Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka VEMO do Seat LEON (1M1) 1.8 20V T 4 liftback 180KM, 132kW, benzyna (1999.11 - 2006.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka ELRING Seat LEON (1M1) 1.8 20V T 4 liftback 180KM, 132kW, benzyna (1999.11 - 2006.06) ELRING
Turbosprężarka TOPRAN Seat LEON (1M1) 1.8 20V T 4 liftback 180KM, 132kW, benzyna (1999.11 - 2006.06) TOPRAN
Turbosprężarka BORGWARNER (3K) Seat LEON (1M1) 1.8 20V T 4 liftback 180KM, 132kW, benzyna (1999.11 - 2006.06) BORGWARNER (3K)
Turbosprężarka TURBORAIL Seat LEON (1M1) 1.8 20V T 4 liftback 180KM, 132kW, benzyna (1999.11 - 2006.06) TURBORAIL
Turbosprężarka AJUSA Seat LEON (1M1) 1.8 20V T 4 liftback 180KM, 132kW, benzyna (1999.11 - 2006.06) AJUSA
Turbosprężarka BORG & BECK Seat LEON (1M1) 1.8 20V T 4 liftback 180KM, 132kW, benzyna (1999.11 - 2006.06) BORG & BECK
Turbosprężarka DELPHI Seat LEON (1M1) 1.8 20V T 4 liftback 180KM, 132kW, benzyna (1999.11 - 2006.06) DELPHI
Turbosprężarka DRI Seat LEON (1M1) 1.8 20V T 4 liftback 180KM, 132kW, benzyna (1999.11 - 2006.06) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Seat LEON (1M1) 1.8 20V T 4 liftback 180KM, 132kW, benzyna (1999.11 - 2006.06) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Seat LEON (1M1) 1.8 20V T 4 liftback 180KM, 132kW, benzyna (1999.11 - 2006.06) FA1
Turbosprężarka HOFFER Seat LEON (1M1) 1.8 20V T 4 liftback 180KM, 132kW, benzyna (1999.11 - 2006.06) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Seat LEON (1M1) 1.8 20V T 4 liftback 180KM, 132kW, benzyna (1999.11 - 2006.06) JP GROUP
Turbosprężarka KAMOKA Seat LEON (1M1) 1.8 20V T 4 liftback 180KM, 132kW, benzyna (1999.11 - 2006.06) KAMOKA
Turbosprężarka LRT Seat LEON (1M1) 1.8 20V T 4 liftback 180KM, 132kW, benzyna (1999.11 - 2006.06) LRT
Turbosprężarka LUCAS Seat LEON (1M1) 1.8 20V T 4 liftback 180KM, 132kW, benzyna (1999.11 - 2006.06) LUCAS
Turbosprężarka MAGNETI MARELLI Seat LEON (1M1) 1.8 20V T 4 liftback 180KM, 132kW, benzyna (1999.11 - 2006.06) MAGNETI MARELLI
Turbosprężarka MEAT & DORIA Seat LEON (1M1) 1.8 20V T 4 liftback 180KM, 132kW, benzyna (1999.11 - 2006.06) MEAT & DORIA
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Seat LEON (1M1) 1.8 20V T 4 liftback 180KM, 132kW, benzyna (1999.11 - 2006.06) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Seat LEON (1M1) 1.8 20V T 4 liftback 180KM, 132kW, benzyna (1999.11 - 2006.06) NISSENS
Turbosprężarka ORIGINAL IMPERIUM Seat LEON (1M1) 1.8 20V T 4 liftback 180KM, 132kW, benzyna (1999.11 - 2006.06) ORIGINAL IMPERIUM
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Seat LEON (1M1) 1.8 20V T 4 liftback 180KM, 132kW, benzyna (1999.11 - 2006.06) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Seat LEON (1M1) 1.8 20V T 4 liftback 180KM, 132kW, benzyna (1999.11 - 2006.06) SIDAT
Turbosprężarka TMI Seat LEON (1M1) 1.8 20V T 4 liftback 180KM, 132kW, benzyna (1999.11 - 2006.06) TMI
Turbosprężarka TRUCKTEC AUTOMOTIVE Seat LEON (1M1) 1.8 20V T 4 liftback 180KM, 132kW, benzyna (1999.11 - 2006.06) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Turbosprężarka VAICO Seat LEON (1M1) 1.8 20V T 4 liftback 180KM, 132kW, benzyna (1999.11 - 2006.06) VAICO
Turbosprężarka VEMO Seat LEON (1M1) 1.8 20V T 4 liftback 180KM, 132kW, benzyna (1999.11 - 2006.06) VEMO
Turbosprężarka VICTOR REINZ Seat LEON (1M1) 1.8 20V T 4 liftback 180KM, 132kW, benzyna (1999.11 - 2006.06) VICTOR REINZ
Turbosprężarka VIKA Seat LEON (1M1) 1.8 20V T 4 liftback 180KM, 132kW, benzyna (1999.11 - 2006.06) VIKA
Producent:VEMO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VEMO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V10-63-0143
dostępny - Wysyłka od 3-4 dni
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VEMO
Kod:
V10-63-0143
Jednostka:
sztuka
Napięcie [V]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
Ilość biegunów: 2
Ciężar [kg]: 0,073
Szerokość opakowania [cm]: 4,9
Wysokość opakowania [cm]: 9,2
Głębokość opakowania [cm]: 9
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 441,00 zł
232,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 3-4 dni

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie - na co uważać?

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie? W jaki sposób można wydłużyć jej żywotność bez potrzeby regeneracji?

Kiedyś turbosprężarki obecne były niemal wyłącznie w samochodach rajdowych, dzisiaj stały się tak powszechne, że można je znaleźć nie tylko w dieslach, ale i w wielu samochodach z silnikami benzynowymi. Bywa i tak, że kupujący nowe auto nie wie nawet, że pod maską kryje się turbosprężarka. Nie wie, ale wkrótce się dowie, zwłaszcza jeśli nie będzie o nią dbał.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Błąd P003A - niewłaściwe podciśnienie turbosprężarki. Jak poradzić sobie z problemem?

Błąd P003A, czyli niewłaściwe podciśnienie turbosprężarki. Jak zdiagnozować przyczyny jego powstawania i jak je naprawić?

Błąd P003A to jeden z tych błędów, którego pojawienie się oznacza problemy z układem turbosprężarki. Jego powstaniu może towarzyszyć spadek mocy, zwiększone zużycie paliwa, a w niektórych przypadkach przejście jednostki napędowej w tryb awaryjny. Jak możecie szybko zdiagnozować problem stojący za błędem P003A? Jakie są jego przyczyny i jak sobie z nimi radzić?

czytaj więcej >
Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze