Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka ELSTOCK do Renault CLIO III Nadwozie pełne / liftback (SB_, SR_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.07)

Turbosprężarka ELRING Renault CLIO III Nadwozie pełne / liftback (SB_, SR_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.07) ELRING
Turbosprężarka DR.MOTOR AUTOMOTIVE Renault CLIO III Nadwozie pełne / liftback (SB_, SR_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.07) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Turbosprężarka AJUSA Renault CLIO III Nadwozie pełne / liftback (SB_, SR_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.07) AJUSA
Turbosprężarka BORGWARNER Renault CLIO III Nadwozie pełne / liftback (SB_, SR_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.07) BORGWARNER
Turbosprężarka DRI Renault CLIO III Nadwozie pełne / liftback (SB_, SR_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.07) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Renault CLIO III Nadwozie pełne / liftback (SB_, SR_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.07) ELSTOCK
Turbosprężarka FEBI BILSTEIN Renault CLIO III Nadwozie pełne / liftback (SB_, SR_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.07) FEBI BILSTEIN
Turbosprężarka KAMOKA Renault CLIO III Nadwozie pełne / liftback (SB_, SR_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.07) KAMOKA
Turbosprężarka LUCAS Renault CLIO III Nadwozie pełne / liftback (SB_, SR_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.07) LUCAS
Turbosprężarka MAGNETI MARELLI Renault CLIO III Nadwozie pełne / liftback (SB_, SR_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.07) MAGNETI MARELLI
Turbosprężarka NISSENS Renault CLIO III Nadwozie pełne / liftback (SB_, SR_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.07) NISSENS
Turbosprężarka NTY Renault CLIO III Nadwozie pełne / liftback (SB_, SR_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.07) NTY
Turbosprężarka SASIC Renault CLIO III Nadwozie pełne / liftback (SB_, SR_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.07) SASIC
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Renault CLIO III Nadwozie pełne / liftback (SB_, SR_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.07) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SWAG Renault CLIO III Nadwozie pełne / liftback (SB_, SR_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.07) SWAG
Turbosprężarka TMI Renault CLIO III Nadwozie pełne / liftback (SB_, SR_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.07) TMI
Turbosprężarka VAICO Renault CLIO III Nadwozie pełne / liftback (SB_, SR_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2005.10 - 2010.07) VAICO
Producent:ELSTOCK

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ELSTOCK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
91-1421
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELSTOCK
Kod:
91-1421
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Ograniczenia producenta:  BorgWarner/KKK
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Ciężar netto [kg]:  4,8
Jakosć:  OE REMAN
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze