Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło LUK do Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie)

Sprzęgło ATE Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) ATE
Sprzęgło K2 Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) K2
Sprzęgło BREMBO Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) BREMBO
Sprzęgło FEBI BILSTEIN Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło BOSCH Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) BOSCH
Sprzęgło MOTUL Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) MOTUL
Sprzęgło TEXTAR Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) TEXTAR
Sprzęgło VALEO Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) VALEO
Sprzęgło TRW Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) TRW
Sprzęgło MAXGEAR Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) MAXGEAR
Sprzęgło FERODO Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) FERODO
Sprzęgło A.B.S. Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) A.B.S.
Sprzęgło LUK Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) LUK
Sprzęgło MINTEX Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) MINTEX
Sprzęgło SWAG Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) SWAG
Sprzęgło HELLA PAGID Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) HELLA PAGID
Sprzęgło LIQUI MOLY Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) LIQUI MOLY
Sprzęgło CASTROL Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) CASTROL
Sprzęgło VAICO Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) VAICO
Sprzęgło MOJE AUTO Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) MOJE AUTO
Sprzęgło DELPHI Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) DELPHI
Sprzęgło LPR Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) LPR
Sprzęgło TOPRAN Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) TOPRAN
Sprzęgło ABE Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) ABE
Sprzęgło AISIN Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) AISIN
Sprzęgło AKRON-MALÒ Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) AKRON-MALÒ
Sprzęgło BENDIX Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) BENDIX
Sprzęgło BLUE PRINT Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) BLUE PRINT
Sprzęgło BORG & BECK Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) BORG & BECK
Sprzęgło BORSEHUNG Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) BORSEHUNG
Sprzęgło CIFAM Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) CIFAM
Sprzęgło DR.MOTOR AUTOMOTIVE Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Sprzęgło ELF Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) ELF
Sprzęgło ENEOS Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) ENEOS
Sprzęgło EUROL Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) EUROREPAR
Sprzęgło EXEDY Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) EXEDY
Sprzęgło FAST Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) FAST
Sprzęgło FTE Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) FTE
Sprzęgło GIRLING Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) GIRLING
Sprzęgło GULF Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) GULF
Sprzęgło JURID Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) JURID
Sprzęgło KAWE Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) KAWE
Sprzęgło KM GERMANY Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) KM GERMANY
Sprzęgło METELLI Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) METELLI
Sprzęgło METZGER Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) METZGER
Sprzęgło MEYLE Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) MEYLE
Sprzęgło NK Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) NK
Sprzęgło NTY Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) NTY
Sprzęgło ORGANIKA Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) ORGANIKA
Sprzęgło PROTECHNIC Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) PROTECHNIC
Sprzęgło QUINTON HAZELL Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) QUINTON HAZELL
Sprzęgło RAVENOL Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) RAVENOL
Sprzęgło RYMEC Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) RYMEC
Sprzęgło SACHS PERFORMANCE Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) SACHS PERFORMANCE
Sprzęgło SACHS Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) SACHS
Sprzęgło SAMKO Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) SAMKO
Sprzęgło STATIM Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) STATIM
Sprzęgło TEXACO Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) TEXACO
Sprzęgło TOTAL Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) TOTAL
Sprzęgło VALVOLINE Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) VALVOLINE
Sprzęgło VIKA Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) VIKA
Producent:LUK

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LUK
4.9 (247 ocen)
Kod produktu:
411 0133 10
dostępny
4.9 (247 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUK
Kod:
411 0133 10
Jednostka:
KPL
Liczba śrub:  6
Do 100 dni na zwrot
34,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
LUK
5.0 (4 ocen)
Kod produktu:
510 0176 10
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUK
Kod:
510 0176 10
Jednostka:
KPL
Do 100 dni na zwrot
275,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

LUK
5.0 (230 ocen)
Kod produktu:
624 3753 34
dostępny
5.0 (230 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUK
Kod:
624 3753 34
Jednostka:
KPL
Średnica [mm]:  240
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z wysprzęglikiem centralnym
Dopasowanie:  Z automatycznym nastawianiem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Wymagane narzędzie specjalne do montażu
Wersja silnika:  Dla silników wyposażonych w koło zamachowe dwumasowe
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Koło dwumasowe sprawdzić, w razie potrzeby wymienić
Do 100 dni na zwrot
911,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
LUK
5.0 (230 ocen)
Kod produktu:
624 3753 09
dostępny
5.0 (230 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUK
Kod:
624 3753 09
Jednostka:
KPL
Średnica [mm]:  240
Dopasowanie:  Z automatycznym nastawianiem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z tarczą sprzęgła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez łożyska oporowego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Wymagane narzędzie specjalne do montażu
Wersja silnika:  Dla silników wyposażonych w koło zamachowe dwumasowe
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Koło dwumasowe sprawdzić, w razie potrzeby wymienić
Do 100 dni na zwrot
1051,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
LUK
4.9 (247 ocen)
Kod produktu:
415 0667 10
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.9 (247 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUK
Kod:
415 0667 10
Jednostka:
szt
Typ skrzyni biegów:  Przekładnia manualna
Liczba otworów do mocowania:  6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez zestawu śrubowego
Maks. kąt przyłożenia [stopień]:  18
Liczba zębów (oznaczenie maks. kąta przyłożenia):  7
Maks. luz pochylenia [mm]:  2,9
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Koło zamachowe dwumasowe bez tarczki regulującej tarcie
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez łożyska prowadzącego
Do 100 dni na zwrot
1590,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Sprzęgło

Objawy zużytego wysprzęglika - jak je rozpoznać? Kup u nas nawet 40% taniej

Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?

Współcześnie produkowane samochody wyposażane są w hydrauliczny system sprzęgła, który zastąpił stosowane dawniej linki. Jednym z podstawowych elementów tego układu – zaraz obok pompki sprzęgła – jest wysprzęglik, czyli część eksploatacyjna o ograniczonej żywotności. Jakie objawy daje zużyty wysprzęglik? Jak odróżnić je od objawów zużycia pompki sprzęgła?

czytaj więcej >
Ślizganie się sprzęgła - przyczyny i naprawa: dlaczego sprzęgło się ślizga

Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?

O ślizgającym się sprzęgle każdy z Was zapewne przynajmniej słyszał, być może wielu też doświadczyło tego zjawiska osobiście. Jego pojawienie się zawsze oznacza problemy z układem przenoszenia napędu i konieczność rychłej wymiany. Ponieważ jednak kończące się sprzęgło nie zawsze daje spektakularne objawy, część kierowców może ten moment zwyczajnie przegapić. Na co powinniście zwrócić uwagę, aby zdiagnozować ślizgające się sprzęgło? Co zrobić, kiedy sprzęgło zacznie się już ślizgać?

czytaj więcej >
Zamarznięte sprzęgło, skrzynia biegów lub olej. Czy to możliwe? Jak sobie poradzić z problemem?

Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?

Zima potrafi zaskoczyć nie tylko drogowców. Również kierowcy, którzy niekoniecznie odpowiednio przygotowali się do tej pory roku, bywają nieprzyjemnie zaskakiwani przez swoje samochody. Chociażby zamarzającym nagle sprzęgłem czy skrzynią biegów. Czy można temu jakoś zapobiec?

czytaj więcej >
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze