Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik HART do Porsche 911 Targa 2.3 S targa 190KM, 140kW, benzyna (1971.09 - 1973.08)

Silnik ELRING Porsche 911 Targa 2.3 S targa 190KM, 140kW, benzyna (1971.09 - 1973.08) ELRING
Silnik BOSCH Porsche 911 Targa 2.3 S targa 190KM, 140kW, benzyna (1971.09 - 1973.08) BOSCH
Silnik FILTRON Porsche 911 Targa 2.3 S targa 190KM, 140kW, benzyna (1971.09 - 1973.08) FILTRON
Silnik MAHLE Porsche 911 Targa 2.3 S targa 190KM, 140kW, benzyna (1971.09 - 1973.08) MAHLE
Silnik MANN-FILTER Porsche 911 Targa 2.3 S targa 190KM, 140kW, benzyna (1971.09 - 1973.08) MANN-FILTER
Silnik CORTECO Porsche 911 Targa 2.3 S targa 190KM, 140kW, benzyna (1971.09 - 1973.08) CORTECO
Silnik GLYCO Porsche 911 Targa 2.3 S targa 190KM, 140kW, benzyna (1971.09 - 1973.08) GLYCO
Silnik UFI Porsche 911 Targa 2.3 S targa 190KM, 140kW, benzyna (1971.09 - 1973.08) UFI
Silnik AJUSA Porsche 911 Targa 2.3 S targa 190KM, 140kW, benzyna (1971.09 - 1973.08) AJUSA
Silnik CLEAN FILTERS Porsche 911 Targa 2.3 S targa 190KM, 140kW, benzyna (1971.09 - 1973.08) CLEAN FILTERS
Silnik COMLINE Porsche 911 Targa 2.3 S targa 190KM, 140kW, benzyna (1971.09 - 1973.08) COMLINE
Silnik DENCKERMANN Porsche 911 Targa 2.3 S targa 190KM, 140kW, benzyna (1971.09 - 1973.08) DENCKERMANN
Silnik DT SPARE PARTS Porsche 911 Targa 2.3 S targa 190KM, 140kW, benzyna (1971.09 - 1973.08) DT SPARE PARTS
Silnik FA1 Porsche 911 Targa 2.3 S targa 190KM, 140kW, benzyna (1971.09 - 1973.08) FA1
Silnik FEBEST Porsche 911 Targa 2.3 S targa 190KM, 140kW, benzyna (1971.09 - 1973.08) FEBEST
Silnik FEBI BILSTEIN Porsche 911 Targa 2.3 S targa 190KM, 140kW, benzyna (1971.09 - 1973.08) FEBI BILSTEIN
Silnik FLENNOR Porsche 911 Targa 2.3 S targa 190KM, 140kW, benzyna (1971.09 - 1973.08) FLENNOR
Silnik GATES Porsche 911 Targa 2.3 S targa 190KM, 140kW, benzyna (1971.09 - 1973.08) GATES
Silnik GLASER Porsche 911 Targa 2.3 S targa 190KM, 140kW, benzyna (1971.09 - 1973.08) GLASER
Silnik GOETZE ENGINE Porsche 911 Targa 2.3 S targa 190KM, 140kW, benzyna (1971.09 - 1973.08) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Porsche 911 Targa 2.3 S targa 190KM, 140kW, benzyna (1971.09 - 1973.08) GOETZE
Silnik HART Porsche 911 Targa 2.3 S targa 190KM, 140kW, benzyna (1971.09 - 1973.08) HART
Silnik HC-CARGO Porsche 911 Targa 2.3 S targa 190KM, 140kW, benzyna (1971.09 - 1973.08) HC-CARGO
Silnik INA Porsche 911 Targa 2.3 S targa 190KM, 140kW, benzyna (1971.09 - 1973.08) INA
Silnik INTERVALVES Porsche 911 Targa 2.3 S targa 190KM, 140kW, benzyna (1971.09 - 1973.08) INTERVALVES
Silnik IPSA Porsche 911 Targa 2.3 S targa 190KM, 140kW, benzyna (1971.09 - 1973.08) IPSA
Silnik JP GROUP Porsche 911 Targa 2.3 S targa 190KM, 140kW, benzyna (1971.09 - 1973.08) JP GROUP
Silnik KNECHT Porsche 911 Targa 2.3 S targa 190KM, 140kW, benzyna (1971.09 - 1973.08) KNECHT
Silnik LIQUI MOLY Porsche 911 Targa 2.3 S targa 190KM, 140kW, benzyna (1971.09 - 1973.08) LIQUI MOLY
Silnik MAXGEAR Porsche 911 Targa 2.3 S targa 190KM, 140kW, benzyna (1971.09 - 1973.08) MAXGEAR
Silnik METELLI Porsche 911 Targa 2.3 S targa 190KM, 140kW, benzyna (1971.09 - 1973.08) METELLI
Silnik MEYLE Porsche 911 Targa 2.3 S targa 190KM, 140kW, benzyna (1971.09 - 1973.08) MEYLE
Silnik MISFAT Porsche 911 Targa 2.3 S targa 190KM, 140kW, benzyna (1971.09 - 1973.08) MISFAT
Silnik NPS Porsche 911 Targa 2.3 S targa 190KM, 140kW, benzyna (1971.09 - 1973.08) NPS
Silnik PAYEN Porsche 911 Targa 2.3 S targa 190KM, 140kW, benzyna (1971.09 - 1973.08) PAYEN
Silnik PZL FILTERS Porsche 911 Targa 2.3 S targa 190KM, 140kW, benzyna (1971.09 - 1973.08) PZL FILTERS
Silnik SWAG Porsche 911 Targa 2.3 S targa 190KM, 140kW, benzyna (1971.09 - 1973.08) SWAG
Silnik TRISCAN Porsche 911 Targa 2.3 S targa 190KM, 140kW, benzyna (1971.09 - 1973.08) TRISCAN
Silnik VAICO Porsche 911 Targa 2.3 S targa 190KM, 140kW, benzyna (1971.09 - 1973.08) VAICO
Silnik VALEO Porsche 911 Targa 2.3 S targa 190KM, 140kW, benzyna (1971.09 - 1973.08) VALEO
Silnik VAN WEZEL Porsche 911 Targa 2.3 S targa 190KM, 140kW, benzyna (1971.09 - 1973.08) VAN WEZEL
Silnik VICTOR REINZ Porsche 911 Targa 2.3 S targa 190KM, 140kW, benzyna (1971.09 - 1973.08) VICTOR REINZ
Silnik WIX FILTERS Porsche 911 Targa 2.3 S targa 190KM, 140kW, benzyna (1971.09 - 1973.08) WIX FILTERS
Producent:HART

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
305 716
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
305 716
Jednostka:
szt
Szerokość [mm]:  10
Długość [mm]:  713
Do 100 dni na zwrot
15,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze