Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka FEBI BILSTEIN do Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi (BR1C, CR1C) liftback 103KM, 76kW, olej napędowy (2005.06 - 2012.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka DR.MOTOR AUTOMOTIVE Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi (BR1C, CR1C) liftback 103KM, 76kW, olej napędowy (2005.06 - 2012.12) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Turbosprężarka PIERBURG Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi (BR1C, CR1C) liftback 103KM, 76kW, olej napędowy (2005.06 - 2012.12) PIERBURG
Turbosprężarka AJUSA Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi (BR1C, CR1C) liftback 103KM, 76kW, olej napędowy (2005.06 - 2012.12) AJUSA
Turbosprężarka AKS DASIS Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi (BR1C, CR1C) liftback 103KM, 76kW, olej napędowy (2005.06 - 2012.12) AKS DASIS
Turbosprężarka BORG & BECK Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi (BR1C, CR1C) liftback 103KM, 76kW, olej napędowy (2005.06 - 2012.12) BORG & BECK
Turbosprężarka BORGWARNER Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi (BR1C, CR1C) liftback 103KM, 76kW, olej napędowy (2005.06 - 2012.12) BORGWARNER
Turbosprężarka DRI Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi (BR1C, CR1C) liftback 103KM, 76kW, olej napędowy (2005.06 - 2012.12) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi (BR1C, CR1C) liftback 103KM, 76kW, olej napędowy (2005.06 - 2012.12) ELSTOCK
Turbosprężarka ERA Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi (BR1C, CR1C) liftback 103KM, 76kW, olej napędowy (2005.06 - 2012.12) ERA
Turbosprężarka FA1 Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi (BR1C, CR1C) liftback 103KM, 76kW, olej napędowy (2005.06 - 2012.12) FA1
Turbosprężarka FAE Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi (BR1C, CR1C) liftback 103KM, 76kW, olej napędowy (2005.06 - 2012.12) FAE
Turbosprężarka FAST Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi (BR1C, CR1C) liftback 103KM, 76kW, olej napędowy (2005.06 - 2012.12) FAST
Turbosprężarka FEBI BILSTEIN Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi (BR1C, CR1C) liftback 103KM, 76kW, olej napędowy (2005.06 - 2012.12) FEBI BILSTEIN
Turbosprężarka HART Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi (BR1C, CR1C) liftback 103KM, 76kW, olej napędowy (2005.06 - 2012.12) HART
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi (BR1C, CR1C) liftback 103KM, 76kW, olej napędowy (2005.06 - 2012.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi (BR1C, CR1C) liftback 103KM, 76kW, olej napędowy (2005.06 - 2012.12) HOFFER
Turbosprężarka IPD Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi (BR1C, CR1C) liftback 103KM, 76kW, olej napędowy (2005.06 - 2012.12) IPD
Turbosprężarka JP GROUP Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi (BR1C, CR1C) liftback 103KM, 76kW, olej napędowy (2005.06 - 2012.12) JP GROUP
Turbosprężarka LRT Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi (BR1C, CR1C) liftback 103KM, 76kW, olej napędowy (2005.06 - 2012.12) LRT
Turbosprężarka LUCAS Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi (BR1C, CR1C) liftback 103KM, 76kW, olej napędowy (2005.06 - 2012.12) LUCAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi (BR1C, CR1C) liftback 103KM, 76kW, olej napędowy (2005.06 - 2012.12) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METALCAUCHO Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi (BR1C, CR1C) liftback 103KM, 76kW, olej napędowy (2005.06 - 2012.12) METALCAUCHO
Turbosprężarka METZGER Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi (BR1C, CR1C) liftback 103KM, 76kW, olej napędowy (2005.06 - 2012.12) METZGER
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi (BR1C, CR1C) liftback 103KM, 76kW, olej napędowy (2005.06 - 2012.12) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi (BR1C, CR1C) liftback 103KM, 76kW, olej napędowy (2005.06 - 2012.12) NISSENS
Turbosprężarka NPS Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi (BR1C, CR1C) liftback 103KM, 76kW, olej napędowy (2005.06 - 2012.12) NPS
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi (BR1C, CR1C) liftback 103KM, 76kW, olej napędowy (2005.06 - 2012.12) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi (BR1C, CR1C) liftback 103KM, 76kW, olej napędowy (2005.06 - 2012.12) SIDAT
Turbosprężarka SWAG Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi (BR1C, CR1C) liftback 103KM, 76kW, olej napędowy (2005.06 - 2012.12) SWAG
Turbosprężarka TMI Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi (BR1C, CR1C) liftback 103KM, 76kW, olej napędowy (2005.06 - 2012.12) TMI
Turbosprężarka TURBORAIL Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi (BR1C, CR1C) liftback 103KM, 76kW, olej napędowy (2005.06 - 2012.12) TURBORAIL
Turbosprężarka VAICO Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi (BR1C, CR1C) liftback 103KM, 76kW, olej napędowy (2005.06 - 2012.12) VAICO
Turbosprężarka VEMO Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi (BR1C, CR1C) liftback 103KM, 76kW, olej napędowy (2005.06 - 2012.12) VEMO
Producent:FEBI BILSTEIN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBI BILSTEIN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
102026
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
102026
Jednostka:
sztuka
Ilość połączeń: 2
Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny
Ciężar [kg]: 0,19
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 341,00 zł
174,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >

Powiązane
Silnik Silnik FEBI BILSTEIN Silnik Renault Silnik FEBI BILSTEIN Renault Silnik Renault CLIO Silnik FEBI BILSTEIN Renault CLIO Silnik Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) Silnik FEBI BILSTEIN Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) Silnik Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi (BR1C, CR1C) Silnik FEBI BILSTEIN Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi (BR1C, CR1C) Zasilanie Powietrzem Zasilanie Powietrzem FEBI BILSTEIN Zasilanie Powietrzem Renault Zasilanie Powietrzem FEBI BILSTEIN Renault Zasilanie Powietrzem Renault CLIO Zasilanie Powietrzem FEBI BILSTEIN Renault CLIO Zasilanie Powietrzem Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) Zasilanie Powietrzem FEBI BILSTEIN Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) Zasilanie Powietrzem Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi (BR1C, CR1C) Zasilanie Powietrzem FEBI BILSTEIN Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi (BR1C, CR1C) Doładowanie Doładowanie FEBI BILSTEIN Doładowanie Renault Doładowanie FEBI BILSTEIN Renault Doładowanie Renault CLIO Doładowanie FEBI BILSTEIN Renault CLIO Doładowanie Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) Doładowanie FEBI BILSTEIN Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) Doładowanie Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi (BR1C, CR1C) Doładowanie FEBI BILSTEIN Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi (BR1C, CR1C) Turbosprężarka Turbosprężarka FEBI BILSTEIN Turbosprężarka Renault Turbosprężarka FEBI BILSTEIN Renault Turbosprężarka Renault CLIO Turbosprężarka FEBI BILSTEIN Renault CLIO Turbosprężarka Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) Turbosprężarka FEBI BILSTEIN Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) Turbosprężarka Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi (BR1C, CR1C) Części FEBI BILSTEIN Części Renault Części Renault CLIO Części Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) Części Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi (BR1C, CR1C)

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze