeot J7 Autobus 1.8 Autobus 65KM, 48kW, benzyna (1970.07 - 1980.03) KOLBENSCHMIDT
Silnik LUCAS Peugeot J7 Autobus 1.8 Autobus 65KM, 48kW, benzyna (1970.07 - 1980.03) LUCAS
Silnik MAHLE Peugeot J7 Autobus 1.8 Autobus 65KM, 48kW, benzyna (1970.07 - 1980.03) MAHLE
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Peugeot J7 Autobus 1.8 Autobus 65KM, 48kW, benzyna (1970.07 - 1980.03) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik METALCAUCHO Peugeot J7 Autobus 1.8 Autobus 65KM, 48kW, benzyna (1970.07 - 1980.03) METALCAUCHO
Silnik METELLI Peugeot J7 Autobus 1.8 Autobus 65KM, 48kW, benzyna (1970.07 - 1980.03) METELLI
Silnik MISFAT Peugeot J7 Autobus 1.8 Autobus 65KM, 48kW, benzyna (1970.07 - 1980.03) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Peugeot J7 Autobus 1.8 Autobus 65KM, 48kW, benzyna (1970.07 - 1980.03) MULLER FILTER
Silnik NPS Peugeot J7 Autobus 1.8 Autobus 65KM, 48kW, benzyna (1970.07 - 1980.03) NPS
Silnik NTY Peugeot J7 Autobus 1.8 Autobus 65KM, 48kW, benzyna (1970.07 - 1980.03) NTY
Silnik NÜRAL Peugeot J7 Autobus 1.8 Autobus 65KM, 48kW, benzyna (1970.07 - 1980.03) NÜRAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Peugeot J7 Autobus 1.8 Autobus 65KM, 48kW, benzyna (1970.07 - 1980.03) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Peugeot J7 Autobus 1.8 Autobus 65KM, 48kW, benzyna (1970.07 - 1980.03) PAYEN
Silnik PURFLUX Peugeot J7 Autobus 1.8 Autobus 65KM, 48kW, benzyna (1970.07 - 1980.03) PURFLUX
Silnik PZL FILTERS Peugeot J7 Autobus 1.8 Autobus 65KM, 48kW, benzyna (1970.07 - 1980.03) PZL FILTERS
Silnik QUINTON HAZELL Peugeot J7 Autobus 1.8 Autobus 65KM, 48kW, benzyna (1970.07 - 1980.03) QUINTON HAZELL
Silnik SCT - MANNOL Peugeot J7 Autobus 1.8 Autobus 65KM, 48kW, benzyna (1970.07 - 1980.03) SCT - MANNOL
Silnik SEIM Peugeot J7 Autobus 1.8 Autobus 65KM, 48kW, benzyna (1970.07 - 1980.03) SEIM
Silnik SKF Peugeot J7 Autobus 1.8 Autobus 65KM, 48kW, benzyna (1970.07 - 1980.03) SKF
Silnik TRICLO Peugeot J7 Autobus 1.8 Autobus 65KM, 48kW, benzyna (1970.07 - 1980.03) TRICLO
Silnik TRISCAN Peugeot J7 Autobus 1.8 Autobus 65KM, 48kW, benzyna (1970.07 - 1980.03) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Peugeot J7 Autobus 1.8 Autobus 65KM, 48kW, benzyna (1970.07 - 1980.03) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik VALEO Peugeot J7 Autobus 1.8 Autobus 65KM, 48kW, benzyna (1970.07 - 1980.03) VALEO
Silnik WIX FILTERS Peugeot J7 Autobus 1.8 Autobus 65KM, 48kW, benzyna (1970.07 - 1980.03) WIX FILTERS
Producent:FAST

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FAST
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FT94716
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAST
Kod:
FT94716
Grubość [mm]:  2
Kształt:  Kształt C
Materiał:  Miedz
Średnica wewnętrzna [mm]:  16
Średnica zewnętrzna [mm]:  22
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze