Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Tarcze hamulcowe Szczelinowy / perforowany do Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid quattro Kombi 349KM, 257kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.03 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Tarcze hamulcowe MAXGEAR Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid quattro Kombi 349KM, 257kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.03 - obecnie) MAXGEAR
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Typ tarczy hamulcowej:Szczelinowy / perforowany

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
4.8 (23 ocen)
Kod produktu:
19-2259SPORT
niedostępny
4.8 (23 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
19-2259SPORT
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z tyłu
Typ tarczy hamulcowej: Wentylowany
Ilość otworów: 5
Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 22
Średnica otworu centrującego [mm]: 68
Wysokość [mm]: 36,2
Średnica otworu [mm]: 112
Powierzchnia: Lakierowany
Minimalna grubość [mm]: 20
Oznaczenie kontrolne: E1 90R 02 C0176/0577
Typ tarczy hamulcowej: Szczelinowy / perforowany
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 581,00 zł
314,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Tarcze hamulcowe

Dotarcie tarcz hamulcowych. Jak to robić prawidłowo? Fakty i mity

Fakty i mity na temat tarcz hamulcowych oraz procesu ich docierania. O czym warto wiedzieć, a o czym raczej się nie mówi?

Docieranie tarcz i ich zachowanie w trakcie tego docierania to dość złożony temat, w którym nie brak informacji, jakie na co dzień nie dochodzą do przeciętnych kierowców. Co to za informacje? Co warto wiedzieć o docieraniu tarcz hamulcowych, a o czym zwykle się nie mówi?

czytaj więcej >
Korozja, rdza na tarczach hamulcowych. Czy to problem? Jak sobie z tym poradzić z rdzą?

Skąd się bierze korozja na tarczach hamulcowych? Czy rdza oznacza ich słabą jakość? Jak radzić sobie z rdzewiejącymi tarczami?

Zawsze na początku zimy wraca temat rdzewiejących tarcz hamulcowych. Bardzo często kierowcy upatrują w tym winę producentów, ciągle też takie skorodowane tarcze odsyłane są w ramach reklamacji. Czy słusznie? Czy korozja tarcz hamulcowych oznacza ich słabą jakość?

czytaj więcej >
Zimmermann FusionZ: Formula:Z, Formula:F i Formula:S - tarcze dwuelementowe-sprzężone marki Zimmermann

Dwuelementowe, sprzężone tarcze hamulcowe marki Zimmermann z serii FusionZ, czyli Formula:Z, Formula:F i Formula:S

Tarcze hamulcowe Zimmermann z serii FusionZ to tarcze dwuelementowe, kombinowane, powszechnie zwane wentylowanymi. Jakie dokładnie typy tarcz wchodzą w skład tej serii? Czym mogą Was zainteresować?

czytaj więcej >
ATE PowerDisc tarcze hamulcowe. Czy warto? Ceny i opinie

Tarcze hamulcowe ATE Power Disc. Jaka jest charakterystyka tej serii tarcz hamulcowych?

Przyglądamy się z bliska tarczom hamulcowym ATE Power Disc. Jak ich budowa przekłada się na zapewniane przez nie efekty? Kto i w jaki sposób powinien ich używać? Z jakimi klockami najlepiej współpracują i jak powinniście podchodzić do opinii o tych właśnie tarczach?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze