Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik ERA do Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) ELRING
Silnik KAMOKA Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) KAMOKA
Silnik K&N FILTERS Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) K&N FILTERS
Silnik MAHLE Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) MAHLE
Silnik MANN-FILTER Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) MANN-FILTER
Silnik UFI Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) UFI
Silnik AE Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) AE
Silnik AJUSA Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) AJUSA
Silnik ALCO FILTER Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) ALCO FILTER
Silnik AUTOMEGA Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) AUTOMEGA
Silnik BGA Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) BGA
Silnik BORGWARNER (3K) Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) BORGWARNER (3K)
Silnik BOSCH Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) BOSCH
Silnik CLEAN FILTERS Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) CLEAN FILTERS
Silnik COMLINE Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) COMLINE
Silnik CORTECO Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) CORTECO
Silnik DT SPARE PARTS Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) DT SPARE PARTS
Silnik ERA Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) ERA
Silnik EUROREPAR Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) EUROREPAR
Silnik FA1 Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) FA1
Silnik FAE Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) FAE
Silnik FEBEST Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) FEBEST
Silnik FEBI BILSTEIN Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) FEBI BILSTEIN
Silnik FILTRON Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) FILTRON
Silnik FLENNOR Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) FLENNOR
Silnik FRECCIA Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) FRECCIA
Silnik GATES Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) GATES
Silnik GLASER Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) GLASER
Silnik GLYCO Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) GOETZE
Silnik HART Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) HART
Silnik HC-CARGO Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) HC-CARGO
Silnik HOFFER Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) HOFFER
Silnik INTERVALVES Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) INTERVALVES
Silnik IPSA Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) IPSA
Silnik JP GROUP Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) JP GROUP
Silnik KNECHT Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) KNECHT
Silnik LIQUI MOLY Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) LUCAS
Silnik MAPCO Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) MAPCO
Silnik MEAT & DORIA Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) MEAT & DORIA
Silnik METELLI Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) METELLI
Silnik MEYLE Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) MEYLE
Silnik MISFAT Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) MISFAT
Silnik MOTAIR TURBO Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) MOTAIR TURBO
Silnik MULLER FILTER Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) MULLER FILTER
Silnik NPS Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) NPS
Silnik OPTIMAL Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) OPTIMAL
Silnik PAYEN Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) PAYEN
Silnik PURRO Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) PURRO
Silnik PZL FILTERS Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) PZL FILTERS
Silnik QUINTON HAZELL Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) QUINTON HAZELL
Silnik SCHLÜTTER TURBOLADER Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) SCHLÜTTER TURBOLADER
Silnik SCT - MANNOL Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) SIDAT
Silnik SOFIMA Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) SOFIMA
Silnik SWAG Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) SWAG
Silnik TRISCAN Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik VAN WEZEL Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) VAN WEZEL
Silnik VEYANCE Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) VEYANCE
Silnik VICTOR REINZ Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) VICTOR REINZ
Silnik WIX FILTERS Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) WIX FILTERS
Producent:ERA

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ERA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
770056A
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ERA
Kod:
770056A
Jednostka:
sztuka
Cisnienie [bar]: 4
Tryb pracy: Elektryczny
Ilość połączeń: 2
Wydatek [l/h]: 100
Ciężar [kg]: 0,7
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 368,00 zł
188,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ERA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
770056
dostępny - Wysyłka od 3-4 dni
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ERA
Kod:
770056
Jednostka:
sztuka
Cisnienie [bar]: 4
Tryb pracy: Elektryczny
Ilość połączeń: 2
Wydatek [l/h]: 100
Ciężar [kg]: 0,7
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1559,00 zł
917,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 3-4 dni

Porady z kategorii: Silnik

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze