Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy EUROL do Citroën C5 III Break (RW_) 1.8 16V (RW6FYC) Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2008.02 - 2009.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Citroën C5 III Break (RW_) 1.8 16V (RW6FYC) Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2008.02 - 2009.12) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy SWAG Citroën C5 III Break (RW_) 1.8 16V (RW6FYC) Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2008.02 - 2009.12) SWAG
Układ Kierowniczy OEM Citroën C5 III Break (RW_) 1.8 16V (RW6FYC) Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2008.02 - 2009.12) OEM
Układ Kierowniczy DELPHI Citroën C5 III Break (RW_) 1.8 16V (RW6FYC) Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2008.02 - 2009.12) DELPHI
Układ Kierowniczy KAMOKA Citroën C5 III Break (RW_) 1.8 16V (RW6FYC) Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2008.02 - 2009.12) KAMOKA
Układ Kierowniczy MEYLE Citroën C5 III Break (RW_) 1.8 16V (RW6FYC) Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2008.02 - 2009.12) MEYLE
Układ Kierowniczy TRW Citroën C5 III Break (RW_) 1.8 16V (RW6FYC) Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2008.02 - 2009.12) TRW
Układ Kierowniczy JP GROUP Citroën C5 III Break (RW_) 1.8 16V (RW6FYC) Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2008.02 - 2009.12) JP GROUP
Układ Kierowniczy TOPRAN Citroën C5 III Break (RW_) 1.8 16V (RW6FYC) Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2008.02 - 2009.12) TOPRAN
Układ Kierowniczy BOSCH Citroën C5 III Break (RW_) 1.8 16V (RW6FYC) Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2008.02 - 2009.12) BOSCH
Układ Kierowniczy MOOG Citroën C5 III Break (RW_) 1.8 16V (RW6FYC) Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2008.02 - 2009.12) MOOG
Układ Kierowniczy SKF Citroën C5 III Break (RW_) 1.8 16V (RW6FYC) Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2008.02 - 2009.12) SKF
Układ Kierowniczy A.B.S. Citroën C5 III Break (RW_) 1.8 16V (RW6FYC) Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2008.02 - 2009.12) A.B.S.
Układ Kierowniczy AKRON-MALÒ Citroën C5 III Break (RW_) 1.8 16V (RW6FYC) Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2008.02 - 2009.12) AKRON-MALÒ
Układ Kierowniczy AUTOMEGA Citroën C5 III Break (RW_) 1.8 16V (RW6FYC) Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2008.02 - 2009.12) AUTOMEGA
Układ Kierowniczy BENDIX Citroën C5 III Break (RW_) 1.8 16V (RW6FYC) Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2008.02 - 2009.12) BENDIX
Układ Kierowniczy BGA Citroën C5 III Break (RW_) 1.8 16V (RW6FYC) Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2008.02 - 2009.12) BGA
Układ Kierowniczy BIRTH Citroën C5 III Break (RW_) 1.8 16V (RW6FYC) Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2008.02 - 2009.12) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Citroën C5 III Break (RW_) 1.8 16V (RW6FYC) Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2008.02 - 2009.12) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CASTROL Citroën C5 III Break (RW_) 1.8 16V (RW6FYC) Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2008.02 - 2009.12) CASTROL
Układ Kierowniczy CEVAM Citroën C5 III Break (RW_) 1.8 16V (RW6FYC) Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2008.02 - 2009.12) CEVAM
Układ Kierowniczy COMLINE Citroën C5 III Break (RW_) 1.8 16V (RW6FYC) Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2008.02 - 2009.12) COMLINE
Układ Kierowniczy CORTECO Citroën C5 III Break (RW_) 1.8 16V (RW6FYC) Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2008.02 - 2009.12) CORTECO
Układ Kierowniczy DAYCO Citroën C5 III Break (RW_) 1.8 16V (RW6FYC) Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2008.02 - 2009.12) DAYCO
Układ Kierowniczy DJ PARTS Citroën C5 III Break (RW_) 1.8 16V (RW6FYC) Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2008.02 - 2009.12) DJ PARTS
Układ Kierowniczy DRI Citroën C5 III Break (RW_) 1.8 16V (RW6FYC) Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2008.02 - 2009.12) DRI
Układ Kierowniczy DYS Citroën C5 III Break (RW_) 1.8 16V (RW6FYC) Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2008.02 - 2009.12) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Citroën C5 III Break (RW_) 1.8 16V (RW6FYC) Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2008.02 - 2009.12) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Citroën C5 III Break (RW_) 1.8 16V (RW6FYC) Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2008.02 - 2009.12) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy ESEN SKV Citroën C5 III Break (RW_) 1.8 16V (RW6FYC) Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2008.02 - 2009.12) ESEN SKV
Układ Kierowniczy EUROL Citroën C5 III Break (RW_) 1.8 16V (RW6FYC) Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2008.02 - 2009.12) EUROL
Układ Kierowniczy EUROREPAR Citroën C5 III Break (RW_) 1.8 16V (RW6FYC) Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2008.02 - 2009.12) EUROREPAR
Układ Kierowniczy FAG Citroën C5 III Break (RW_) 1.8 16V (RW6FYC) Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2008.02 - 2009.12) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Citroën C5 III Break (RW_) 1.8 16V (RW6FYC) Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2008.02 - 2009.12) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBEST Citroën C5 III Break (RW_) 1.8 16V (RW6FYC) Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2008.02 - 2009.12) FEBEST
Układ Kierowniczy FORTUNE LINE Citroën C5 III Break (RW_) 1.8 16V (RW6FYC) Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2008.02 - 2009.12) FORTUNE LINE
Układ Kierowniczy FRAP Citroën C5 III Break (RW_) 1.8 16V (RW6FYC) Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2008.02 - 2009.12) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Citroën C5 III Break (RW_) 1.8 16V (RW6FYC) Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2008.02 - 2009.12) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Citroën C5 III Break (RW_) 1.8 16V (RW6FYC) Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2008.02 - 2009.12) GSP
Układ Kierowniczy HART Citroën C5 III Break (RW_) 1.8 16V (RW6FYC) Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2008.02 - 2009.12) HART
Układ Kierowniczy IPARTS Citroën C5 III Break (RW_) 1.8 16V (RW6FYC) Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2008.02 - 2009.12) IPARTS
Układ Kierowniczy JPN Citroën C5 III Break (RW_) 1.8 16V (RW6FYC) Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2008.02 - 2009.12) JPN
Układ Kierowniczy KAWE Citroën C5 III Break (RW_) 1.8 16V (RW6FYC) Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2008.02 - 2009.12) KAWE
Układ Kierowniczy KRAFT AUTOMOTIVE Citroën C5 III Break (RW_) 1.8 16V (RW6FYC) Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2008.02 - 2009.12) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy LAUBER Citroën C5 III Break (RW_) 1.8 16V (RW6FYC) Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2008.02 - 2009.12) LAUBER
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Citroën C5 III Break (RW_) 1.8 16V (RW6FYC) Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2008.02 - 2009.12) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LENCO Citroën C5 III Break (RW_) 1.8 16V (RW6FYC) Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2008.02 - 2009.12) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Citroën C5 III Break (RW_) 1.8 16V (RW6FYC) Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2008.02 - 2009.12) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Citroën C5 III Break (RW_) 1.8 16V (RW6FYC) Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2008.02 - 2009.12) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Citroën C5 III Break (RW_) 1.8 16V (RW6FYC) Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2008.02 - 2009.12) MAPCO
Układ Kierowniczy MAXGEAR Citroën C5 III Break (RW_) 1.8 16V (RW6FYC) Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2008.02 - 2009.12) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Citroën C5 III Break (RW_) 1.8 16V (RW6FYC) Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2008.02 - 2009.12) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy METZGER Citroën C5 III Break (RW_) 1.8 16V (RW6FYC) Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2008.02 - 2009.12) METZGER
Układ Kierowniczy MONROE Citroën C5 III Break (RW_) 1.8 16V (RW6FYC) Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2008.02 - 2009.12) MONROE
Układ Kierowniczy MOTUL Citroën C5 III Break (RW_) 1.8 16V (RW6FYC) Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2008.02 - 2009.12) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Citroën C5 III Break (RW_) 1.8 16V (RW6FYC) Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2008.02 - 2009.12) NK
Układ Kierowniczy NPS Citroën C5 III Break (RW_) 1.8 16V (RW6FYC) Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2008.02 - 2009.12) NPS
Układ Kierowniczy OCAP Citroën C5 III Break (RW_) 1.8 16V (RW6FYC) Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2008.02 - 2009.12) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Citroën C5 III Break (RW_) 1.8 16V (RW6FYC) Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2008.02 - 2009.12) OPTIMAL
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Citroën C5 III Break (RW_) 1.8 16V (RW6FYC) Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2008.02 - 2009.12) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Citroën C5 III Break (RW_) 1.8 16V (RW6FYC) Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2008.02 - 2009.12) RTS
Układ Kierowniczy SASIC Citroën C5 III Break (RW_) 1.8 16V (RW6FYC) Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2008.02 - 2009.12) SASIC
Układ Kierowniczy SBS Citroën C5 III Break (RW_) 1.8 16V (RW6FYC) Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2008.02 - 2009.12) SBS
Układ Kierowniczy SIDEM Citroën C5 III Break (RW_) 1.8 16V (RW6FYC) Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2008.02 - 2009.12) SIDEM
Układ Kierowniczy SPIDAN Citroën C5 III Break (RW_) 1.8 16V (RW6FYC) Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2008.02 - 2009.12) SPIDAN
Układ Kierowniczy TMI Citroën C5 III Break (RW_) 1.8 16V (RW6FYC) Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2008.02 - 2009.12) TMI
Układ Kierowniczy TRISCAN Citroën C5 III Break (RW_) 1.8 16V (RW6FYC) Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2008.02 - 2009.12) TRISCAN
Układ Kierowniczy VAICO Citroën C5 III Break (RW_) 1.8 16V (RW6FYC) Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2008.02 - 2009.12) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Citroën C5 III Break (RW_) 1.8 16V (RW6FYC) Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2008.02 - 2009.12) VEMA
Producent:EUROL

7 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
EUROL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
E901304
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROL
Kod:
E901304
Specyfikacja: DIN KP2N-30
Specyfikacja: ISO L-XCDHB 2
Klasa NLGI: 2 (miękki)
Zalecenie producenta oleju: NLGI GC-LB
Do 100 dni na zwrot
EUROL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
E110072
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROL
Kod:
E110072
Lokalizacja w aucie: z przodu, z tyłu
Specyfikacja wg API: GL-5
Zalecenie producenta oleju: MAN 342 Type M2
Specyfikacja: MIL-L-2105D
Zalecenie producenta oleju: Peugeot B71 2330
Klasa lepkości wg SAE: 75W-80
Zalecenie producenta oleju: ZF TE-ML 05A
Zalecenie producenta oleju: ZF TE-ML 07A
Zalecenie producenta oleju: ZF TE-ML 08A
Zalecenie producenta oleju: ZF TE-ML 12E
Zalecenie producenta oleju: ZF TE-ML 16B
Zalecenie producenta oleju: ZF TE-ML 16C
Zalecenie producenta oleju: ZF TE-ML 16D
Zalecenie producenta oleju: ZF TE-ML 17B
Zalecenie producenta oleju: ZF TE-ML 19B
Zalecenie producenta oleju: ZF TE-ML 21A
Do 100 dni na zwrot
EUROL
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
E113673
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROL
Kod:
E113673
Olej: Olej półsyntetyczny
Zalecenie producenta oleju: Peugeot S71 2710
Zalecenie producenta oleju: PSA S71 2710 (LDS)
Do 100 dni na zwrot
EUROL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
E901030
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROL
Kod:
E901030
Specyfikacja: DIN 51825: KP2.5K-20
Specyfikacja: ISO L-XBCHB2.5
Klasa NLGI: 2 (miękki)
Klasa NLGI: 3 (średnio twardy)
Do 100 dni na zwrot
EUROL
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
E110080
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROL
Kod:
E110080
Lokalizacja w aucie: z przodu, z tyłu
Specyfikacja: Alfa Romeo
Specyfikacja wg API: GL-5
Zalecenie producenta oleju: BMW 2300 1434 404
Zalecenie producenta oleju: BMW 2300 7533 513
Zalecenie producenta oleju: BMW 2300 7533 818
Zalecenie producenta oleju: BMW 83 22 0 309 031
Zalecenie producenta oleju: BMW 83 22 0 403 247
Zalecenie producenta oleju: BMW 83 22 7 533 818
Zalecenie producenta oleju: Citroën
Zalecenie producenta oleju: Fiat
Zalecenie producenta oleju: Ford WSS-M2C200-C
Zalecenie producenta oleju: Ford WSS-M2C200-C2
Zalecenie producenta oleju: Ford WSS-M2C200-C3
Zalecenie producenta oleju: GM 19 40 182
Zalecenie producenta oleju: GM 19 40 757
Zalecenie producenta oleju: GM 19 40 768
Zalecenie producenta oleju: GM 19 40 776
Zalecenie producenta oleju: Lancia
Specyfikacja: MIL-L-2105B/C/D
Zalecenie producenta oleju: Peugeot
Zalecenie producenta oleju: Renault
Klasa lepkości wg SAE: 75W-80
Zalecenie producenta oleju: Volvo 97308
Zalecenie producenta oleju: VW 501 50
Do 100 dni na zwrot
EUROL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
E901070
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROL
Kod:
E901070
Specyfikacja: DIN 51825: KF2K-30
Specyfikacja: ISO L-XCCIB 2
Klasa NLGI: 2 (miękki)
Dopuszczenie przez producenta: Ford M1C137-B
Do 100 dni na zwrot
EUROL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
E901300
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROL
Kod:
E901300
Specyfikacja: DIN 51825: KP2.5N-30
Specyfikacja: ISO L-XCDIB2.5
Klasa NLGI: 2 (miękki)
Klasa NLGI: 3 (średnio twardy)
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze