Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka PIERBURG do Volvo S80 II (124) T5 sedan 245KM, 180kW, benzyna (2013.09 - 2014.05)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka AJUSA Volvo S80 II (124) T5 sedan 245KM, 180kW, benzyna (2013.09 - 2014.05) AJUSA
Turbosprężarka BORGWARNER Volvo S80 II (124) T5 sedan 245KM, 180kW, benzyna (2013.09 - 2014.05) BORGWARNER
Turbosprężarka DRI Volvo S80 II (124) T5 sedan 245KM, 180kW, benzyna (2013.09 - 2014.05) DRI
Turbosprężarka ELRING Volvo S80 II (124) T5 sedan 245KM, 180kW, benzyna (2013.09 - 2014.05) ELRING
Turbosprężarka ERA Volvo S80 II (124) T5 sedan 245KM, 180kW, benzyna (2013.09 - 2014.05) ERA
Turbosprężarka FA1 Volvo S80 II (124) T5 sedan 245KM, 180kW, benzyna (2013.09 - 2014.05) FA1
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Volvo S80 II (124) T5 sedan 245KM, 180kW, benzyna (2013.09 - 2014.05) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Volvo S80 II (124) T5 sedan 245KM, 180kW, benzyna (2013.09 - 2014.05) HOFFER
Turbosprężarka MEAT & DORIA Volvo S80 II (124) T5 sedan 245KM, 180kW, benzyna (2013.09 - 2014.05) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METZGER Volvo S80 II (124) T5 sedan 245KM, 180kW, benzyna (2013.09 - 2014.05) METZGER
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Volvo S80 II (124) T5 sedan 245KM, 180kW, benzyna (2013.09 - 2014.05) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NTY Volvo S80 II (124) T5 sedan 245KM, 180kW, benzyna (2013.09 - 2014.05) NTY
Turbosprężarka PIERBURG Volvo S80 II (124) T5 sedan 245KM, 180kW, benzyna (2013.09 - 2014.05) PIERBURG
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Volvo S80 II (124) T5 sedan 245KM, 180kW, benzyna (2013.09 - 2014.05) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Volvo S80 II (124) T5 sedan 245KM, 180kW, benzyna (2013.09 - 2014.05) SIDAT
Turbosprężarka TMI Volvo S80 II (124) T5 sedan 245KM, 180kW, benzyna (2013.09 - 2014.05) TMI
Producent:PIERBURG

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
PIERBURG
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
7.02325.06.0
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PIERBURG
Kod:
7.02325.06.0
Jednostka:
sztuka
Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny
Napięcie [V]: 12
Techniczny numer informacyjny: SI 0096
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 428,00 zł
225,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze