Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka FA1 do Vw GOLF VI (5K1) 2.0 R 4motion liftback 265KM, 195kW, benzyna (2009.11 - 2011.05)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka AJUSA Vw GOLF VI (5K1) 2.0 R 4motion liftback 265KM, 195kW, benzyna (2009.11 - 2011.05) AJUSA
Turbosprężarka BORGWARNER Vw GOLF VI (5K1) 2.0 R 4motion liftback 265KM, 195kW, benzyna (2009.11 - 2011.05) BORGWARNER
Turbosprężarka DRI Vw GOLF VI (5K1) 2.0 R 4motion liftback 265KM, 195kW, benzyna (2009.11 - 2011.05) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Vw GOLF VI (5K1) 2.0 R 4motion liftback 265KM, 195kW, benzyna (2009.11 - 2011.05) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Vw GOLF VI (5K1) 2.0 R 4motion liftback 265KM, 195kW, benzyna (2009.11 - 2011.05) FA1
Turbosprężarka JP GROUP Vw GOLF VI (5K1) 2.0 R 4motion liftback 265KM, 195kW, benzyna (2009.11 - 2011.05) JP GROUP
Turbosprężarka LUCAS Vw GOLF VI (5K1) 2.0 R 4motion liftback 265KM, 195kW, benzyna (2009.11 - 2011.05) LUCAS
Turbosprężarka NISSENS Vw GOLF VI (5K1) 2.0 R 4motion liftback 265KM, 195kW, benzyna (2009.11 - 2011.05) NISSENS
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Vw GOLF VI (5K1) 2.0 R 4motion liftback 265KM, 195kW, benzyna (2009.11 - 2011.05) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka TMI Vw GOLF VI (5K1) 2.0 R 4motion liftback 265KM, 195kW, benzyna (2009.11 - 2011.05) TMI
Turbosprężarka TURBORAIL Vw GOLF VI (5K1) 2.0 R 4motion liftback 265KM, 195kW, benzyna (2009.11 - 2011.05) TURBORAIL
Turbosprężarka VAICO Vw GOLF VI (5K1) 2.0 R 4motion liftback 265KM, 195kW, benzyna (2009.11 - 2011.05) VAICO
Turbosprężarka VICTOR REINZ Vw GOLF VI (5K1) 2.0 R 4motion liftback 265KM, 195kW, benzyna (2009.11 - 2011.05) VICTOR REINZ
Producent:FA1

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FA1
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
611-807Z
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
611-807Z
Jednostka:
sztuka
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z kompletem montażowym
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 585,00 zł
316,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FA1
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
611-807
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
611-807
Jednostka:
sztuka
Dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu): 464.310.100
Dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu): 984-06-012
Dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu): 989-12-009
Alternatywny zestaw naprawczy: 611-807Z
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 623,00 zł
337,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FA1
0 (0 ocen)
Kod produktu:
411-526
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
411-526
Jednostka:
sztuka
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 13,00 zł
4,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FA1
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
KT110280E
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
KT110280E
Jednostka:
sztuka
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 152,00 zł
74,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze