Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka NISSENS do Volvo S40 I (644) 1.9 DI sedan 115KM, 85kW, olej napędowy (2000.07 - 2003.12)

Turbosprężarka GARRETT Volvo S40 I (644) 1.9 DI sedan 115KM, 85kW, olej napędowy (2000.07 - 2003.12) GARRETT
Turbosprężarka JP GROUP Volvo S40 I (644) 1.9 DI sedan 115KM, 85kW, olej napędowy (2000.07 - 2003.12) JP GROUP
Turbosprężarka AJUSA Volvo S40 I (644) 1.9 DI sedan 115KM, 85kW, olej napędowy (2000.07 - 2003.12) AJUSA
Turbosprężarka AKS DASIS Volvo S40 I (644) 1.9 DI sedan 115KM, 85kW, olej napędowy (2000.07 - 2003.12) AKS DASIS
Turbosprężarka BORGWARNER (3K) Volvo S40 I (644) 1.9 DI sedan 115KM, 85kW, olej napędowy (2000.07 - 2003.12) BORGWARNER (3K)
Turbosprężarka BORGWARNER Volvo S40 I (644) 1.9 DI sedan 115KM, 85kW, olej napędowy (2000.07 - 2003.12) BORGWARNER
Turbosprężarka DELPHI Volvo S40 I (644) 1.9 DI sedan 115KM, 85kW, olej napędowy (2000.07 - 2003.12) DELPHI
Turbosprężarka DOLZ Volvo S40 I (644) 1.9 DI sedan 115KM, 85kW, olej napędowy (2000.07 - 2003.12) DOLZ
Turbosprężarka DRI Volvo S40 I (644) 1.9 DI sedan 115KM, 85kW, olej napędowy (2000.07 - 2003.12) DRI
Turbosprężarka DT SPARE PARTS Volvo S40 I (644) 1.9 DI sedan 115KM, 85kW, olej napędowy (2000.07 - 2003.12) DT SPARE PARTS
Turbosprężarka ELRING Volvo S40 I (644) 1.9 DI sedan 115KM, 85kW, olej napędowy (2000.07 - 2003.12) ELRING
Turbosprężarka ELSTOCK Volvo S40 I (644) 1.9 DI sedan 115KM, 85kW, olej napędowy (2000.07 - 2003.12) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Volvo S40 I (644) 1.9 DI sedan 115KM, 85kW, olej napędowy (2000.07 - 2003.12) FA1
Turbosprężarka FAE Volvo S40 I (644) 1.9 DI sedan 115KM, 85kW, olej napędowy (2000.07 - 2003.12) FAE
Turbosprężarka FAST Volvo S40 I (644) 1.9 DI sedan 115KM, 85kW, olej napędowy (2000.07 - 2003.12) FAST
Turbosprężarka HOFFER Volvo S40 I (644) 1.9 DI sedan 115KM, 85kW, olej napędowy (2000.07 - 2003.12) HOFFER
Turbosprężarka KAMOKA Volvo S40 I (644) 1.9 DI sedan 115KM, 85kW, olej napędowy (2000.07 - 2003.12) KAMOKA
Turbosprężarka LRT Volvo S40 I (644) 1.9 DI sedan 115KM, 85kW, olej napędowy (2000.07 - 2003.12) LRT
Turbosprężarka LUCAS Volvo S40 I (644) 1.9 DI sedan 115KM, 85kW, olej napędowy (2000.07 - 2003.12) LUCAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Volvo S40 I (644) 1.9 DI sedan 115KM, 85kW, olej napędowy (2000.07 - 2003.12) MEAT & DORIA
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Volvo S40 I (644) 1.9 DI sedan 115KM, 85kW, olej napędowy (2000.07 - 2003.12) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Volvo S40 I (644) 1.9 DI sedan 115KM, 85kW, olej napędowy (2000.07 - 2003.12) NISSENS
Turbosprężarka NPS Volvo S40 I (644) 1.9 DI sedan 115KM, 85kW, olej napędowy (2000.07 - 2003.12) NPS
Turbosprężarka NTY Volvo S40 I (644) 1.9 DI sedan 115KM, 85kW, olej napędowy (2000.07 - 2003.12) NTY
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Volvo S40 I (644) 1.9 DI sedan 115KM, 85kW, olej napędowy (2000.07 - 2003.12) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Volvo S40 I (644) 1.9 DI sedan 115KM, 85kW, olej napędowy (2000.07 - 2003.12) SIDAT
Turbosprężarka TMI Volvo S40 I (644) 1.9 DI sedan 115KM, 85kW, olej napędowy (2000.07 - 2003.12) TMI
Turbosprężarka TURBORAIL Volvo S40 I (644) 1.9 DI sedan 115KM, 85kW, olej napędowy (2000.07 - 2003.12) TURBORAIL
Turbosprężarka VICTOR REINZ Volvo S40 I (644) 1.9 DI sedan 115KM, 85kW, olej napędowy (2000.07 - 2003.12) VICTOR REINZ
Producent:NISSENS

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NISSENS
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
935108
dostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NISSENS
Kod:
935108
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Wlot
Do 100 dni na zwrot
462,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
NISSENS
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
93136
dostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NISSENS
Kod:
93136
Jednostka:
szt
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Rodzaj chłodzenia:  Chłodzony powietrzem
Tryb pracy:  Pneumatyczny
Opcja wyposażenia:  FIRST FIT
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Materiał:  Aluminium
Do 100 dni na zwrot
1516,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze