Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka MAXGEAR do Opel INSIGNIA A (G09) 2.0 Biturbo CDTI (68) liftback 190KM, 140kW, olej napędowy (2008.07 - 2011.12)

Turbosprężarka PIERBURG Opel INSIGNIA A (G09) 2.0 Biturbo CDTI (68) liftback 190KM, 140kW, olej napędowy (2008.07 - 2011.12) PIERBURG
Turbosprężarka DOLZ Opel INSIGNIA A (G09) 2.0 Biturbo CDTI (68) liftback 190KM, 140kW, olej napędowy (2008.07 - 2011.12) DOLZ
Turbosprężarka ERA Opel INSIGNIA A (G09) 2.0 Biturbo CDTI (68) liftback 190KM, 140kW, olej napędowy (2008.07 - 2011.12) ERA
Turbosprężarka FA1 Opel INSIGNIA A (G09) 2.0 Biturbo CDTI (68) liftback 190KM, 140kW, olej napędowy (2008.07 - 2011.12) FA1
Turbosprężarka FAE Opel INSIGNIA A (G09) 2.0 Biturbo CDTI (68) liftback 190KM, 140kW, olej napędowy (2008.07 - 2011.12) FAE
Turbosprężarka TOPRAN Opel INSIGNIA A (G09) 2.0 Biturbo CDTI (68) liftback 190KM, 140kW, olej napędowy (2008.07 - 2011.12) TOPRAN
Turbosprężarka AJUSA Opel INSIGNIA A (G09) 2.0 Biturbo CDTI (68) liftback 190KM, 140kW, olej napędowy (2008.07 - 2011.12) AJUSA
Turbosprężarka AUTOMEGA Opel INSIGNIA A (G09) 2.0 Biturbo CDTI (68) liftback 190KM, 140kW, olej napędowy (2008.07 - 2011.12) AUTOMEGA
Turbosprężarka BORGWARNER Opel INSIGNIA A (G09) 2.0 Biturbo CDTI (68) liftback 190KM, 140kW, olej napędowy (2008.07 - 2011.12) BORGWARNER
Turbosprężarka DR.MOTOR AUTOMOTIVE Opel INSIGNIA A (G09) 2.0 Biturbo CDTI (68) liftback 190KM, 140kW, olej napędowy (2008.07 - 2011.12) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Turbosprężarka DRI Opel INSIGNIA A (G09) 2.0 Biturbo CDTI (68) liftback 190KM, 140kW, olej napędowy (2008.07 - 2011.12) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Opel INSIGNIA A (G09) 2.0 Biturbo CDTI (68) liftback 190KM, 140kW, olej napędowy (2008.07 - 2011.12) ELSTOCK
Turbosprężarka ENERGY Opel INSIGNIA A (G09) 2.0 Biturbo CDTI (68) liftback 190KM, 140kW, olej napędowy (2008.07 - 2011.12) ENERGY
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Opel INSIGNIA A (G09) 2.0 Biturbo CDTI (68) liftback 190KM, 140kW, olej napędowy (2008.07 - 2011.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HITACHI Opel INSIGNIA A (G09) 2.0 Biturbo CDTI (68) liftback 190KM, 140kW, olej napędowy (2008.07 - 2011.12) HITACHI
Turbosprężarka HOFFER Opel INSIGNIA A (G09) 2.0 Biturbo CDTI (68) liftback 190KM, 140kW, olej napędowy (2008.07 - 2011.12) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Opel INSIGNIA A (G09) 2.0 Biturbo CDTI (68) liftback 190KM, 140kW, olej napędowy (2008.07 - 2011.12) JP GROUP
Turbosprężarka JPN Opel INSIGNIA A (G09) 2.0 Biturbo CDTI (68) liftback 190KM, 140kW, olej napędowy (2008.07 - 2011.12) JPN
Turbosprężarka LUCAS Opel INSIGNIA A (G09) 2.0 Biturbo CDTI (68) liftback 190KM, 140kW, olej napędowy (2008.07 - 2011.12) LUCAS
Turbosprężarka MAXGEAR Opel INSIGNIA A (G09) 2.0 Biturbo CDTI (68) liftback 190KM, 140kW, olej napędowy (2008.07 - 2011.12) MAXGEAR
Turbosprężarka MEAT & DORIA Opel INSIGNIA A (G09) 2.0 Biturbo CDTI (68) liftback 190KM, 140kW, olej napędowy (2008.07 - 2011.12) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METALCAUCHO Opel INSIGNIA A (G09) 2.0 Biturbo CDTI (68) liftback 190KM, 140kW, olej napędowy (2008.07 - 2011.12) METALCAUCHO
Turbosprężarka METZGER Opel INSIGNIA A (G09) 2.0 Biturbo CDTI (68) liftback 190KM, 140kW, olej napędowy (2008.07 - 2011.12) METZGER
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Opel INSIGNIA A (G09) 2.0 Biturbo CDTI (68) liftback 190KM, 140kW, olej napędowy (2008.07 - 2011.12) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NTY Opel INSIGNIA A (G09) 2.0 Biturbo CDTI (68) liftback 190KM, 140kW, olej napędowy (2008.07 - 2011.12) NTY
Turbosprężarka QUINTON HAZELL Opel INSIGNIA A (G09) 2.0 Biturbo CDTI (68) liftback 190KM, 140kW, olej napędowy (2008.07 - 2011.12) QUINTON HAZELL
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Opel INSIGNIA A (G09) 2.0 Biturbo CDTI (68) liftback 190KM, 140kW, olej napędowy (2008.07 - 2011.12) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Opel INSIGNIA A (G09) 2.0 Biturbo CDTI (68) liftback 190KM, 140kW, olej napędowy (2008.07 - 2011.12) SIDAT
Turbosprężarka TMI Opel INSIGNIA A (G09) 2.0 Biturbo CDTI (68) liftback 190KM, 140kW, olej napędowy (2008.07 - 2011.12) TMI
Turbosprężarka VEMO Opel INSIGNIA A (G09) 2.0 Biturbo CDTI (68) liftback 190KM, 140kW, olej napędowy (2008.07 - 2011.12) VEMO
Producent:MAXGEAR

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
58-0249
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
58-0249
Jednostka:
szt
Rodzaj zaworu:  Zawór magnetyczny
Tryb pracy:  Elektryczno-pneumatyczny
Napięcie [V]:  12
Do 100 dni na zwrot
117,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
17-0109
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
17-0109
Jednostka:
szt
Rodzaj zaworu:  Zawór magnetyczny
Tryb pracy:  Elektryczno-pneumatyczny
Napięcie [V]:  12
Do 100 dni na zwrot
118,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja. Kup u nas nawet 40% taniej

Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja

Kiedyś turbosprężarki były wykorzystywane tylko i wyłącznie w sportowych autach. We współczesnych czasach, turbosprężarki w zwykłych samochodach osobowych nikogo nie dziwią – zarówno w przypadku silników diesla, jak i benzynowych. W tym artykule przyjrzymy się zasadom działania turbosprężarki, jak jest zbudowana i jak należy z niej korzystać, aby służyła nam jak najdłużej.

czytaj więcej >

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >
Turbosprężarka Twin Scroll - zasada działania, eksploatacja, awarie

Turbosprężarka Twin Scroll, czyli co? Jaka jest zasada działania tej turbiny i czym różni się od znanych nam Bi oraz Twin Turbo?

Turbosprężarki to proste urządzenia potrafiące przybierać naprawdę skomplikowane formy. Jeśli ktoś ma problem ze zdefiniowaniem, czym jest Twin Turbo i czym różni się od Bi Turbo, z pewnością nie poradzi sobie również z określeniem, czym jest Twin Scroll. A czym jest?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze