Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka DR!VE+ do Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) 30 TFSI liftback 116KM, 85kW, benzyna (2018.07 - 2020.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka FA1 Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) 30 TFSI liftback 116KM, 85kW, benzyna (2018.07 - 2020.10) FA1
Turbosprężarka AJUSA Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) 30 TFSI liftback 116KM, 85kW, benzyna (2018.07 - 2020.10) AJUSA
Turbosprężarka BORGWARNER Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) 30 TFSI liftback 116KM, 85kW, benzyna (2018.07 - 2020.10) BORGWARNER
Turbosprężarka DR!VE+ Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) 30 TFSI liftback 116KM, 85kW, benzyna (2018.07 - 2020.10) DR!VE+
Turbosprężarka DRI Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) 30 TFSI liftback 116KM, 85kW, benzyna (2018.07 - 2020.10) DRI
Turbosprężarka ELRING Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) 30 TFSI liftback 116KM, 85kW, benzyna (2018.07 - 2020.10) ELRING
Turbosprężarka ELSTOCK Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) 30 TFSI liftback 116KM, 85kW, benzyna (2018.07 - 2020.10) ELSTOCK
Turbosprężarka GK Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) 30 TFSI liftback 116KM, 85kW, benzyna (2018.07 - 2020.10) GK
Turbosprężarka HEPU Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) 30 TFSI liftback 116KM, 85kW, benzyna (2018.07 - 2020.10) HEPU
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) 30 TFSI liftback 116KM, 85kW, benzyna (2018.07 - 2020.10) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) 30 TFSI liftback 116KM, 85kW, benzyna (2018.07 - 2020.10) NISSENS
Turbosprężarka NRF Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) 30 TFSI liftback 116KM, 85kW, benzyna (2018.07 - 2020.10) NRF
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) 30 TFSI liftback 116KM, 85kW, benzyna (2018.07 - 2020.10) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka TMI Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) 30 TFSI liftback 116KM, 85kW, benzyna (2018.07 - 2020.10) TMI
Turbosprężarka VICTOR REINZ Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) 30 TFSI liftback 116KM, 85kW, benzyna (2018.07 - 2020.10) VICTOR REINZ
Producent:DR!VE+

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DR!VE+
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DP2310.11.105
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DR!VE+
Kod:
DP2310.11.105
Ciężar [kg]: 0,9
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze