Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka HOFFER do Volvo S80 I (184) 2.5 T sedan 210KM, 154kW, benzyna (2003.03 - 2006.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka AJUSA Volvo S80 I (184) 2.5 T sedan 210KM, 154kW, benzyna (2003.03 - 2006.07) AJUSA
Turbosprężarka FA1 Volvo S80 I (184) 2.5 T sedan 210KM, 154kW, benzyna (2003.03 - 2006.07) FA1
Turbosprężarka ELRING Volvo S80 I (184) 2.5 T sedan 210KM, 154kW, benzyna (2003.03 - 2006.07) ELRING
Turbosprężarka NISSENS Volvo S80 I (184) 2.5 T sedan 210KM, 154kW, benzyna (2003.03 - 2006.07) NISSENS
Turbosprężarka AKS DASIS Volvo S80 I (184) 2.5 T sedan 210KM, 154kW, benzyna (2003.03 - 2006.07) AKS DASIS
Turbosprężarka DRI Volvo S80 I (184) 2.5 T sedan 210KM, 154kW, benzyna (2003.03 - 2006.07) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Volvo S80 I (184) 2.5 T sedan 210KM, 154kW, benzyna (2003.03 - 2006.07) ELSTOCK
Turbosprężarka FAST Volvo S80 I (184) 2.5 T sedan 210KM, 154kW, benzyna (2003.03 - 2006.07) FAST
Turbosprężarka HOFFER Volvo S80 I (184) 2.5 T sedan 210KM, 154kW, benzyna (2003.03 - 2006.07) HOFFER
Turbosprężarka LUCAS Volvo S80 I (184) 2.5 T sedan 210KM, 154kW, benzyna (2003.03 - 2006.07) LUCAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Volvo S80 I (184) 2.5 T sedan 210KM, 154kW, benzyna (2003.03 - 2006.07) MEAT & DORIA
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Volvo S80 I (184) 2.5 T sedan 210KM, 154kW, benzyna (2003.03 - 2006.07) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Volvo S80 I (184) 2.5 T sedan 210KM, 154kW, benzyna (2003.03 - 2006.07) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Volvo S80 I (184) 2.5 T sedan 210KM, 154kW, benzyna (2003.03 - 2006.07) SIDAT
Turbosprężarka TMI Volvo S80 I (184) 2.5 T sedan 210KM, 154kW, benzyna (2003.03 - 2006.07) TMI
Turbosprężarka TURBORAIL Volvo S80 I (184) 2.5 T sedan 210KM, 154kW, benzyna (2003.03 - 2006.07) TURBORAIL
Producent:HOFFER

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HOFFER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
6500808
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HOFFER
Kod:
6500808
Jednostka:
sztuka
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 261,00 zł
133,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
HOFFER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
6500390
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HOFFER
Kod:
6500390
Dla numeru artykułu: 6500390
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze