Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka DRI do Bmw 1 (F21) 118 d xDrive liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka ELRING Bmw 1 (F21) 118 d xDrive liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka FA1 Bmw 1 (F21) 118 d xDrive liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) FA1
Turbosprężarka AJUSA Bmw 1 (F21) 118 d xDrive liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka BORGWARNER Bmw 1 (F21) 118 d xDrive liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) BORGWARNER
Turbosprężarka BOSCH Bmw 1 (F21) 118 d xDrive liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) BOSCH
Turbosprężarka DRI Bmw 1 (F21) 118 d xDrive liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Bmw 1 (F21) 118 d xDrive liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) ELSTOCK
Turbosprężarka GARRETT Bmw 1 (F21) 118 d xDrive liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) GARRETT
Turbosprężarka JP GROUP Bmw 1 (F21) 118 d xDrive liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) JP GROUP
Turbosprężarka LUCAS Bmw 1 (F21) 118 d xDrive liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) LUCAS
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Bmw 1 (F21) 118 d xDrive liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NRF Bmw 1 (F21) 118 d xDrive liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) NRF
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Bmw 1 (F21) 118 d xDrive liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Bmw 1 (F21) 118 d xDrive liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) SIDAT
Turbosprężarka TMI Bmw 1 (F21) 118 d xDrive liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2015.03 - obecnie) TMI
Producent:DRI

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DRI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
729115210
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DRI
Kod:
729115210
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka
Rodzaj urządzenia ładującego: Elektr. regulowany element nastawczy (aktuator)
Ograniczenia producenta: BorgWarner/KKK
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Bez uszczelnień
Ciężar netto [kg]: 5,6
Jakosć: OE REMAN
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze