Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka DRI do Fiat BRAVO II (198_) 2.0 D Multijet (198AXPIB) liftback 163KM, 120kW, olej napędowy (2008.09 - 2014.12)

Turbosprężarka DOLZ Fiat BRAVO II (198_) 2.0 D Multijet (198AXPIB) liftback 163KM, 120kW, olej napędowy (2008.09 - 2014.12) DOLZ
Turbosprężarka FA1 Fiat BRAVO II (198_) 2.0 D Multijet (198AXPIB) liftback 163KM, 120kW, olej napędowy (2008.09 - 2014.12) FA1
Turbosprężarka AJUSA Fiat BRAVO II (198_) 2.0 D Multijet (198AXPIB) liftback 163KM, 120kW, olej napędowy (2008.09 - 2014.12) AJUSA
Turbosprężarka DR.MOTOR AUTOMOTIVE Fiat BRAVO II (198_) 2.0 D Multijet (198AXPIB) liftback 163KM, 120kW, olej napędowy (2008.09 - 2014.12) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Turbosprężarka DRI Fiat BRAVO II (198_) 2.0 D Multijet (198AXPIB) liftback 163KM, 120kW, olej napędowy (2008.09 - 2014.12) DRI
Turbosprężarka ELRING Fiat BRAVO II (198_) 2.0 D Multijet (198AXPIB) liftback 163KM, 120kW, olej napędowy (2008.09 - 2014.12) ELRING
Turbosprężarka ELSTOCK Fiat BRAVO II (198_) 2.0 D Multijet (198AXPIB) liftback 163KM, 120kW, olej napędowy (2008.09 - 2014.12) ELSTOCK
Turbosprężarka ERA Fiat BRAVO II (198_) 2.0 D Multijet (198AXPIB) liftback 163KM, 120kW, olej napędowy (2008.09 - 2014.12) ERA
Turbosprężarka FAST Fiat BRAVO II (198_) 2.0 D Multijet (198AXPIB) liftback 163KM, 120kW, olej napędowy (2008.09 - 2014.12) FAST
Turbosprężarka GARRETT Fiat BRAVO II (198_) 2.0 D Multijet (198AXPIB) liftback 163KM, 120kW, olej napędowy (2008.09 - 2014.12) GARRETT
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Fiat BRAVO II (198_) 2.0 D Multijet (198AXPIB) liftback 163KM, 120kW, olej napędowy (2008.09 - 2014.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka LUCAS Fiat BRAVO II (198_) 2.0 D Multijet (198AXPIB) liftback 163KM, 120kW, olej napędowy (2008.09 - 2014.12) LUCAS
Turbosprężarka MAXGEAR Fiat BRAVO II (198_) 2.0 D Multijet (198AXPIB) liftback 163KM, 120kW, olej napędowy (2008.09 - 2014.12) MAXGEAR
Turbosprężarka NTY Fiat BRAVO II (198_) 2.0 D Multijet (198AXPIB) liftback 163KM, 120kW, olej napędowy (2008.09 - 2014.12) NTY
Turbosprężarka PIERBURG Fiat BRAVO II (198_) 2.0 D Multijet (198AXPIB) liftback 163KM, 120kW, olej napędowy (2008.09 - 2014.12) PIERBURG
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Fiat BRAVO II (198_) 2.0 D Multijet (198AXPIB) liftback 163KM, 120kW, olej napędowy (2008.09 - 2014.12) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka TMI Fiat BRAVO II (198_) 2.0 D Multijet (198AXPIB) liftback 163KM, 120kW, olej napędowy (2008.09 - 2014.12) TMI
Turbosprężarka VEMO Fiat BRAVO II (198_) 2.0 D Multijet (198AXPIB) liftback 163KM, 120kW, olej napędowy (2008.09 - 2014.12) VEMO
Producent:DRI

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DRI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
729120600
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DRI
Kod:
729120600
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Rodzaj urządzenia ładującego:  Z liniowym czujnikiem pozycyjnym (LPS)
Tryb pracy:  Pneumatyczny
Ograniczenia producenta:  Garrett/Honeywell
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Ciężar netto [kg]:  6,5
Jakosć:  OE REMAN
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja. Kup u nas nawet 40% taniej

Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja

Kiedyś turbosprężarki były wykorzystywane tylko i wyłącznie w sportowych autach. We współczesnych czasach, turbosprężarki w zwykłych samochodach osobowych nikogo nie dziwią – zarówno w przypadku silników diesla, jak i benzynowych. W tym artykule przyjrzymy się zasadom działania turbosprężarki, jak jest zbudowana i jak należy z niej korzystać, aby służyła nam jak najdłużej.

czytaj więcej >

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >
Turbosprężarka Twin Scroll - zasada działania, eksploatacja, awarie

Turbosprężarka Twin Scroll, czyli co? Jaka jest zasada działania tej turbiny i czym różni się od znanych nam Bi oraz Twin Turbo?

Turbosprężarki to proste urządzenia potrafiące przybierać naprawdę skomplikowane formy. Jeśli ktoś ma problem ze zdefiniowaniem, czym jest Twin Turbo i czym różni się od Bi Turbo, z pewnością nie poradzi sobie również z określeniem, czym jest Twin Scroll. A czym jest?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze