Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia AKS DASIS do Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Chłodzenia FEBI BILSTEIN Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) FEBI BILSTEIN
Układ Chłodzenia MAXGEAR Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) MAXGEAR
Układ Chłodzenia SWAG Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) SWAG
Układ Chłodzenia ELRING Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) ELRING
Układ Chłodzenia TRICLO Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) TRICLO
Układ Chłodzenia DAYCO Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) DAYCO
Układ Chłodzenia GATES Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) GATES
Układ Chłodzenia INA Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) INA
Układ Chłodzenia QUINTON HAZELL Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) QUINTON HAZELL
Układ Chłodzenia AIRTEX Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) AIRTEX
Układ Chłodzenia AISIN Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) AISIN
Układ Chłodzenia AJUSA Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) AJUSA
Układ Chłodzenia AKRON-MALÒ Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) AKRON-MALÒ
Układ Chłodzenia AKS DASIS Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) AKS DASIS
Układ Chłodzenia ASHIKA Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) ASHIKA
Układ Chłodzenia BEHR HELLA SERVICE Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) BEHR HELLA SERVICE
Układ Chłodzenia BEHR Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) BEHR
Układ Chłodzenia BGA Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) BGA
Układ Chłodzenia BORG & BECK Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) BORG & BECK
Układ Chłodzenia BORGWARNER (WAHLER) Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) BORGWARNER (WAHLER)
Układ Chłodzenia BUGATTI Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) BUGATTI
Układ Chłodzenia CALORSTAT BY VERNET Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) CALORSTAT BY VERNET
Układ Chłodzenia COMLINE Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) COMLINE
Układ Chłodzenia CONTINENTAL CTAM Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) CONTINENTAL CTAM
Układ Chłodzenia DELPHI Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) DELPHI
Układ Chłodzenia DENCKERMANN Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) DENCKERMANN
Układ Chłodzenia DENSO Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) DENSO
Układ Chłodzenia DOLZ Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) DOLZ
Układ Chłodzenia DR!VE+ Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) DR!VE+
Układ Chłodzenia EFI AUTOMOTIVE Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) EFI AUTOMOTIVE
Układ Chłodzenia ELWIS ROYAL Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) ELWIS ROYAL
Układ Chłodzenia EPS Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) EPS
Układ Chłodzenia ERA Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) ERA
Układ Chłodzenia EUROREPAR Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) EUROREPAR
Układ Chłodzenia FACET Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) FACET
Układ Chłodzenia FAE Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) FAE
Układ Chłodzenia FAI AUTOPARTS Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) FAI AUTOPARTS
Układ Chłodzenia FLENNOR Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) FLENNOR
Układ Chłodzenia FRECCIA Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) FRECCIA
Układ Chłodzenia FRIGAIR Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) FRIGAIR
Układ Chłodzenia GK Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) GK
Układ Chłodzenia GOETZE Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) GOETZE
Układ Chłodzenia GRAF Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) GRAF
Układ Chłodzenia HART Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) HART
Układ Chłodzenia HELLA Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) HELLA
Układ Chłodzenia HEPU Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) HEPU
Układ Chłodzenia HUTCHINSON Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) HUTCHINSON
Układ Chłodzenia JAPANPARTS Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) JAPANPARTS
Układ Chłodzenia JAPKO Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) JAPKO
Układ Chłodzenia JP GROUP Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) JP GROUP
Układ Chłodzenia KAMOKA Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) KAMOKA
Układ Chłodzenia KOLBENSCHMIDT Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) KOLBENSCHMIDT
Układ Chłodzenia KRAFT AUTOMOTIVE Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Chłodzenia KW Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) KW
Układ Chłodzenia KWP Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) KWP
Układ Chłodzenia LPR Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) LPR
Układ Chłodzenia LUCAS Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) LUCAS
Układ Chłodzenia MAGNETI MARELLI Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) MAGNETI MARELLI
Układ Chłodzenia MAHLE Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) MAHLE
Układ Chłodzenia MAPCO Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) MAPCO
Układ Chłodzenia MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Chłodzenia METALCAUCHO Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) METALCAUCHO
Układ Chłodzenia METELLI Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) METELLI
Układ Chłodzenia METZGER Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) METZGER
Układ Chłodzenia MEYLE Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) MEYLE
Układ Chłodzenia NRF Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) NRF
Układ Chłodzenia NTY Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) NTY
Układ Chłodzenia OPTIBELT Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) OPTIBELT
Układ Chłodzenia OPTIMAL Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) OPTIMAL
Układ Chłodzenia ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Chłodzenia PAYEN Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) PAYEN
Układ Chłodzenia PROTECHNIC Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) PROTECHNIC
Układ Chłodzenia RUVILLE Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) RUVILLE
Układ Chłodzenia SALERI SIL Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) SALERI SIL
Układ Chłodzenia SAMKO Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) SAMKO
Układ Chłodzenia SASIC Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) SASIC
Układ Chłodzenia SEIM Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) SEIM
Układ Chłodzenia SIDAT Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) SIDAT
Układ Chłodzenia SKF Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) SKF
Układ Chłodzenia SNR Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) SNR
Układ Chłodzenia THERMOTEC Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) THERMOTEC
Układ Chłodzenia TRISCAN Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) TRISCAN
Układ Chłodzenia VAICO Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) VAICO
Układ Chłodzenia VALEO Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) VALEO
Układ Chłodzenia VEMO Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Diesel Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1982.10 - 1988.12) VEMO
Producent:AKS DASIS

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AKS DASIS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
570637N
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AKS DASIS
Kod:
570637N
Koła pasowe: Z kołem pasowym
Ilość zębów: 20
Do 100 dni na zwrot
AKS DASIS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
570466N
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AKS DASIS
Kod:
570466N
Koła pasowe: Z kołem pasowym
Ilość zębów: 20
Długożć opakowania [cm]: 17,8
Szerokość opakowania [cm]: 11,4
Wysokość opakowania [cm]: 11,4
Ciężar [kg]: 0,84
Do 100 dni na zwrot
AKS DASIS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
570263N
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AKS DASIS
Kod:
570263N
Ilość zębów: 136
Długość [mm]: 1295,4
Szerokość [mm]: 25,4
Liczba pasków: 1
Dla numeru artykułu: 570466N
Długożć opakowania [cm]: 28
Szerokość opakowania [cm]: 17,5
Wysokość opakowania [cm]: 17,5
Ciężar [kg]: 2,34
Do 100 dni na zwrot
AKS DASIS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
160090N
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AKS DASIS
Kod:
160090N
Długość [mm]: 640
Szerokość [mm]: 326
Głębokość [mm]: 38
Wymiary radiatora: 640x326x38
Długożć opakowania [cm]: 88
Szerokość opakowania [cm]: 44,5
Wysokość opakowania [cm]: 12
Ciężar [kg]: 6,16
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Gdzie wlać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Gdzie i jak wlewać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Wymiana płynu chłodniczego to jedna z tych czynności, którą każdy z Was może wykonać całkowicie samodzielnie. Wystarczy, że będziecie dysponować czasem, odpowiednimi akcesoriami oraz wiedzą, jak zrobić to prawidłowo. Jak więc powinniście to zrobić?

czytaj więcej >
Piana w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. Skąd się bierze i czy jest to objaw usterki?

Piana w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. Skąd się bierze i czy jest to objaw usterki?

Kierowcy odkrywający nagle pianę gromadzącą się w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodzącego bardzo często wpadają w konsternacją, po której pojawia się zwykły niepokój. Bo skąd ta piana się wzięła? Co jest przyczyną tego zjawiska i czy jego pojawienie się powinno być powodem do niepokoju? Na te wszystkie pytania postaramy się teraz odpowiedzieć.

czytaj więcej >
Jak nie przegrzać silnika w upały? Jak dbać o układ chłodzenia silnika latem?

Jak dbać o układ chłodzenia silnika, by ten nie zawodził nawet w największe upały? Jakich preparatów można w tym celu używać?

Lato, według prognoz, będzie upalne. A upalne lato to spore obciążenie dla układu chłodzenia silnika, zwłaszcza jeśli kierowca nie zadbał ani o sam układ, ani o odpowiedni płyn chłodniczy. Czym może się to skończyć? Jak zadbać o chłodzenie przed wakacyjnym wyjazdem?

czytaj więcej >
Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze