Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Hamulcowy MEYLE do Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Hamulcowy ATE Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) ATE
Układ Hamulcowy QUICK BRAKE Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) QUICK BRAKE
Układ Hamulcowy TEXTAR Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) TEXTAR
Układ Hamulcowy FEBI BILSTEIN Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Hamulcowy BREMBO Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) BREMBO
Układ Hamulcowy BOSCH Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) BOSCH
Układ Hamulcowy TOPRAN Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) TOPRAN
Układ Hamulcowy IPARTS Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) IPARTS
Układ Hamulcowy TRW Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) TRW
Układ Hamulcowy DELPHI Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) DELPHI
Układ Hamulcowy A.B.S. Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) A.B.S.
Układ Hamulcowy MINTEX Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) MINTEX
Układ Hamulcowy FERODO Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) FERODO
Układ Hamulcowy METZGER Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) METZGER
Układ Hamulcowy OEM Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) OEM
Układ Hamulcowy QUARO Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) QUARO
Układ Hamulcowy SWAG Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) SWAG
Układ Hamulcowy ABAKUS Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) ABAKUS
Układ Hamulcowy ABE Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) ABE
Układ Hamulcowy AISIN Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) AISIN
Układ Hamulcowy AKRON-MALÒ Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) AKRON-MALÒ
Układ Hamulcowy ASHIKA Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) ASHIKA
Układ Hamulcowy AUTOMEGA Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) AUTOMEGA
Układ Hamulcowy BLUE PRINT Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) BLUE PRINT
Układ Hamulcowy BORG & BECK Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) BORG & BECK
Układ Hamulcowy BRECK Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) BRECK
Układ Hamulcowy BUDWEG CALIPER Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) BUDWEG CALIPER
Układ Hamulcowy CHAMPION Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) CHAMPION
Układ Hamulcowy CIFAM Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) CIFAM
Układ Hamulcowy COMLINE Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) COMLINE
Układ Hamulcowy CORTECO Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) CORTECO
Układ Hamulcowy DENCKERMANN Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) DENCKERMANN
Układ Hamulcowy DRI Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) DRI
Układ Hamulcowy ELSTOCK Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) ELSTOCK
Układ Hamulcowy EUROL Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) EUROL
Układ Hamulcowy EUROREPAR Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) EUROREPAR
Układ Hamulcowy FRENKIT Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) FRENKIT
Układ Hamulcowy FTE Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) FTE
Układ Hamulcowy GIRLING Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) GIRLING
Układ Hamulcowy HART Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) HART
Układ Hamulcowy HELLA PAGID Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) HELLA PAGID
Układ Hamulcowy HELLA Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) HELLA
Układ Hamulcowy HERTH+BUSS ELPARTS Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Hamulcowy ICER Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) ICER
Układ Hamulcowy JAPANPARTS Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) JAPANPARTS
Układ Hamulcowy JAPKO Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) JAPKO
Układ Hamulcowy JP GROUP Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) JP GROUP
Układ Hamulcowy JPN Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) JPN
Układ Hamulcowy JURATEK Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) JURATEK
Układ Hamulcowy JURID Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) JURID
Układ Hamulcowy KAMOKA Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) KAMOKA
Układ Hamulcowy KAWE Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) KAWE
Układ Hamulcowy LPR Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) LPR
Układ Hamulcowy MAGNETI MARELLI Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Układ Hamulcowy MAPCO Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) MAPCO
Układ Hamulcowy MASTER-SPORT GERMANY Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Hamulcowy MAXGEAR Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) MAXGEAR
Układ Hamulcowy METELLI Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) METELLI
Układ Hamulcowy MEYLE Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) MEYLE
Układ Hamulcowy MOBILETRON Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) MOBILETRON
Układ Hamulcowy MOTUL Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) MOTUL
Układ Hamulcowy NK Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) NK
Układ Hamulcowy NTY Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) NTY
Układ Hamulcowy OPTIMAL Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) OPTIMAL
Układ Hamulcowy PROTECHNIC Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) PROTECHNIC
Układ Hamulcowy QUINTON HAZELL Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Hamulcowy RAICAM Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) RAICAM
Układ Hamulcowy REMSA Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) REMSA
Układ Hamulcowy ROADHOUSE Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) ROADHOUSE
Układ Hamulcowy ROTINGER Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) ROTINGER
Układ Hamulcowy SAMKO Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) SAMKO
Układ Hamulcowy SBS Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) SBS
Układ Hamulcowy SKF Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) SKF
Układ Hamulcowy TMI Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) TMI
Układ Hamulcowy TOMEX BRAKES Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) TOMEX BRAKES
Układ Hamulcowy TRISCAN Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) TRISCAN
Układ Hamulcowy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Układ Hamulcowy VAICO Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) VAICO
Układ Hamulcowy VALEO Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) VALEO
Układ Hamulcowy VALVOLINE Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) VALVOLINE
Układ Hamulcowy VEMO Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) VEMO
Układ Hamulcowy ZIMMERMANN Audi Q5 Sportback (FYT) 50 TDI quattro SUV 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) ZIMMERMANN
Producent:MEYLE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MEYLE
4.6 (37 ocen)
Kod produktu:
183 521 0074/PD
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.6 (37 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MEYLE
Kod:
183 521 0074/PD
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Oś przednia
Średnica zewnętrzna [mm]: 350
Wysokość [mm]: 57
Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 34
Minimalna grubość [mm]: 32
Średnica otworu centrującego [mm]: 68
Średnica otworu [mm]: 112
Ilość otworów: 5
Typ tarczy hamulcowej: Wentylowany
Powierzchnia: Płytki pokryte cynkiem
Przetwarzanie: Wysoko nawęglany
Jakosć: PREMIUM
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 629,00 zł
340,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Układ Hamulcowy

Klocki hamulcowe Textar Q+. Poznaj opinie o podkładce tłumiącej drgania Textar Q+

Klocki hamulcowe Textar Q+ ze specjalnymi podkładkami tłumiącymi drgania. Czy dobre opinie na ich temat możemy uznać za zasłużone?

Dlaczego hamulce piszczą? Winę za to ponoszą drgania powstające na styku klocka z tarczą hamulcową. Wielu producentów szuka sposobów na powstrzymanie tych drgań, stosując m.in. specjalne podkładki tłumiące. W ten sposób postanowiła rozwiązać problem marka Textar, oferując nam klocki hamulcowe Textar Q+ z taką właśnie wkładką. Jakie są tego efekty?

czytaj więcej >
Tarcza kotwiczna - co to jest i jak działa?

Tarcza kotwiczna, czyli osłona tarczy hamulcowej. Czym jest, do czego służy i co warto wiedzieć o jej wymianie?

Tarcza kotwiczna to dość spory, ale jednocześnie bardzo skromny element układu hamulcowego, w którym wykorzystano hamulce bębnowe. Na co dzień tarczy kotwicznej w ogóle nie widzimy, ponieważ schowana jest za tarczą hamulcową. Jednak mimo iż niewidoczna, pełni w układzie bardzo ważną rolę. Jaką?

czytaj więcej >
BBW (Brake by Wire) - czym jest i jak działa?

Brake by Wire ciągle technologią przyszłości. Z czego wynikają problemy z wdrożeniem elektrycznie sterowanych hamulców

Rozwiązanie znane pod nazwą Brake by Wire wprowadziło do świata motoryzacji naprawdę sporo zamieszania. Na jego przykładzie widać doskonale, że nowoczesne technologie bywają problematyczne we wdrożeniu, a na ich drodze potrafią stanąć również wieloletnie przyzwyczajenia oraz brak zaufania kierowców. Jaki los czeka elektronicznie sterowane hamulce? Czy jest szansa na to, że już wkrótce będą standardem w samochodach osobowych?

czytaj więcej >
Homologacja części ECE R-90. Co to jest, dlaczego warto na to zwracać uwagę?

Homologacja części układu hamulcowego ECE R90. Czym jest i dlaczego warto zwrócić uwagę na tę normę?

Który układ w pierwszej kolejności decyduje o bezpieczeństwie na drodze? Hamulce! A który element tego układu pełni szczególnie ważną rolę podczas hamowaniu? Klocki i tarcze hamulcowe! Nic więc dziwnego, że to właśnie te elementy podlegają odpowiedniej homologacji – homologacji ECE R90.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze