Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia OEM do Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Chłodzenia MOTUL Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) MOTUL
Układ Chłodzenia HELLA Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) HELLA
Układ Chłodzenia MAXGEAR Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) MAXGEAR
Układ Chłodzenia TOPRAN Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) TOPRAN
Układ Chłodzenia OEM Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) OEM
Układ Chłodzenia NRF Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) NRF
Układ Chłodzenia MOBIL MEDIC Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) MOBIL MEDIC
Układ Chłodzenia VEMO Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) VEMO
Układ Chłodzenia BOSCH Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) BOSCH
Układ Chłodzenia DENSO Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) DENSO
Układ Chłodzenia DOLZ Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) DOLZ
Układ Chłodzenia MAHLE Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) MAHLE
Układ Chłodzenia NISSENS Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) NISSENS
Układ Chłodzenia ABAKUS Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) ABAKUS
Układ Chłodzenia AJUSA Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) AJUSA
Układ Chłodzenia AUTOMEGA Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) AUTOMEGA
Układ Chłodzenia AVA QUALITY COOLING Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) AVA QUALITY COOLING
Układ Chłodzenia BGA Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) BGA
Układ Chłodzenia CALORSTAT BY VERNET Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Układ Chłodzenia CONTINENTAL CTAM Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Układ Chłodzenia DAYCO Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) DAYCO
Układ Chłodzenia DPA Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) DPA
Układ Chłodzenia DR!VE+ Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) DR!VE+
Układ Chłodzenia DR.MOTOR AUTOMOTIVE Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Układ Chłodzenia ELRING Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) ELRING
Układ Chłodzenia ESEN SKV Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) ESEN SKV
Układ Chłodzenia EUROL Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) EUROL
Układ Chłodzenia FAI AUTOPARTS Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Chłodzenia FEBI BILSTEIN Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Chłodzenia GATES Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) GATES
Układ Chłodzenia GK Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) GK
Układ Chłodzenia HART Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) HART
Układ Chłodzenia HEPU Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) HEPU
Układ Chłodzenia HERTH+BUSS ELPARTS Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Chłodzenia IPARTS Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) IPARTS
Układ Chłodzenia JP GROUP Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) JP GROUP
Układ Chłodzenia KAMOKA Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) KAMOKA
Układ Chłodzenia KRAFT AUTOMOTIVE Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Chłodzenia KWP Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) KWP
Układ Chłodzenia MAGNETI MARELLI Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Układ Chłodzenia METZGER Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) METZGER
Układ Chłodzenia MEYLE Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) MEYLE
Układ Chłodzenia MOTORAD Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) MOTORAD
Układ Chłodzenia NTY Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) NTY
Układ Chłodzenia OPTIBELT Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) OPTIBELT
Układ Chłodzenia ORIGINAL IMPERIUM Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Chłodzenia ORLEN Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) ORLEN
Układ Chłodzenia PIERBURG Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) PIERBURG
Układ Chłodzenia RUVILLE Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) RUVILLE
Układ Chłodzenia SALERI SIL Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) SALERI SIL
Układ Chłodzenia SWAG Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) SWAG
Układ Chłodzenia THERMOTEC Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) THERMOTEC
Układ Chłodzenia TRISCAN Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) TRISCAN
Układ Chłodzenia VAICO Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) VAICO
Układ Chłodzenia VAN WEZEL Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) VAN WEZEL
Układ Chłodzenia VEMA Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) VEMA
Układ Chłodzenia VIKA Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) VIKA
Układ Chłodzenia VOLKSWAGEN Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) VOLKSWAGEN
Producent:OEM

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
OEM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
06A919501A
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OEM
Kod:
06A919501A
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z lewej
Kształt obudowy wtyczki: Owalny
Rodzaj czujnika: Czujnik NTC
Ilość biegunów: 2
Oznaczenie koloru: Szary
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 386,00 zł
203,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? Co jeszcze może sygnalizować?

Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? O czym jeszcze może nas informować?

Kontrolka poziomu płynu chłodniczego to zaledwie jeden z wielu wskaźników mogących pojawić się na desce rozdzielczej Waszych aut. I choćby z tego tylko powodu jej zapalenie się nie zawsze przykuwa uwagę kierowcy. A czy powinno? Zdecydowanie tak. Dlaczego? Co może oznaczać świecąca się kontrolka płynu chłodniczego?

czytaj więcej >
Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >
Gdzie wlać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Gdzie i jak wlewać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Wymiana płynu chłodniczego to jedna z tych czynności, którą każdy z Was może wykonać całkowicie samodzielnie. Wystarczy, że będziecie dysponować czasem, odpowiednimi akcesoriami oraz wiedzą, jak zrobić to prawidłowo. Jak więc powinniście to zrobić?

czytaj więcej >
Piana w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. Skąd się bierze i czy jest to objaw usterki?

Piana w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. Skąd się bierze i czy jest to objaw usterki?

Kierowcy odkrywający nagle pianę gromadzącą się w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodzącego bardzo często wpadają w konsternacją, po której pojawia się zwykły niepokój. Bo skąd ta piana się wzięła? Co jest przyczyną tego zjawiska i czy jego pojawienie się powinno być powodem do niepokoju? Na te wszystkie pytania postaramy się teraz odpowiedzieć.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze