Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka FA1 do Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) 2.0 TDI liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka AJUSA Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) 2.0 TDI liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka DOLZ Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) 2.0 TDI liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) DOLZ
Turbosprężarka DRI Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) 2.0 TDI liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) DRI
Turbosprężarka ELRING Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) 2.0 TDI liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka ELSTOCK Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) 2.0 TDI liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) 2.0 TDI liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) FA1
Turbosprężarka FEBI BILSTEIN Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) 2.0 TDI liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Turbosprężarka GARRETT Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) 2.0 TDI liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) GARRETT
Turbosprężarka GK Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) 2.0 TDI liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) GK
Turbosprężarka HEPU Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) 2.0 TDI liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) HEPU
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) 2.0 TDI liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka JP GROUP Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) 2.0 TDI liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) JP GROUP
Turbosprężarka LUCAS Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) 2.0 TDI liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) LUCAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) 2.0 TDI liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METALCAUCHO Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) 2.0 TDI liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) METALCAUCHO
Turbosprężarka METZGER Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) 2.0 TDI liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) METZGER
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) 2.0 TDI liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) 2.0 TDI liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) NISSENS
Turbosprężarka NRF Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) 2.0 TDI liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) NRF
Turbosprężarka OEM Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) 2.0 TDI liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) OEM
Turbosprężarka QUINTON HAZELL Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) 2.0 TDI liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) QUINTON HAZELL
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) 2.0 TDI liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) 2.0 TDI liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) SIDAT
Turbosprężarka TMI Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) 2.0 TDI liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) TMI
Turbosprężarka TOPRAN Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) 2.0 TDI liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) TOPRAN
Turbosprężarka TRUCKTEC AUTOMOTIVE Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) 2.0 TDI liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Turbosprężarka TURBORAIL Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) 2.0 TDI liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) TURBORAIL
Turbosprężarka VEMO Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) 2.0 TDI liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) VEMO
Turbosprężarka VICTOR REINZ Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) 2.0 TDI liftback 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) VICTOR REINZ
Producent:FA1

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FA1
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
989-10-003.011
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
989-10-003.011
Jednostka:
sztuka
Rozmiar gwintu 1: M10x1.0x12
Rozmiar gwintu 2: M14x1.5x14
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 146,00 zł
71,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FA1
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
989-10-003
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
989-10-003
Jednostka:
sztuka
Rozmiar gwintu 1: M10x1.0x12
Rozmiar gwintu 2: M14x1.5x14
Dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu): 736.520.100
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 152,00 zł
74,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FA1
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
KT111350
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
KT111350
Jednostka:
sztuka
Alternatywny zestaw naprawczy: KT111350E
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 331,00 zł
169,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FA1
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
KT111390
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
KT111390
Jednostka:
sztuka
Alternatywny zestaw naprawczy: KT111390E
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 407,00 zł
214,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FA1
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
KT111350E
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
KT111350E
Jednostka:
sztuka
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 148,00 zł
72,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FA1
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
KT111390E
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
KT111390E
Jednostka:
sztuka
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 190,00 zł
92,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie - na co uważać?

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie? W jaki sposób można wydłużyć jej żywotność bez potrzeby regeneracji?

Kiedyś turbosprężarki obecne były niemal wyłącznie w samochodach rajdowych, dzisiaj stały się tak powszechne, że można je znaleźć nie tylko w dieslach, ale i w wielu samochodach z silnikami benzynowymi. Bywa i tak, że kupujący nowe auto nie wie nawet, że pod maską kryje się turbosprężarka. Nie wie, ale wkrótce się dowie, zwłaszcza jeśli nie będzie o nią dbał.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Błąd P003A - niewłaściwe podciśnienie turbosprężarki. Jak poradzić sobie z problemem?

Błąd P003A, czyli niewłaściwe podciśnienie turbosprężarki. Jak zdiagnozować przyczyny jego powstawania i jak je naprawić?

Błąd P003A to jeden z tych błędów, którego pojawienie się oznacza problemy z układem turbosprężarki. Jego powstaniu może towarzyszyć spadek mocy, zwiększone zużycie paliwa, a w niektórych przypadkach przejście jednostki napędowej w tryb awaryjny. Jak możecie szybko zdiagnozować problem stojący za błędem P003A? Jakie są jego przyczyny i jak sobie z nimi radzić?

czytaj więcej >
Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >

Powiązane
Silnik Silnik FA1 Silnik Skoda Silnik FA1 Skoda Silnik Skoda OCTAVIA Silnik FA1 Skoda OCTAVIA Silnik Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) Silnik FA1 Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) Silnik Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) 2.0 TDI Silnik FA1 Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) 2.0 TDI Zasilanie Powietrzem Zasilanie Powietrzem FA1 Zasilanie Powietrzem Skoda Zasilanie Powietrzem FA1 Skoda Zasilanie Powietrzem Skoda OCTAVIA Zasilanie Powietrzem FA1 Skoda OCTAVIA Zasilanie Powietrzem Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) Zasilanie Powietrzem FA1 Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) Zasilanie Powietrzem Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) 2.0 TDI Zasilanie Powietrzem FA1 Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) 2.0 TDI Doładowanie Doładowanie FA1 Doładowanie Skoda Doładowanie FA1 Skoda Doładowanie Skoda OCTAVIA Doładowanie FA1 Skoda OCTAVIA Doładowanie Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) Doładowanie FA1 Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) Doładowanie Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) 2.0 TDI Doładowanie FA1 Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) 2.0 TDI Turbosprężarka Turbosprężarka FA1 Turbosprężarka Skoda Turbosprężarka FA1 Skoda Turbosprężarka Skoda OCTAVIA Turbosprężarka FA1 Skoda OCTAVIA Turbosprężarka Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) Turbosprężarka FA1 Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) Turbosprężarka Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) 2.0 TDI Części FA1 Części Skoda Części Skoda OCTAVIA Części Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) Części Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) 2.0 TDI

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze