Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło JAPANPARTS do Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Sprzęgło ATE Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) ATE
Sprzęgło K2 Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) K2
Sprzęgło BREMBO Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) BREMBO
Sprzęgło FEBI BILSTEIN Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło BOSCH Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) BOSCH
Sprzęgło MOTUL Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) MOTUL
Sprzęgło TEXTAR Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) TEXTAR
Sprzęgło VALEO Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) VALEO
Sprzęgło TRW Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) TRW
Sprzęgło MAXGEAR Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) MAXGEAR
Sprzęgło FERODO Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) FERODO
Sprzęgło A.B.S. Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) A.B.S.
Sprzęgło SWAG Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) SWAG
Sprzęgło MINTEX Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) MINTEX
Sprzęgło HELLA PAGID Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) HELLA PAGID
Sprzęgło CASTROL Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) CASTROL
Sprzęgło LIQUI MOLY Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) LIQUI MOLY
Sprzęgło VAICO Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) VAICO
Sprzęgło MOJE AUTO Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) MOJE AUTO
Sprzęgło SACHS Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) SACHS
Sprzęgło ABE Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) ABE
Sprzęgło AISIN Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) AISIN
Sprzęgło ASHIKA Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) ASHIKA
Sprzęgło BENDIX Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) BENDIX
Sprzęgło BLUE PRINT Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) BLUE PRINT
Sprzęgło BORG & BECK Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) BORG & BECK
Sprzęgło CIFAM Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) CIFAM
Sprzęgło DELPHI Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) DELPHI
Sprzęgło ELF Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) ELF
Sprzęgło ENEOS Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) ENEOS
Sprzęgło EUROL Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) EUROREPAR
Sprzęgło EXEDY Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) EXEDY
Sprzęgło GIRLING Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) GIRLING
Sprzęgło GULF Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) GULF
Sprzęgło HERTH+BUSS JAKOPARTS Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Sprzęgło JAPANPARTS Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) JAPANPARTS
Sprzęgło JAPKO Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) JAPKO
Sprzęgło JURID Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) JURID
Sprzęgło KAVO PARTS Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) KAVO PARTS
Sprzęgło KAWE Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) KAWE
Sprzęgło LPR Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) LPR
Sprzęgło LUK Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) LUK
Sprzęgło MECARM Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) MECARM
Sprzęgło METELLI Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) METELLI
Sprzęgło MEYLE Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) MEYLE
Sprzęgło NIPPARTS Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) NIPPARTS
Sprzęgło NK Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) NK
Sprzęgło NPS Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) NPS
Sprzęgło ORGANIKA Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) ORGANIKA
Sprzęgło RAVENOL Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) RAVENOL
Sprzęgło RYMEC Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) RYMEC
Sprzęgło SAMKO Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) SAMKO
Sprzęgło STATIM Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) STATIM
Sprzęgło TEXACO Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) TEXACO
Sprzęgło TOTAL Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) TOTAL
Sprzęgło VALVOLINE Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC (RE6) SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) VALVOLINE
Producent:JAPANPARTS

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JAPANPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
CF-401
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JAPANPARTS
Kod:
CF-401
Jednostka:
komplet
Średnica wewnętrzna [mm]: 35
Średnica zewnętrzna [mm]: 67
Wysokość [mm]: 25
Długość [mm]: 75
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 200,00 zł
102,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

JAPANPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DF-427
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JAPANPARTS
Kod:
DF-427
Jednostka:
sztuka
Średnica [mm]: 240
Średnica wewnętrzna [mm]: 160
Średnica otworu centrującego [mm]: 26
Ilość zębów: 24
Profil piasty: 29
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 335,00 zł
171,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
JAPANPARTS
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
FR-416
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JAPANPARTS
Kod:
FR-416
Jednostka:
sztuka
Otwór - śr. 1 [mm]: 23
Rozstaw srub mocujących: 45
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 477,00 zł
251,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
JAPANPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SF-437
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JAPANPARTS
Kod:
SF-437
Jednostka:
sztuka
Średnica [mm]: 240
Średnica wewnętrzna [mm]: 149
Średnica zabudowy [mm]: 285
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 485,00 zł
255,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
JAPANPARTS
5.0 (4 ocen)
Kod produktu:
KF-468
niedostępny
5.0 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JAPANPARTS
Kod:
KF-468
Jednostka:
komplet
Średnica [mm]: 240
Średnica wewnętrzna [mm]: 149
Średnica zabudowy [mm]: 285
Średnica otworu centrującego [mm]: 26
Ilość zębów: 24
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1034,00 zł
591,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Sprzęgło

Objawy zużytego wysprzęglika - jak je rozpoznać? Kup u nas nawet 40% taniej

Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?

Współcześnie produkowane samochody wyposażane są w hydrauliczny system sprzęgła, który zastąpił stosowane dawniej linki. Jednym z podstawowych elementów tego układu – zaraz obok pompki sprzęgła – jest wysprzęglik, czyli część eksploatacyjna o ograniczonej żywotności. Jakie objawy daje zużyty wysprzęglik? Jak odróżnić je od objawów zużycia pompki sprzęgła?

czytaj więcej >
Głośne sprzęgło (hałasujące) - przyczyny i naprawa

Dlaczego sprzęgło hałasuje? Co może być przyczyną głośnej pracy sprzęgła i w jaki sposób należy w takich przypadkach postępować?

Są takie momenty w życiu każdego kierowcy czy mechanika, kiedy niezbędne staje się założenie śmiesznej czapki w stylu Sherlocka Holmesa i przyjęcie roli prawdziwego detektywa. Konieczność taka pojawia się m. in. wówczas, kiedy sprzęgło w samochodzie zaczyna podejrzanie hałasować. Jeśli coś takiego pojawiło się również w Waszym aucie, załóżcie na głowę ten zabawy, kraciasty kapelusik, nabijcie dobrze fajkę i przygotujcie się na kawałek dobrej, detektywistyczne roboty.

czytaj więcej >
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >
Ślizganie się sprzęgła - przyczyny i naprawa: dlaczego sprzęgło się ślizga

Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?

O ślizgającym się sprzęgle każdy z Was zapewne przynajmniej słyszał, być może wielu też doświadczyło tego zjawiska osobiście. Jego pojawienie się zawsze oznacza problemy z układem przenoszenia napędu i konieczność rychłej wymiany. Ponieważ jednak kończące się sprzęgło nie zawsze daje spektakularne objawy, część kierowców może ten moment zwyczajnie przegapić. Na co powinniście zwrócić uwagę, aby zdiagnozować ślizgające się sprzęgło? Co zrobić, kiedy sprzęgło zacznie się już ślizgać?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze