Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Hamulcowy ATE do Lexus GS (_L1_) 450h 4WD (GWL10_) sedan 290KM, 213kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2012.07 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Hamulcowy AUTOFREN SEINSA Lexus GS (_L1_) 450h 4WD (GWL10_) sedan 290KM, 213kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2012.07 - obecnie) AUTOFREN SEINSA
Układ Hamulcowy TEXTAR Lexus GS (_L1_) 450h 4WD (GWL10_) sedan 290KM, 213kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2012.07 - obecnie) TEXTAR
Układ Hamulcowy ATE Lexus GS (_L1_) 450h 4WD (GWL10_) sedan 290KM, 213kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2012.07 - obecnie) ATE
Układ Hamulcowy BREMBO Lexus GS (_L1_) 450h 4WD (GWL10_) sedan 290KM, 213kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2012.07 - obecnie) BREMBO
Układ Hamulcowy ERT Lexus GS (_L1_) 450h 4WD (GWL10_) sedan 290KM, 213kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2012.07 - obecnie) ERT
Układ Hamulcowy BLUE PRINT Lexus GS (_L1_) 450h 4WD (GWL10_) sedan 290KM, 213kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2012.07 - obecnie) BLUE PRINT
Układ Hamulcowy CIFAM Lexus GS (_L1_) 450h 4WD (GWL10_) sedan 290KM, 213kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2012.07 - obecnie) CIFAM
Układ Hamulcowy DRI Lexus GS (_L1_) 450h 4WD (GWL10_) sedan 290KM, 213kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2012.07 - obecnie) DRI
Układ Hamulcowy ELSTOCK Lexus GS (_L1_) 450h 4WD (GWL10_) sedan 290KM, 213kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2012.07 - obecnie) ELSTOCK
Układ Hamulcowy EUROL Lexus GS (_L1_) 450h 4WD (GWL10_) sedan 290KM, 213kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2012.07 - obecnie) EUROL
Układ Hamulcowy HELLA PAGID Lexus GS (_L1_) 450h 4WD (GWL10_) sedan 290KM, 213kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2012.07 - obecnie) HELLA PAGID
Układ Hamulcowy HELLA Lexus GS (_L1_) 450h 4WD (GWL10_) sedan 290KM, 213kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2012.07 - obecnie) HELLA
Układ Hamulcowy LIQUI MOLY Lexus GS (_L1_) 450h 4WD (GWL10_) sedan 290KM, 213kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2012.07 - obecnie) LIQUI MOLY
Układ Hamulcowy MINTEX Lexus GS (_L1_) 450h 4WD (GWL10_) sedan 290KM, 213kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2012.07 - obecnie) MINTEX
Układ Hamulcowy OPTIMAL Lexus GS (_L1_) 450h 4WD (GWL10_) sedan 290KM, 213kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2012.07 - obecnie) OPTIMAL
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:ATE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ATE
4.8 (139 ocen)
Kod produktu:
13.0460-5789.2
dostępny
4.8 (139 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ATE
Kod:
13.0460-5789.2
Jednostka:
komplet na oś
Lokalizacja w aucie: z przodu
Szerokość [mm]: 118,5
Wysokość [mm]: 77,7
Grubość [mm]: 17,2
Styk ostrzegawczy o zużyciu: Z akustycznym czujnikiem zużycia
Oznaczenie kontrolne: E1 90R-011134/1185
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 384,00 zł
196,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Hamulcowy

Klocki hamulcowe Textar Q+. Poznaj opinie o podkładce tłumiącej drgania Textar Q+

Klocki hamulcowe Textar Q+ ze specjalnymi podkładkami tłumiącymi drgania. Czy dobre opinie na ich temat możemy uznać za zasłużone?

Dlaczego hamulce piszczą? Winę za to ponoszą drgania powstające na styku klocka z tarczą hamulcową. Wielu producentów szuka sposobów na powstrzymanie tych drgań, stosując m.in. specjalne podkładki tłumiące. W ten sposób postanowiła rozwiązać problem marka Textar, oferując nam klocki hamulcowe Textar Q+ z taką właśnie wkładką. Jakie są tego efekty?

czytaj więcej >
Tarcza kotwiczna - co to jest i jak działa?

Tarcza kotwiczna, czyli osłona tarczy hamulcowej. Czym jest, do czego służy i co warto wiedzieć o jej wymianie?

Tarcza kotwiczna to dość spory, ale jednocześnie bardzo skromny element układu hamulcowego, w którym wykorzystano hamulce bębnowe. Na co dzień tarczy kotwicznej w ogóle nie widzimy, ponieważ schowana jest za tarczą hamulcową. Jednak mimo iż niewidoczna, pełni w układzie bardzo ważną rolę. Jaką?

czytaj więcej >
BBW (Brake by Wire) - czym jest i jak działa?

Brake by Wire ciągle technologią przyszłości. Z czego wynikają problemy z wdrożeniem elektrycznie sterowanych hamulców

Rozwiązanie znane pod nazwą Brake by Wire wprowadziło do świata motoryzacji naprawdę sporo zamieszania. Na jego przykładzie widać doskonale, że nowoczesne technologie bywają problematyczne we wdrożeniu, a na ich drodze potrafią stanąć również wieloletnie przyzwyczajenia oraz brak zaufania kierowców. Jaki los czeka elektronicznie sterowane hamulce? Czy jest szansa na to, że już wkrótce będą standardem w samochodach osobowych?

czytaj więcej >
Homologacja części ECE R-90. Co to jest, dlaczego warto na to zwracać uwagę?

Homologacja części układu hamulcowego ECE R90. Czym jest i dlaczego warto zwrócić uwagę na tę normę?

Który układ w pierwszej kolejności decyduje o bezpieczeństwie na drodze? Hamulce! A który element tego układu pełni szczególnie ważną rolę podczas hamowaniu? Klocki i tarcze hamulcowe! Nic więc dziwnego, że to właśnie te elementy podlegają odpowiedniej homologacji – homologacji ECE R90.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze