Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Hamulcowy METZGER do Ferrari 512 BB 4.9 coupe 340KM, 250kW, benzyna (1976.08 - 1981.06)

Układ Hamulcowy ATE Ferrari 512 BB 4.9 coupe 340KM, 250kW, benzyna (1976.08 - 1981.06) ATE
Układ Hamulcowy K2 Ferrari 512 BB 4.9 coupe 340KM, 250kW, benzyna (1976.08 - 1981.06) K2
Układ Hamulcowy BREMBO Ferrari 512 BB 4.9 coupe 340KM, 250kW, benzyna (1976.08 - 1981.06) BREMBO
Układ Hamulcowy BOSCH Ferrari 512 BB 4.9 coupe 340KM, 250kW, benzyna (1976.08 - 1981.06) BOSCH
Układ Hamulcowy MOTUL Ferrari 512 BB 4.9 coupe 340KM, 250kW, benzyna (1976.08 - 1981.06) MOTUL
Układ Hamulcowy TEXTAR Ferrari 512 BB 4.9 coupe 340KM, 250kW, benzyna (1976.08 - 1981.06) TEXTAR
Układ Hamulcowy TRW Ferrari 512 BB 4.9 coupe 340KM, 250kW, benzyna (1976.08 - 1981.06) TRW
Układ Hamulcowy VALEO Ferrari 512 BB 4.9 coupe 340KM, 250kW, benzyna (1976.08 - 1981.06) VALEO
Układ Hamulcowy MAXGEAR Ferrari 512 BB 4.9 coupe 340KM, 250kW, benzyna (1976.08 - 1981.06) MAXGEAR
Układ Hamulcowy FERODO Ferrari 512 BB 4.9 coupe 340KM, 250kW, benzyna (1976.08 - 1981.06) FERODO
Układ Hamulcowy A.B.S. Ferrari 512 BB 4.9 coupe 340KM, 250kW, benzyna (1976.08 - 1981.06) A.B.S.
Układ Hamulcowy MINTEX Ferrari 512 BB 4.9 coupe 340KM, 250kW, benzyna (1976.08 - 1981.06) MINTEX
Układ Hamulcowy HELLA PAGID Ferrari 512 BB 4.9 coupe 340KM, 250kW, benzyna (1976.08 - 1981.06) HELLA PAGID
Układ Hamulcowy CASTROL Ferrari 512 BB 4.9 coupe 340KM, 250kW, benzyna (1976.08 - 1981.06) CASTROL
Układ Hamulcowy LIQUI MOLY Ferrari 512 BB 4.9 coupe 340KM, 250kW, benzyna (1976.08 - 1981.06) LIQUI MOLY
Układ Hamulcowy VAICO Ferrari 512 BB 4.9 coupe 340KM, 250kW, benzyna (1976.08 - 1981.06) VAICO
Układ Hamulcowy MOJE AUTO Ferrari 512 BB 4.9 coupe 340KM, 250kW, benzyna (1976.08 - 1981.06) MOJE AUTO
Układ Hamulcowy BENDIX Ferrari 512 BB 4.9 coupe 340KM, 250kW, benzyna (1976.08 - 1981.06) BENDIX
Układ Hamulcowy BORG & BECK Ferrari 512 BB 4.9 coupe 340KM, 250kW, benzyna (1976.08 - 1981.06) BORG & BECK
Układ Hamulcowy CHAMPION Ferrari 512 BB 4.9 coupe 340KM, 250kW, benzyna (1976.08 - 1981.06) CHAMPION
Układ Hamulcowy DELPHI Ferrari 512 BB 4.9 coupe 340KM, 250kW, benzyna (1976.08 - 1981.06) DELPHI
Układ Hamulcowy ELF Ferrari 512 BB 4.9 coupe 340KM, 250kW, benzyna (1976.08 - 1981.06) ELF
Układ Hamulcowy ENEOS Ferrari 512 BB 4.9 coupe 340KM, 250kW, benzyna (1976.08 - 1981.06) ENEOS
Układ Hamulcowy EUROREPAR Ferrari 512 BB 4.9 coupe 340KM, 250kW, benzyna (1976.08 - 1981.06) EUROREPAR
Układ Hamulcowy FOMAR FRICTION Ferrari 512 BB 4.9 coupe 340KM, 250kW, benzyna (1976.08 - 1981.06) FOMAR FRICTION
Układ Hamulcowy FTE Ferrari 512 BB 4.9 coupe 340KM, 250kW, benzyna (1976.08 - 1981.06) FTE
Układ Hamulcowy GIRLING Ferrari 512 BB 4.9 coupe 340KM, 250kW, benzyna (1976.08 - 1981.06) GIRLING
Układ Hamulcowy GULF Ferrari 512 BB 4.9 coupe 340KM, 250kW, benzyna (1976.08 - 1981.06) GULF
Układ Hamulcowy HELLA Ferrari 512 BB 4.9 coupe 340KM, 250kW, benzyna (1976.08 - 1981.06) HELLA
Układ Hamulcowy ICER Ferrari 512 BB 4.9 coupe 340KM, 250kW, benzyna (1976.08 - 1981.06) ICER
Układ Hamulcowy JURID Ferrari 512 BB 4.9 coupe 340KM, 250kW, benzyna (1976.08 - 1981.06) JURID
Układ Hamulcowy KAWE Ferrari 512 BB 4.9 coupe 340KM, 250kW, benzyna (1976.08 - 1981.06) KAWE
Układ Hamulcowy LPR Ferrari 512 BB 4.9 coupe 340KM, 250kW, benzyna (1976.08 - 1981.06) LPR
Układ Hamulcowy MAPCO Ferrari 512 BB 4.9 coupe 340KM, 250kW, benzyna (1976.08 - 1981.06) MAPCO
Układ Hamulcowy METZGER Ferrari 512 BB 4.9 coupe 340KM, 250kW, benzyna (1976.08 - 1981.06) METZGER
Układ Hamulcowy MEYLE Ferrari 512 BB 4.9 coupe 340KM, 250kW, benzyna (1976.08 - 1981.06) MEYLE
Układ Hamulcowy MK KASHIYAMA Ferrari 512 BB 4.9 coupe 340KM, 250kW, benzyna (1976.08 - 1981.06) MK KASHIYAMA
Układ Hamulcowy OPTIMAL Ferrari 512 BB 4.9 coupe 340KM, 250kW, benzyna (1976.08 - 1981.06) OPTIMAL
Układ Hamulcowy ORGANIKA Ferrari 512 BB 4.9 coupe 340KM, 250kW, benzyna (1976.08 - 1981.06) ORGANIKA
Układ Hamulcowy QUINTON HAZELL Ferrari 512 BB 4.9 coupe 340KM, 250kW, benzyna (1976.08 - 1981.06) QUINTON HAZELL
Układ Hamulcowy RAVENOL Ferrari 512 BB 4.9 coupe 340KM, 250kW, benzyna (1976.08 - 1981.06) RAVENOL
Układ Hamulcowy REMSA Ferrari 512 BB 4.9 coupe 340KM, 250kW, benzyna (1976.08 - 1981.06) REMSA
Układ Hamulcowy ROADHOUSE Ferrari 512 BB 4.9 coupe 340KM, 250kW, benzyna (1976.08 - 1981.06) ROADHOUSE
Układ Hamulcowy SAMKO Ferrari 512 BB 4.9 coupe 340KM, 250kW, benzyna (1976.08 - 1981.06) SAMKO
Układ Hamulcowy TEXACO Ferrari 512 BB 4.9 coupe 340KM, 250kW, benzyna (1976.08 - 1981.06) TEXACO
Układ Hamulcowy TOTAL Ferrari 512 BB 4.9 coupe 340KM, 250kW, benzyna (1976.08 - 1981.06) TOTAL
Układ Hamulcowy VALVOLINE Ferrari 512 BB 4.9 coupe 340KM, 250kW, benzyna (1976.08 - 1981.06) VALVOLINE
Producent:METZGER

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
METZGER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1170693
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
1170693
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Szerokość [mm]:  89,6
Wysokość [mm]:  70,5
Grubość [mm]:  15,0
System hamulcowy:  ATE
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Przygotowany dla wskaznika zużycia
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Hamulcowy

Sterownik ABS - naprawa i wymiana. Czym jest i jak działa?

Sterownik ABS, czyli prawdziwy mózg najstarszego samochodowego układu bezpieczeństwa. Czym jest, jak działa?

Sądząc po tym, jak układ ABS przedstawiają niektórzy eksperci lub domorośli specjaliści od motoryzacji, można by dojść do wniosku, iż składa się o wyłącznie z pompy hydraulicznej oraz czujników prędkości obrotowej koła. W rzeczywistości układ ten jest znacznie bardziej rozbudowany, a jego pracę nadzoruje sterownik ABS – część, która nie bez powodu nazywana jest mózgiem całego układu.

czytaj więcej >
Jaki smar do prowadnic i zacisków hamulcowych wybrać?

Jaki smar do prowadnic i zacisków hamulcowych wybrać? Czym warto smarować te elementy układu hamulcowego?

Mało które zagadnienie związane z wymianą i konserwacją części samochodowych robi tyle zamieszania, co smary i smarowanie. Widać to chociażby po ciągłych pytaniach o smary do prowadnic i zacisków hamulcowych. Które z nich i do czego możemy faktycznie stosować? Które są bezpieczne, a które bezpieczne już nie są?

czytaj więcej >
Tarcza kotwiczna - co to jest i jak działa?

Tarcza kotwiczna, czyli osłona tarczy hamulcowej. Czym jest, do czego służy i co warto wiedzieć o jej wymianie?

Tarcza kotwiczna to dość spory, ale jednocześnie bardzo skromny element układu hamulcowego, w którym wykorzystano hamulce bębnowe. Na co dzień tarczy kotwicznej w ogóle nie widzimy, ponieważ schowana jest za tarczą hamulcową. Jednak mimo iż niewidoczna, pełni w układzie bardzo ważną rolę. Jaką?

czytaj więcej >
EMV6 Bosch: uniwersalny płyn hamulcowy - jak stosować

Uniwersalny płyn hamulcowy Bosch ENV6. Na co pozwala ten nowy produkt od niemieckiego potentata?

Wybór odpowiedniego płynu hamulcowego to żaden problem. Wystarczy tylko określić, czy ma być to DOT 3, DOT 4, DOT 4 Super, DOT 4 HP, DOT 5.1… A czy nie można by tego zrobić prościej? Można. Odkąd Bosch wypuścił na rynek swój uniwersalny płyn hamulcowy ENV6, nie musicie przejmować się rozróżnianiem żadnego z powyższych płynów. Zamiast zastanawiać, się który z nich będzie lepszy dla Waszego auta, używacie płynu ENV6. Dlaczego właśnie tego?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze