Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik LUCAS do Plymouth SUNDANCE sedan 2.2 sedan 98KM, 72kW, benzyna (1986.03 - 1989.09)

Silnik ELRING Plymouth SUNDANCE sedan 2.2 sedan 98KM, 72kW, benzyna (1986.03 - 1989.09) ELRING
Silnik MEAT & DORIA Plymouth SUNDANCE sedan 2.2 sedan 98KM, 72kW, benzyna (1986.03 - 1989.09) MEAT & DORIA
Silnik AJUSA Plymouth SUNDANCE sedan 2.2 sedan 98KM, 72kW, benzyna (1986.03 - 1989.09) AJUSA
Silnik AUTOMEGA Plymouth SUNDANCE sedan 2.2 sedan 98KM, 72kW, benzyna (1986.03 - 1989.09) AUTOMEGA
Silnik BOSCH Plymouth SUNDANCE sedan 2.2 sedan 98KM, 72kW, benzyna (1986.03 - 1989.09) BOSCH
Silnik ELWIS ROYAL Plymouth SUNDANCE sedan 2.2 sedan 98KM, 72kW, benzyna (1986.03 - 1989.09) ELWIS ROYAL
Silnik ERA Plymouth SUNDANCE sedan 2.2 sedan 98KM, 72kW, benzyna (1986.03 - 1989.09) ERA
Silnik GOETZE Plymouth SUNDANCE sedan 2.2 sedan 98KM, 72kW, benzyna (1986.03 - 1989.09) GOETZE
Silnik HOFFER Plymouth SUNDANCE sedan 2.2 sedan 98KM, 72kW, benzyna (1986.03 - 1989.09) HOFFER
Silnik KAMOKA Plymouth SUNDANCE sedan 2.2 sedan 98KM, 72kW, benzyna (1986.03 - 1989.09) KAMOKA
Silnik LUCAS Plymouth SUNDANCE sedan 2.2 sedan 98KM, 72kW, benzyna (1986.03 - 1989.09) LUCAS
Silnik OEM Plymouth SUNDANCE sedan 2.2 sedan 98KM, 72kW, benzyna (1986.03 - 1989.09) OEM
Silnik PAYEN Plymouth SUNDANCE sedan 2.2 sedan 98KM, 72kW, benzyna (1986.03 - 1989.09) PAYEN
Silnik QUINTON HAZELL Plymouth SUNDANCE sedan 2.2 sedan 98KM, 72kW, benzyna (1986.03 - 1989.09) QUINTON HAZELL
Silnik SIDAT Plymouth SUNDANCE sedan 2.2 sedan 98KM, 72kW, benzyna (1986.03 - 1989.09) SIDAT
Silnik TRICLO Plymouth SUNDANCE sedan 2.2 sedan 98KM, 72kW, benzyna (1986.03 - 1989.09) TRICLO
Silnik VEMO Plymouth SUNDANCE sedan 2.2 sedan 98KM, 72kW, benzyna (1986.03 - 1989.09) VEMO
Producent:LUCAS

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LUCAS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
LEB123
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUCAS
Kod:
LEB123
Ciężar [kg]:  0,136
Wymiar gwintu:  18mm
Długość kabli:  500
Ilość biegunów:  3
Techniczny numer informacyjny:  Sensor Type:Zirconia
Sonda lambda:  Sonda lambda
Ciężar netto [kg]:  0,112
Ciężar netto [kg]:  0,2
Do 100 dni na zwrot
LUCAS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
LEB250
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUCAS
Kod:
LEB250
Ilość biegunów:  4
Ciężar [kg]:  0,14
Długość kabli:  500
Techniczny numer informacyjny:  Sensor Type:Planar
Sonda lambda:  Sonda lambda
Ciężar netto [kg]:  0,116
Ciężar netto [kg]:  0,2
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze