Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia KWP do Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 TD Syncro Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.04)

Układ Chłodzenia ELRING Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 TD Syncro Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.04) ELRING
Układ Chłodzenia HEPU Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 TD Syncro Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.04) HEPU
Układ Chłodzenia VIKA Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 TD Syncro Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.04) VIKA
Układ Chłodzenia VEMO Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 TD Syncro Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.04) VEMO
Układ Chłodzenia AJUSA Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 TD Syncro Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.04) AJUSA
Układ Chłodzenia AKS DASIS Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 TD Syncro Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.04) AKS DASIS
Układ Chłodzenia AVA QUALITY COOLING Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 TD Syncro Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.04) AVA QUALITY COOLING
Układ Chłodzenia BGA Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 TD Syncro Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.04) BGA
Układ Chłodzenia BORSEHUNG Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 TD Syncro Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.04) BORSEHUNG
Układ Chłodzenia BOSCH Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 TD Syncro Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.04) BOSCH
Układ Chłodzenia CALORSTAT BY VERNET Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 TD Syncro Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.04) CALORSTAT BY VERNET
Układ Chłodzenia FAI AUTOPARTS Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 TD Syncro Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.04) FAI AUTOPARTS
Układ Chłodzenia FRECCIA Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 TD Syncro Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.04) FRECCIA
Układ Chłodzenia GATES Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 TD Syncro Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.04) GATES
Układ Chłodzenia GK Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 TD Syncro Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.04) GK
Układ Chłodzenia GRAF Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 TD Syncro Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.04) GRAF
Układ Chłodzenia HERTH+BUSS ELPARTS Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 TD Syncro Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.04) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Chłodzenia HOFFER Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 TD Syncro Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.04) HOFFER
Układ Chłodzenia JP GROUP Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 TD Syncro Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.04) JP GROUP
Układ Chłodzenia KAMOKA Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 TD Syncro Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.04) KAMOKA
Układ Chłodzenia KOLBENSCHMIDT Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 TD Syncro Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.04) KOLBENSCHMIDT
Układ Chłodzenia KWP Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 TD Syncro Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.04) KWP
Układ Chłodzenia MAGNETI MARELLI Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 TD Syncro Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.04) MAGNETI MARELLI
Układ Chłodzenia MAHLE Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 TD Syncro Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.04) MAHLE
Układ Chłodzenia MASTER-SPORT GERMANY Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 TD Syncro Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.04) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Chłodzenia MEAT & DORIA Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 TD Syncro Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.04) MEAT & DORIA
Układ Chłodzenia METELLI Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 TD Syncro Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.04) METELLI
Układ Chłodzenia METZGER Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 TD Syncro Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.04) METZGER
Układ Chłodzenia NISSENS Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 TD Syncro Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.04) NISSENS
Układ Chłodzenia NRF Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 TD Syncro Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.04) NRF
Układ Chłodzenia NTY Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 TD Syncro Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.04) NTY
Układ Chłodzenia OEM Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 TD Syncro Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.04) OEM
Układ Chłodzenia PIERBURG Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 TD Syncro Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.04) PIERBURG
Układ Chłodzenia QUINTON HAZELL Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 TD Syncro Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.04) QUINTON HAZELL
Układ Chłodzenia SIDAT Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 TD Syncro Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.04) SIDAT
Układ Chłodzenia VALEO Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 TD Syncro Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.04) VALEO
Producent:KWP

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KWP
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
10758
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KWP
Kod:
10758
Jednostka:
szt
Koło pasowe pompy wody - śr. [mm]:  59,22
Liczba skrzydeł:  7
Ilość zębów:  20
Średnica koła łopatkowego:  70
Materiał wirnika pompy wody:  Metal
Wykonanie pompy wodnej:  Dla napędu paskiem rozrządu
Tryb pracy:  Mechaniczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pierscieniem uszczelniającym
Do 100 dni na zwrot
150,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Objawy zapowietrzenia

Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Którą metodę należy wybrać, w zależności od sytuacji oraz możliwości kierowcy?

Samochodowy układ chłodzenia do prawidłowej pracy wymaga odpowiedniego chłodziwa, całkowitej szczelności oraz – o czym nie każdy pamięta – właściwego odpowietrzenia. W jaki sposób możecie sami o to odpowietrzenie układu chłodzenia zadbać? Jak odpowietrzać układ w poszczególnych sytuacjach?

czytaj więcej >
Jak nie przegrzać silnika w upały? Jak dbać o układ chłodzenia silnika latem?

Jak dbać o układ chłodzenia silnika, by ten nie zawodził nawet w największe upały? Jakich preparatów można w tym celu używać?

Lato, według prognoz, będzie upalne. A upalne lato to spore obciążenie dla układu chłodzenia silnika, zwłaszcza jeśli kierowca nie zadbał ani o sam układ, ani o odpowiedni płyn chłodniczy. Czym może się to skończyć? Jak zadbać o chłodzenie przed wakacyjnym wyjazdem?

czytaj więcej >
Kolor płynu chłodniczego. Jaki kolor wybrać i jakie ma to znaczenie?

Od czego zależy kolor płynu chłodniczego? Jaki kolor płynu do chłodnic wybrać i jakie ma to znaczenie dla samochodu?

Czy kolor płynu chłodniczego ma znaczenie? I tak, i nie. Kolor płynu chłodniczego ma znaczenie o tyle, iż należy traktować go jako wskazówkę przy wyborze nowego chłodziwa. Należy jednak pamiętać, że sam kolor, to jeszcze nie wszystko. Dlaczego?

czytaj więcej >
Gdzie wlać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Gdzie i jak wlewać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Wymiana płynu chłodniczego to jedna z tych czynności, którą każdy z Was może wykonać całkowicie samodzielnie. Wystarczy, że będziecie dysponować czasem, odpowiednimi akcesoriami oraz wiedzą, jak zrobić to prawidłowo. Jak więc powinniście to zrobić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze