Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło kompletne BORG & BECK do Vw GOLF IV (1J1) 2.3 V5 liftback 150KM, 110kW, benzyna (1997.08 - 2000.10)

Sprzęgło kompletne VALEO Vw GOLF IV (1J1) 2.3 V5 liftback 150KM, 110kW, benzyna (1997.08 - 2000.10) VALEO
Sprzęgło kompletne RYMEC Vw GOLF IV (1J1) 2.3 V5 liftback 150KM, 110kW, benzyna (1997.08 - 2000.10) RYMEC
Sprzęgło kompletne BLUE PRINT Vw GOLF IV (1J1) 2.3 V5 liftback 150KM, 110kW, benzyna (1997.08 - 2000.10) BLUE PRINT
Sprzęgło kompletne BORG & BECK Vw GOLF IV (1J1) 2.3 V5 liftback 150KM, 110kW, benzyna (1997.08 - 2000.10) BORG & BECK
Sprzęgło kompletne COMLINE Vw GOLF IV (1J1) 2.3 V5 liftback 150KM, 110kW, benzyna (1997.08 - 2000.10) COMLINE
Sprzęgło kompletne DENCKERMANN Vw GOLF IV (1J1) 2.3 V5 liftback 150KM, 110kW, benzyna (1997.08 - 2000.10) DENCKERMANN
Sprzęgło kompletne EXEDY Vw GOLF IV (1J1) 2.3 V5 liftback 150KM, 110kW, benzyna (1997.08 - 2000.10) EXEDY
Sprzęgło kompletne HART Vw GOLF IV (1J1) 2.3 V5 liftback 150KM, 110kW, benzyna (1997.08 - 2000.10) HART
Sprzęgło kompletne KAWE Vw GOLF IV (1J1) 2.3 V5 liftback 150KM, 110kW, benzyna (1997.08 - 2000.10) KAWE
Sprzęgło kompletne KM GERMANY Vw GOLF IV (1J1) 2.3 V5 liftback 150KM, 110kW, benzyna (1997.08 - 2000.10) KM GERMANY
Sprzęgło kompletne KRAFT AUTOMOTIVE Vw GOLF IV (1J1) 2.3 V5 liftback 150KM, 110kW, benzyna (1997.08 - 2000.10) KRAFT AUTOMOTIVE
Sprzęgło kompletne LUCAS Vw GOLF IV (1J1) 2.3 V5 liftback 150KM, 110kW, benzyna (1997.08 - 2000.10) LUCAS
Sprzęgło kompletne LUK Vw GOLF IV (1J1) 2.3 V5 liftback 150KM, 110kW, benzyna (1997.08 - 2000.10) LUK
Sprzęgło kompletne MAPA Vw GOLF IV (1J1) 2.3 V5 liftback 150KM, 110kW, benzyna (1997.08 - 2000.10) MAPA
Sprzęgło kompletne MAPCO Vw GOLF IV (1J1) 2.3 V5 liftback 150KM, 110kW, benzyna (1997.08 - 2000.10) MAPCO
Sprzęgło kompletne NEXUS Vw GOLF IV (1J1) 2.3 V5 liftback 150KM, 110kW, benzyna (1997.08 - 2000.10) NEXUS
Sprzęgło kompletne NK Vw GOLF IV (1J1) 2.3 V5 liftback 150KM, 110kW, benzyna (1997.08 - 2000.10) NK
Sprzęgło kompletne QUINTON HAZELL Vw GOLF IV (1J1) 2.3 V5 liftback 150KM, 110kW, benzyna (1997.08 - 2000.10) QUINTON HAZELL
Sprzęgło kompletne RAICAM Vw GOLF IV (1J1) 2.3 V5 liftback 150KM, 110kW, benzyna (1997.08 - 2000.10) RAICAM
Sprzęgło kompletne SACHS Vw GOLF IV (1J1) 2.3 V5 liftback 150KM, 110kW, benzyna (1997.08 - 2000.10) SACHS
Sprzęgło kompletne SBS Vw GOLF IV (1J1) 2.3 V5 liftback 150KM, 110kW, benzyna (1997.08 - 2000.10) SBS
Sprzęgło kompletne VIKA Vw GOLF IV (1J1) 2.3 V5 liftback 150KM, 110kW, benzyna (1997.08 - 2000.10) VIKA
Sprzęgło kompletne WESTLAKE Vw GOLF IV (1J1) 2.3 V5 liftback 150KM, 110kW, benzyna (1997.08 - 2000.10) WESTLAKE
Producent:BORG & BECK

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BORG & BECK
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
HK6860
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
HK6860
Jednostka:
KPL
Profil piasty:  22.1 x 20.3
Średnica zewnętrzna [mm]:  218
Wersja silnika:  Dla silników wyposażonych w koło zamachowe dwumasowe
Ilość części [-częściowy]:  3
Wieloczężciowy:  3-częsciowy
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  218
Do 100 dni na zwrot
532,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BORG & BECK
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
HK6861
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
HK6861
Jednostka:
KPL
Profil piasty:  22.1 x 20.3
Średnica zewnętrzna [mm]:  225
Wersja silnika:  Dla silników wyposażonych w koło zamachowe dwumasowe
Ilość części [-częściowy]:  3
Wieloczężciowy:  3-częsciowy
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  225
Do 100 dni na zwrot
813,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Sprzęgło kompletne

Jaka jest żywotność sprzęgła, a jaka koła dwumasowego?

Jaka jest żywotność sprzęgła, a jak długo wytrzyma przeciętne koło dwumasowe? Awaria którego z tych podzespołów szybciej zaprowadzi nas do mechanika?

Gdy idzie o żywotność elementów układu przeniesienia napędu, sprzęgło samochodowe i dwumasowe koło zamachowe bardzo często stawiane są w tym samym szeregu. Oznaczałoby to, że oba te podzespoły posiadają bardzo podobną, jeśli nie identyczną żywotność. Czy to prawda? Czy faktycznie możemy się spodziewać, że przyjdzie nam wymieniać sprzęgło i „dwumasę” mniej więcej w tym samym momencie?

czytaj więcej >
Ile kosztuje wymiana sprzęgła u mechanika w 2024? Na jakie ceny warto się przygotować?

Ile kosztuje wymiana sprzęgła u mechanika?

Sprzęgło jest jednym z tych podzespołów samochodowych, który jedni wymieniają raz lub nie wymieniają go w ogóle przez całe życie samochodu, a inni robią to nawet kilkukrotnie. Ci drudzy zdecydowanie nie mogą być z tego faktu zadowoleni, gdyż wymiana sprzęgła to każdorazowo niemały koszt. Jaki dokładnie? Ile kosztuje wymiana sprzęgła u mechanika w 2024 roku?

czytaj więcej >
Jak zdiagnozować usterki sprzęgła?

Jak zdiagnozować usterki sprzęgła?

Sprzęgło to podstawowy element, który odpowiada za działanie samochodu. Podzespół kontroluje moc silnika, która przekazywana jest na koła pojazdu, napędzające całą jego masę. Dlatego usterka sprzęgła zwykle kończy się całkowitym unieruchomieniem samochodu.

czytaj więcej >
Sprzęgło – oznaki zużycia

Sprzęgło – oznaki zużycia

Kłopoty ze sprzęgłem to żadne odkrycie. To problem, który prędzej czy później dotyka każdy samochód. Przebieg, przy którym sprzęgło zaczyna kaprysić zależy w dużej mierze od stylu jazdy samego kierowcy, a także od jakości zastosowanych materiałów. Pewne jest jedno – zużycia nie odwleczemy w czasie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze