Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik LUK do Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera (992310) kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie)

Silnik MANN-FILTER Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera (992310) kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik ELRING Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera (992310) kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) ELRING
Silnik BOSCH Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera (992310) kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) BOSCH
Silnik EPS Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera (992310) kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) EPS
Silnik MAHLE Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera (992310) kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) MAHLE
Silnik ASHIKA Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera (992310) kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) ASHIKA
Silnik BORG & BECK Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera (992310) kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BORGWARNER Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera (992310) kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) BORGWARNER
Silnik CASTROL Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera (992310) kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) CASTROL
Silnik CHAMPION Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera (992310) kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) CHAMPION
Silnik CONTINENTAL CTAM Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera (992310) kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik COOPERSFIAAM Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera (992310) kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera (992310) kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik ERA Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera (992310) kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) ERA
Silnik FACET Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera (992310) kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) FACET
Silnik FEBEST Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera (992310) kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) FEBEST
Silnik FILTRON Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera (992310) kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) FILTRON
Silnik FRAM Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera (992310) kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) FRAM
Silnik HENGST FILTER Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera (992310) kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik K&N FILTERS Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera (992310) kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera (992310) kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) KAMOKA
Silnik KNECHT Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera (992310) kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) KNECHT
Silnik KW Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera (992310) kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) KW
Silnik LUK Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera (992310) kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) LUK
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera (992310) kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera (992310) kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) MAXGEAR
Silnik METZGER Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera (992310) kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) METZGER
Silnik MISFAT Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera (992310) kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera (992310) kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NGK Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera (992310) kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) NGK
Silnik NISSENS Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera (992310) kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) NISSENS
Silnik NRF Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera (992310) kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) NRF
Silnik OPTIMAL Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera (992310) kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PAYEN Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera (992310) kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) PAYEN
Silnik PURFLUX Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera (992310) kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) PURFLUX
Silnik PURRO Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera (992310) kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) PURRO
Silnik RAVENOL Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera (992310) kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) RAVENOL
Silnik SOFIMA Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera (992310) kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) SOFIMA
Silnik TRISCAN Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera (992310) kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) TRISCAN
Silnik UFI Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera (992310) kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) UFI
Silnik VAICO Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera (992310) kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) VAICO
Silnik VEMO Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera (992310) kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) VEMO
Silnik WALKER PRODUCTS Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera (992310) kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera (992310) kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:LUK

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LUK
4.9 (247 ocen)
Kod produktu:
411 0139 10
dostępny
4.9 (247 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUK
Kod:
411 0139 10
Jednostka:
KPL
Liczba śrub:  10
Do 100 dni na zwrot
55,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
LUK
4.9 (247 ocen)
Kod produktu:
415 0973 09
dostępny
4.9 (247 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUK
Kod:
415 0973 09
Jednostka:
szt
Typ skrzyni biegów:  Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem
Rodzaj sprzęgła:  Dla sprzęgła mokrego
Liczba otworów do mocowania:  10
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z łożyskiem prowadzącym
Do 100 dni na zwrot
2409,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze