Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka JP GROUP do Bmw 3 kabriolet (E93) 320 d kabriolet 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.03 - 2013.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka ELRING Bmw 3 kabriolet (E93) 320 d kabriolet 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.03 - 2013.10) ELRING
Turbosprężarka NISSENS Bmw 3 kabriolet (E93) 320 d kabriolet 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.03 - 2013.10) NISSENS
Turbosprężarka VICTOR REINZ Bmw 3 kabriolet (E93) 320 d kabriolet 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.03 - 2013.10) VICTOR REINZ
Turbosprężarka FA1 Bmw 3 kabriolet (E93) 320 d kabriolet 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.03 - 2013.10) FA1
Turbosprężarka JP GROUP Bmw 3 kabriolet (E93) 320 d kabriolet 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.03 - 2013.10) JP GROUP
Turbosprężarka AJUSA Bmw 3 kabriolet (E93) 320 d kabriolet 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.03 - 2013.10) AJUSA
Turbosprężarka DRI Bmw 3 kabriolet (E93) 320 d kabriolet 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.03 - 2013.10) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Bmw 3 kabriolet (E93) 320 d kabriolet 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.03 - 2013.10) ELSTOCK
Turbosprężarka GLASER Bmw 3 kabriolet (E93) 320 d kabriolet 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.03 - 2013.10) GLASER
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 3 kabriolet (E93) 320 d kabriolet 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.03 - 2013.10) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka KAMOKA Bmw 3 kabriolet (E93) 320 d kabriolet 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.03 - 2013.10) KAMOKA
Turbosprężarka LUCAS Bmw 3 kabriolet (E93) 320 d kabriolet 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.03 - 2013.10) LUCAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Bmw 3 kabriolet (E93) 320 d kabriolet 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.03 - 2013.10) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METALCAUCHO Bmw 3 kabriolet (E93) 320 d kabriolet 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.03 - 2013.10) METALCAUCHO
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Bmw 3 kabriolet (E93) 320 d kabriolet 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.03 - 2013.10) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Bmw 3 kabriolet (E93) 320 d kabriolet 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.03 - 2013.10) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Bmw 3 kabriolet (E93) 320 d kabriolet 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.03 - 2013.10) SIDAT
Turbosprężarka THERMOTEC Bmw 3 kabriolet (E93) 320 d kabriolet 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.03 - 2013.10) THERMOTEC
Turbosprężarka TMI Bmw 3 kabriolet (E93) 320 d kabriolet 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.03 - 2013.10) TMI
Producent:JP GROUP

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JP GROUP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1417800110
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JP GROUP
Kod:
1417800110
Jednostka:
sztuka
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Zawiera komplet uszczelek
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z przewodem do wlewania oleju
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 3405,00 zł
2270,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
JP GROUP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1417400701
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JP GROUP
Kod:
1417400701
Jednostka:
sztuka
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Zawiera komplet uszczelek
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 4370,00 zł
2913,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
JP GROUP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1417800610
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JP GROUP
Kod:
1417800610
Jednostka:
sztuka
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Zawiera komplet uszczelek
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z przewodem do wlewania oleju
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 4548,00 zł
3032,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
JP GROUP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1417600300
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JP GROUP
Kod:
1417600300
Jednostka:
sztuka
Dopływ/Odpływ: Dla przepływu w przód
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 212,00 zł
108,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
JP GROUP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1417600400
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JP GROUP
Kod:
1417600400
Jednostka:
sztuka
Dopływ/Odpływ: Dla przepływu w przód
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 235,00 zł
120,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze