Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło MAXGEAR do Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10)

Sprzęgło ATE Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) ATE
Sprzęgło K2 Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) K2
Sprzęgło BREMBO Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) BREMBO
Sprzęgło BOSCH Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) BOSCH
Sprzęgło MOTUL Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) MOTUL
Sprzęgło TEXTAR Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) TEXTAR
Sprzęgło VALEO Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) VALEO
Sprzęgło TRW Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) TRW
Sprzęgło FERODO Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) FERODO
Sprzęgło MAXGEAR Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) MAXGEAR
Sprzęgło A.B.S. Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) A.B.S.
Sprzęgło MINTEX Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) MINTEX
Sprzęgło HELLA PAGID Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) HELLA PAGID
Sprzęgło CASTROL Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) CASTROL
Sprzęgło LIQUI MOLY Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) LIQUI MOLY
Sprzęgło VAICO Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) VAICO
Sprzęgło MOJE AUTO Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) MOJE AUTO
Sprzęgło BENDIX Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) BENDIX
Sprzęgło BORG & BECK Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) BORG & BECK
Sprzęgło DELPHI Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) DELPHI
Sprzęgło ELF Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) ELF
Sprzęgło ENEOS Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) ENEOS
Sprzęgło GIRLING Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) GIRLING
Sprzęgło GULF Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) GULF
Sprzęgło JURID Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) JURID
Sprzęgło MEYLE Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) MEYLE
Sprzęgło NPS Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) NPS
Sprzęgło OEM Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) OEM
Sprzęgło ORGANIKA Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) ORGANIKA
Sprzęgło RAVENOL Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) RAVENOL
Sprzęgło SASIC Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) SASIC
Sprzęgło TEXACO Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) TEXACO
Sprzęgło TOTAL Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) TOTAL
Sprzęgło VALVOLINE Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) VALVOLINE
Producent:MAXGEAR

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
000406
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
000406
Jednostka:
szt
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Cecha chemiczna:  Syntetyczny
Pojemność [litr]:  1
Temperatura wrzenia [°C]:  245
Rodzaj połączenia:  Butelka
Dopuszczenie przez producenta:  Renault 41.02.001(4)
Dopuszczenie przez producenta:  Toyota TSK 2602 G(3)
Dopuszczenie przez producenta:  Toyota TSK 2602 G(4)
Jednostka ilości:  Litr
Specyfikacja:  FMVSS 116 DOT4
Specyfikacja:  ISO 4925 (Class 4)
Specyfikacja:  SAE J 1704
Temperatura wrzenia [°C]:  260
Punkt wrzenia [°C]:  160
Pojemność [litr]:  1,0
Dopuszczenie przez producenta:  Ford M6C9103A
Do 100 dni na zwrot
26,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
000407
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
000407
Jednostka:
szt
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Cecha chemiczna:  Syntetyczny
Pojemność [litr]:  5
Temperatura wrzenia [°C]:  245
Rodzaj połączenia:  Kanister
Dopuszczenie przez producenta:  Renault 41.02.001(4)
Dopuszczenie przez producenta:  Toyota TSK 2602 G(3)
Dopuszczenie przez producenta:  Toyota TSK 2602 G(4)
Jednostka ilości:  Litr
Specyfikacja:  FMVSS 116 DOT4
Specyfikacja:  ISO 4925 (Class 4)
Specyfikacja:  SAE J 1704
Temperatura wrzenia [°C]:  260
Punkt wrzenia [°C]:  160
Pojemność [litr]:  3,0
Dopuszczenie przez producenta:  Ford M6C9103A
Do 100 dni na zwrot
70,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
000476
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
000476
Jednostka:
szt
Specyfikacja:  DOT4
Dopuszczenie przez producenta:  Mazda MN 120 C
Dopuszczenie przez producenta:  Nissan M5055 NR3
Dopuszczenie przez producenta:  Nissan M5055 NR4
Dopuszczenie przez producenta:  Renault 41.02.001(3)
Dopuszczenie przez producenta:  Renault 41.02.001(4)
Dopuszczenie przez producenta:  Toyota TSK 2602 G(3)
Dopuszczenie przez producenta:  Toyota TSK 2602 G(4)
Jednostka ilości:  Litr
Specyfikacja:  FMVSS 116 DOT4
Specyfikacja:  ISO 4925 (Class 4)
Specyfikacja:  SAE J 1704
Temperatura wrzenia [°C]:  260
Punkt wrzenia [°C]:  160
Rodzaj połączenia:  Butelka
Pojemność [litr]:  0,5
Dopuszczenie przez producenta:  Ford M6C9103A
Do 100 dni na zwrot
19,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Sprzęgło

Objawy zużytego wysprzęglika - jak je rozpoznać? Kup u nas nawet 40% taniej

Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?

Współcześnie produkowane samochody wyposażane są w hydrauliczny system sprzęgła, który zastąpił stosowane dawniej linki. Jednym z podstawowych elementów tego układu – zaraz obok pompki sprzęgła – jest wysprzęglik, czyli część eksploatacyjna o ograniczonej żywotności. Jakie objawy daje zużyty wysprzęglik? Jak odróżnić je od objawów zużycia pompki sprzęgła?

czytaj więcej >
Ślizganie się sprzęgła - przyczyny i naprawa: dlaczego sprzęgło się ślizga

Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?

O ślizgającym się sprzęgle każdy z Was zapewne przynajmniej słyszał, być może wielu też doświadczyło tego zjawiska osobiście. Jego pojawienie się zawsze oznacza problemy z układem przenoszenia napędu i konieczność rychłej wymiany. Ponieważ jednak kończące się sprzęgło nie zawsze daje spektakularne objawy, część kierowców może ten moment zwyczajnie przegapić. Na co powinniście zwrócić uwagę, aby zdiagnozować ślizgające się sprzęgło? Co zrobić, kiedy sprzęgło zacznie się już ślizgać?

czytaj więcej >
Zamarznięte sprzęgło, skrzynia biegów lub olej. Czy to możliwe? Jak sobie poradzić z problemem?

Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?

Zima potrafi zaskoczyć nie tylko drogowców. Również kierowcy, którzy niekoniecznie odpowiednio przygotowali się do tej pory roku, bywają nieprzyjemnie zaskakiwani przez swoje samochody. Chociażby zamarzającym nagle sprzęgłem czy skrzynią biegów. Czy można temu jakoś zapobiec?

czytaj więcej >
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze