Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia BORG & BECK do Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 Competition xDrive sedan 510KM, 375kW, benzyna (2021.05 - obecnie)

Układ Chłodzenia CALORSTAT BY VERNET Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 Competition xDrive sedan 510KM, 375kW, benzyna (2021.05 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Układ Chłodzenia MAHLE Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 Competition xDrive sedan 510KM, 375kW, benzyna (2021.05 - obecnie) MAHLE
Układ Chłodzenia VAICO Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 Competition xDrive sedan 510KM, 375kW, benzyna (2021.05 - obecnie) VAICO
Układ Chłodzenia ABAKUS Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 Competition xDrive sedan 510KM, 375kW, benzyna (2021.05 - obecnie) ABAKUS
Układ Chłodzenia AKS DASIS Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 Competition xDrive sedan 510KM, 375kW, benzyna (2021.05 - obecnie) AKS DASIS
Układ Chłodzenia BLUE PRINT Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 Competition xDrive sedan 510KM, 375kW, benzyna (2021.05 - obecnie) BLUE PRINT
Układ Chłodzenia BORG & BECK Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 Competition xDrive sedan 510KM, 375kW, benzyna (2021.05 - obecnie) BORG & BECK
Układ Chłodzenia BOSCH Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 Competition xDrive sedan 510KM, 375kW, benzyna (2021.05 - obecnie) BOSCH
Układ Chłodzenia DR!VE+ Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 Competition xDrive sedan 510KM, 375kW, benzyna (2021.05 - obecnie) DR!VE+
Układ Chłodzenia EPS Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 Competition xDrive sedan 510KM, 375kW, benzyna (2021.05 - obecnie) EPS
Układ Chłodzenia ET ENGINETEAM Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 Competition xDrive sedan 510KM, 375kW, benzyna (2021.05 - obecnie) ET ENGINETEAM
Układ Chłodzenia FACET Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 Competition xDrive sedan 510KM, 375kW, benzyna (2021.05 - obecnie) FACET
Układ Chłodzenia FEBI BILSTEIN Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 Competition xDrive sedan 510KM, 375kW, benzyna (2021.05 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Chłodzenia GATES Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 Competition xDrive sedan 510KM, 375kW, benzyna (2021.05 - obecnie) GATES
Układ Chłodzenia GK Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 Competition xDrive sedan 510KM, 375kW, benzyna (2021.05 - obecnie) GK
Układ Chłodzenia HEPU Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 Competition xDrive sedan 510KM, 375kW, benzyna (2021.05 - obecnie) HEPU
Układ Chłodzenia JP GROUP Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 Competition xDrive sedan 510KM, 375kW, benzyna (2021.05 - obecnie) JP GROUP
Układ Chłodzenia KW Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 Competition xDrive sedan 510KM, 375kW, benzyna (2021.05 - obecnie) KW
Układ Chłodzenia MASTER-SPORT GERMANY Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 Competition xDrive sedan 510KM, 375kW, benzyna (2021.05 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Chłodzenia MAXGEAR Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 Competition xDrive sedan 510KM, 375kW, benzyna (2021.05 - obecnie) MAXGEAR
Układ Chłodzenia MEYLE Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 Competition xDrive sedan 510KM, 375kW, benzyna (2021.05 - obecnie) MEYLE
Układ Chłodzenia MOTORAD Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 Competition xDrive sedan 510KM, 375kW, benzyna (2021.05 - obecnie) MOTORAD
Układ Chłodzenia MOTUL Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 Competition xDrive sedan 510KM, 375kW, benzyna (2021.05 - obecnie) MOTUL
Układ Chłodzenia NRF Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 Competition xDrive sedan 510KM, 375kW, benzyna (2021.05 - obecnie) NRF
Układ Chłodzenia ORIGINAL IMPERIUM Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 Competition xDrive sedan 510KM, 375kW, benzyna (2021.05 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Chłodzenia QUINTON HAZELL Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 Competition xDrive sedan 510KM, 375kW, benzyna (2021.05 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Chłodzenia RUVILLE Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 Competition xDrive sedan 510KM, 375kW, benzyna (2021.05 - obecnie) RUVILLE
Układ Chłodzenia SALERI SIL Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 Competition xDrive sedan 510KM, 375kW, benzyna (2021.05 - obecnie) SALERI SIL
Układ Chłodzenia SKF Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 Competition xDrive sedan 510KM, 375kW, benzyna (2021.05 - obecnie) SKF
Układ Chłodzenia SWAG Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 Competition xDrive sedan 510KM, 375kW, benzyna (2021.05 - obecnie) SWAG
Układ Chłodzenia TRISCAN Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 Competition xDrive sedan 510KM, 375kW, benzyna (2021.05 - obecnie) TRISCAN
Producent:BORG & BECK

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BWP3072
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BWP3072
Napięcie [V]:  12
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Jak nie przegrzać silnika w upały? Jak dbać o układ chłodzenia silnika latem?

Jak dbać o układ chłodzenia silnika, by ten nie zawodził nawet w największe upały? Jakich preparatów można w tym celu używać?

Lato, według prognoz, będzie upalne. A upalne lato to spore obciążenie dla układu chłodzenia silnika, zwłaszcza jeśli kierowca nie zadbał ani o sam układ, ani o odpowiedni płyn chłodniczy. Czym może się to skończyć? Jak zadbać o chłodzenie przed wakacyjnym wyjazdem?

czytaj więcej >
Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? Co jeszcze może sygnalizować?

Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? O czym jeszcze może nas informować?

Kontrolka poziomu płynu chłodniczego to zaledwie jeden z wielu wskaźników mogących pojawić się na desce rozdzielczej Waszych aut. I choćby z tego tylko powodu jej zapalenie się nie zawsze przykuwa uwagę kierowcy. A czy powinno? Zdecydowanie tak. Dlaczego? Co może oznaczać świecąca się kontrolka płynu chłodniczego?

czytaj więcej >
Gdzie wlać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Gdzie i jak wlewać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Wymiana płynu chłodniczego to jedna z tych czynności, którą każdy z Was może wykonać całkowicie samodzielnie. Wystarczy, że będziecie dysponować czasem, odpowiednimi akcesoriami oraz wiedzą, jak zrobić to prawidłowo. Jak więc powinniście to zrobić?

czytaj więcej >
Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze