Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy DYS do Bmw 5 (E12) 520/6 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1977.03 - 1981.06)

Układ Kierowniczy JP GROUP Bmw 5 (E12) 520/6 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1977.03 - 1981.06) JP GROUP
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Bmw 5 (E12) 520/6 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1977.03 - 1981.06) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy BIRTH Bmw 5 (E12) 520/6 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1977.03 - 1981.06) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Bmw 5 (E12) 520/6 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1977.03 - 1981.06) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CEVAM Bmw 5 (E12) 520/6 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1977.03 - 1981.06) CEVAM
Układ Kierowniczy CORTECO Bmw 5 (E12) 520/6 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1977.03 - 1981.06) CORTECO
Układ Kierowniczy DELPHI Bmw 5 (E12) 520/6 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1977.03 - 1981.06) DELPHI
Układ Kierowniczy DYS Bmw 5 (E12) 520/6 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1977.03 - 1981.06) DYS
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Bmw 5 (E12) 520/6 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1977.03 - 1981.06) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy FRAP Bmw 5 (E12) 520/6 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1977.03 - 1981.06) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Bmw 5 (E12) 520/6 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1977.03 - 1981.06) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Bmw 5 (E12) 520/6 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1977.03 - 1981.06) GSP
Układ Kierowniczy IPARTS Bmw 5 (E12) 520/6 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1977.03 - 1981.06) IPARTS
Układ Kierowniczy KAWE Bmw 5 (E12) 520/6 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1977.03 - 1981.06) KAWE
Układ Kierowniczy LENCO Bmw 5 (E12) 520/6 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1977.03 - 1981.06) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Bmw 5 (E12) 520/6 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1977.03 - 1981.06) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy MAPCO Bmw 5 (E12) 520/6 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1977.03 - 1981.06) MAPCO
Układ Kierowniczy MOOG Bmw 5 (E12) 520/6 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1977.03 - 1981.06) MOOG
Układ Kierowniczy NK Bmw 5 (E12) 520/6 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1977.03 - 1981.06) NK
Układ Kierowniczy OCAP Bmw 5 (E12) 520/6 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1977.03 - 1981.06) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Bmw 5 (E12) 520/6 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1977.03 - 1981.06) OPTIMAL
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Bmw 5 (E12) 520/6 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1977.03 - 1981.06) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Bmw 5 (E12) 520/6 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1977.03 - 1981.06) RTS
Układ Kierowniczy SBS Bmw 5 (E12) 520/6 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1977.03 - 1981.06) SBS
Układ Kierowniczy TRISCAN Bmw 5 (E12) 520/6 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1977.03 - 1981.06) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Bmw 5 (E12) 520/6 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1977.03 - 1981.06) TRW
Układ Kierowniczy URW Bmw 5 (E12) 520/6 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1977.03 - 1981.06) URW
Układ Kierowniczy VEMA Bmw 5 (E12) 520/6 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1977.03 - 1981.06) VEMA
Producent:DYS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DYS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
22-09646
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DYS
Kod:
22-09646
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Lokalizacja w aucie:  Zewnętrzny
Gwint zewn. 1 [mm]:  M16x1,5
Gwint zewn. 2 [mm]:  M10x1
Długość [mm]:  75
Ciężar [kg]:  0,27
Do 100 dni na zwrot
30,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze